یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از اجرایی شدن طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مؤسسات دولتی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مهرداد فتحی بیرانوند" با بیان این خبر اظهار داشت: در خصوص اجرایی شدن طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو و در راستای نهادینه نمودن یک رفتار محیط زیستی و سلامت‌محور و در جهت ایجاد هوای سالم، کاهش بار ترافیک و ایجاد روحیه نشاط و شادابی به دستور استاندار محترم و محیط زیستی لرستان همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها و مؤسسات دولتی موظف‌اند که طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در محل کار خود برگزار نمایند.
وی ضمن تأکید براین موضوع که طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو، یک پویش محیط زیستی و اجتماعی است که به بهبود شاخص‌های توسعه سرمایه‌های اجتماعی کمک می‌کند، اظهار داشت: تغییر مبلمان شهری از خودرو محوری به انسان‌محوری و اشاعه حمل‌ونقل عمومی یکی از راه‌های تحقق شهر سالم است و راه نجات سکونت‌گاه‌های انسانی از خطر آلودگی هوا، ترافیک و کم‌تحرکی شهروندان و ازدحام صوتی، کاهش تردد خودرو است.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان افزود: به همین منظور مقرر گردید این کار ابتدا با حضور همه اعضای شورای اداری استان در شهرستان خرم‌آباد به اجرا درآید.
فتحی بیرانوند بیان نمود: با توجه به دستور استاندار محترم در روزهای سه‌شنبه کارکنان دستگاه‌های و ارگان‌های دولتی نباید از پارکینگ‌های ادارات استفاده نمایند و در این روز بهتر است از وسایل نقلیه عمومی و همچنین وسایل پاک نظیر دوچرخه و ... استفاده نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1396-08-07 15:09
نباید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
خب بفرمایید که چه زیر ساخت هایی فراهم کردین واسه اجرایی شدن این امر؟؟؟
جناب آقای خادمی جناب عالی و تمامی مدیران کل روز های سه شنبه(مخصوصا جناب آقای فتحی بیرانوند) در حضور عموم مردم بدون هیئت همراه اقدام به پیاده روی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی بنمایید تا ما هم... سمعا و طاعتا......
نقل قول کردن
#2 مهرداد 1396-08-07 15:14
آقای استاندار ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که فقط اسکلت است ونمای پارک را خراب کرده است را تکمیل وافتتاح نماید
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-08-08 08:30
به نقل از مهرداد:
آقای استاندار ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که فقط اسکلت است ونمای پارک را خراب کرده است را تکمیل وافتتاح نماید

دوست عزیز این درخواست را که مکرراً در اکثر مقالات و نوشته های سایت یافته بیان می کنی را با درخواست کتبی یا تماس با ارگان مرتبط با آن پیگیری کنید.اینجوری بهتر به نتیجه می رسی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا