یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت ساماندهی منابع خرد در اختیار مردم، گفت: فروش مسکن متری در بورس برای راه‌اندازی بخش مسکن و همچنین تامین مسکن اقشار نیازمند راهکار مناسبی است.
به گزارش یافته، مجید کیان پور با اشاره به پیشنهاد طرحی مبنی بر فروش مسکن متری در بورس برای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد، گفت: با ایجاد جهش در بخش مسکن 30 درصد اقتصاد کشور درگیر تحول شده و بیش از 300 شغل مستقیم و هزار شغل غیرمستقیم با این بخش نیز رونق می‌گیرند.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ساماندهی منابع مالی خرد در اختیار مردم افزود: اگر بتوانیم برای فروش مسکن متری در بورس برنامه‌ریزی داشته و به‌صورت منسجم کار انجام دهیم قطعاً تجربه مفیدی به همراه راه‌اندازی بخش مسکن در سراسر کشور رخ خواهد داد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به شرایط لازم برای عملیاتی شدن طرح فروش مسکن متری در بورس، تصریح کرد: در صورتی این طرح موفق خواهد بود که افراد مسکن‌ساز واجد شرایط که از سبقه خوبی برخوردار هستند در تولید مسکن دخیل باشند.

تاکید بر ضرورت تعامل وزارت راه با تمام دستگاه‌های ذی مدخل ساخت مسکن
وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید با سازندگان، شهرداری‌ها، نهادهای حمایتی، شرکت‌های پیمانکاری و تمام کسانی که می‌توانند در بخش مسکن نقش ایفا کنند وارد مذاکره شده تا طرح فروش متری زمین در بورس را عملیاتی کند، گفت: تامین منابع مالی از طریق بورس نیز از جمله اقداماتی است که برای به حرکت درآمدن چرخ مسکن باید هر چه سریع‌تر در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
کیان پور با تاکید بر ضرورت افزایش انگیزه برای رشد ساخت‌وسازها، گفت: با ارایه مشوق‌هایی در خصوص مالیات و عوارض شهرداری‌ها و همچنین کاهش قیمت پایه باید بتوانیم به رشد ساخت‌وسازها کمک کنیم.
وی با بیان اینکه قیمت پایه بسته به اینکه ملک در کجا و در چه طبقه‌ای قرار دارد متفاوت است، افزود: باید برای ساماندهی قیمت پایه مسکن نرخ پایه‌ای تعریف شود.
به گزارش خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تامین مسکن ارزان از جمله مطالباتی است که کمیسیون عمران مجلس از دولت داشته و پیگیر برنامه‌های وزارت راه در این باره نیز است.

نماینده مردم درود و ازنا تاکید کرد: اقشار کم‌درآمد در یک‌قدمی خانه‌دار شدن

دیدگاه‌ها  

#1 فریدون 1396-08-24 18:47
اقای کیانپور پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا ازاقشار ضعیف جامعه اند
نقل قول کردن
#2 اندیشه 1396-08-24 23:28
لطفا بی خیال انبوه سازی بی کیفیت باشید، مسکن مهر، کیفیت لازم را برای شهرهایی که روی گسل هستند ندارد. به فکر ایمن کردن منازل مردم باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا