یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل مربوط به موسسات مالی افضل توس، وحدت ایرانیان و البرز ایرانیان در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
 به گزارش یافته، رحیم زارع در گفت‌‌وگو با خانه ملت، درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به چند موسسه مالی و اعتباری مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گفت.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل مربوط به موسسه مالی و اعتباری البرز ایرانیان با حضور مدیرعامل بانک تجارت مورد بررسی قرار گرفت چرا که این موسسه در بانک تجارت ادغام شده و این بانک موظف است که سپرده‌گذاران این موسسه را ساماندهی کند.
زارع تصریح کرد: مدیرعامل بانک تجارت در این جلسه، گزارشی درباره میزان بدهی‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها، تسهیلات ارائه شده و دارایی‌های شناسایی شده در ۶ استان و شعبات موسسه مالی و اعتباری البرز ایرانیان ارائه کرد.
وی در خصوص وضعیت موسسه مالی اعتباری وحدت ایرانیان، گفت: بررسی وضعیت موسسه مالی اعتباری وحدت ایرانیان با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل محور دیگر جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس بود چرا که این موسسه متولی رسیدگی به وضعیت موسسه وحدت ایرانیان است.
زارع ادامه داد: مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گزارشی درباره میزان دارایی‌های موسسه وحدت ایرانیان، بدهی‌ها، تعداد سپرده‌گذاران و تسهیلات پرداختی، املاک شناسایی شده به نام اعضای هیات مدیره، کارکنان و سایر افراد و بدهی‌های مالیاتی ارائه کرد.
وی تصریح کرد: مشکل موسسه وحدت ایرانیان بیشتر مربوط به دو استان خوزستان و لرستان می‌شود که باید ساماندهی‌هایی صورت گیرد، از طرف خط اعتباری را بانک مرکزی برای موسسه وحدت ایرانیان در نظر گرفته شده که در مورد آن مساعدت‌هایی صورت گرفته است.
وی افزود: بررسی وضعیت موسسه افضل توس با حضور مدیرعامل بانک آینده مورد رسیدگی قرار گرفت چرا که متولی رسیدگی به مسائل موسسه افضل توس، بانک آینده شده است و در حال حاضر موسسه افضل توس در مجموع حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که تاکنون ۶۲۷ میلیارد از این بدهی‌ها توسط بانک آینده تسویه شده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین مدیرعامل موسسه مالی نور نیز در این جلسه درباره وضعیت سپرده‌های این موسسه گزارشی ارائه کرد البته وضعیت موسسه نور با سایر موسسات تفاوت دارد و در این جلسه گزارش عملکرد بررسی شد.

دیدگاه‌ها  

#1 یونس 1396-09-21 12:17
باید سود کامل موقع قراداد سپرده گذاران موسسه آرمان یا فردوسی را بدهند
نقل قول کردن
#2 محسن 1396-09-21 12:36
حذف یارانه اصلا مناسب نیست اقای روحانی در رسانه ملی گفتند در دولت بنده اصلا یارانه
حذف نخواهد شد
نقل قول کردن
#3 سعید 1396-09-21 14:01
تمام بانک ها یود بالای 20 درصد پرداخت میکردند آیا انصافه از تاریخ افتتاح حساب 15 درصد حساب کنن اگه اینطور بود تو بانکها افتتاح حساب میکردیم.
نقل قول کردن
#4 ساکی 1396-09-21 14:18
[quote name="محسن"]حذف یارانه اصلا مناسب نیست اقای روحانی در رسانه ملی گفتند در دولت بنده اصلا یارانه
حذف نخواهد شد[/quo
قبل از اینکه به این دولت رأی دادید باید فکر این روزها را می‌کردید. سال 97 سال سختی برای مردم است که به این دولت اعتماد کردند..
نقل قول کردن
#5 امیرمحمد 1396-09-21 19:56
متاسفانه با این روندی که موسسه ملل ومسئولین بانک مرکزی در پیش گرفتن مبالغ زیادی از سپرده ای مردم کم می کنند.به این بهانه که تعاونی وحدت یا همان آرمان از سال ۹۲ منحل شده و سود سپرده ها با نرخ ۱۰ و۱۵ درصد محاسبه میشه و از سودی که قبلا به سپرده های مردم بر اساس قرارداد پرداخت شده کسر میشه و بسته به مدت زمان افتتاح حساب مبالغ زیادی از سپرده مردم کسر می کنند واین به نوعی دزدی از پول مردم است.
نقل قول کردن
#6 یوسف 1396-09-22 12:24
یارانه اصلا نباید قطع شود مردم هفت سال است به این پول عادت کرده اند پس نمی توان یارانه را قطع کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا