یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ‌ کلیه مدارس استان، فردا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه دایر و فعالیت آموزشی جریان دارد.
هوای برخی شهرهای لرستان در وضعیت خطرناکهوای برخی شهرهای لرستان در وضعیت خطرناکبه گزارش پایگاه خبری یافته، خدا نظر دریکوند با بیان این خبر، افزود: با توجه به‌پیش بینی سازمان هواشناسی و هماهنگی با مدیریت بحران استان مبنی بر شروع نزولات آسمانی در شهرهای استان و تداوم این جریان تا 24 ساعت آینده و کاهش حداقلی آلاینده‌های جوی و ریز گردها، فردا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه هیچ‌گونه تعطیلی در مدارس استان وجود ندارد و فعالیت مدارس طبق روال عادی در جریان است.
وی ادامه داد: فرایند تعطیلی مدارس کاملاً کارشناسی شده و علمی است و آموزش‌وپرورش در این خصوص به‌هیچ‌وجه احساسی عمل نخواهد کرد.
مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی مدیریت استان؛ اعلام تعطیلی یا تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس پس از هماهنگی‌های لازم با فرمانداران و مدیریت بحران استان، صرفاً از طریق روابط عمومی آموزش‌وپرورش اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای این مصوبه همکاری لازم را مبذول فرمایند.
دریکوند در پایان به افزایش آلاینده‌های جوی در برخی از شهرهای استان در روز سه‌شنبه 24 بهمن اشاره کرد و گفت: میزان آلاینده‌ها در برخی شهرها از حد استاندارد فراتر رفت و با توجه به هماهنگی‌هایی که با سازمان هواشناسی و مدیریت بحران انجام شد؛ بارش باران و کاهش آلاینده‌ها پیش‌بینی شد و به همین دلیل آموزش‌وپرورش تا تثبیت شرایط جوی عجله‌ای برای اعلام نداشت.
خبر: علی قربانی

دیدگاه‌ها  

#1 رضا. 1396-11-24 23:30
چشم چشم را نمی بینه مگه تهران خونشون از ما رنگین تر است دیگر بس است
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1396-11-24 23:57
حالا اگه هوای تهران آلوده بشه بلافاصله مدارس رو تعطیل میکنن!تبعیض از این واضح تر؟؟؟
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-11-25 00:09
دانش آموزان لرستانی خاکشُش دارند!
نقل قول کردن
#4 کوکلا 1396-11-25 22:36
مسبب اصلی این آلودگی ها که در نابودی زاگرس مردمان این منطقه شده انتقال آب به مناطق کویری و خشک شدن تالاب های خوزستان است ریشه این آلودگی در خارج از ایران نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا