یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از افزایش سطح میزان مشارکت بانوان در مدیریت کلان کشوری خبر داد.
به گزارش یافته به نقل از فارس، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در آئین معارفه مدیر کل ییمه سلامت لرستان، تربیت نیروی جایگزین را امری مهم عنوان و اظهار کرد: تربیت نیروی جایگزین به عنوان آموزه‌ای برای مدیران، بایستی در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در برخی موارد نیروی جایگزین در یک مجموعه به سختی دیده می‌شود و لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن خدمات‌رسانی به مردم، بحث تربیت نیروی انسانی در مجموعه خود را نبایستی فراموش کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به فعالیت 6 بانوی لرستانی در حوزه مدیریت ارشد استان، بیان داشت: یکی از برنامه‌های دولت دوازدهم، افزایش سطح میزان مشارکت بانوان در مدیریت کلان کشوری است.
خجسته پور یادآور شد: اگر امروز در مدیریت کلان نتوانسته‌ایم از حضور بانوان بهره کافی را ببریم به این دلیل بوده که در مدیریت‌های میدانی به این قشر کمتر بها داده شده است.
وی از حضور بیشتر بانوان در تحولات آینده خبر داد و گفت: مسلما در تغییرات آینده در بین دستگاه‌های اجرایی، از بانوان سخت‌کوش و توانای استان لرستان استفاده و شاهد حضور توانمد آنان در عرصه‌های مدیریت خواهیم بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان طرح تحول سلامت را طرحی خوب ارزیابی و عنوان کرد: یکی از کارهای شایسته دولت در بحث سیاست داخلی، اجرای طرح تحول سلامت بود که برای آحاد جامعه منشا خیر و برکات فراوانی بوده است.
این مسئول تاکید کرد: قطعا اگر همکاری سازمان‌های بیمه‌گر با دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان متولی خدمات نبود، طرح تحول سلامت ابتر می‌ماند.
خجسته پور ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل سابق بیمه سلامت، خاطر نشان کرد: اینکه مدیر کل جدید بیمه نیز از همین مجموعه انتخاب شده به کارکنان این حوزه نوید می‌دهد که امکان رشد و بالندگی در این حوزه وجود دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 تقی 1396-07-23 20:01
معمولا رئیس بیمه سلامت تا حالا یک پزشک بوده
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-07-23 20:24
امیدواریم شاهد یک خانه تکانی در سطح مدیران ارشد استان باشیم و گماردم مدیران
متعهد و متخصص و مردمی...
نقل قول کردن
#3 آزاده 1396-07-23 23:20
امیدواریم کل پست ها رو بدن خانم ها چون به هرحال بهتر از مردها هستند!!!
نقل قول کردن
#4 علی فاطمی 1396-07-24 07:56
سلام بالاخره کی اومد کی رفت؟
نقل قول کردن
#5 شهرام 1396-07-24 13:03
حالامرداتون چه گلی به سر ما زدن که زناتون بخوان بزنن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا