یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور نمایندگان سمن ها،  مراسم انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد خرم‌آباد در هیات نظارت این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت شهرستان خرم‌آباد به ریاست اسد عبدالهی فرماندار و حضور محمود آشناگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.



بر اساس این گزارش در این انتخابات 6 نفر از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد داوطلب شده بودند که در پایان «انوشیروان سپهوند» از انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد به عنوان نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد خرم‌آباد در هیات نظارت این شهرستان‌ انتخاب شد.
سایر داوطلبان هم عبارت بودند از: مریم بسطامی از «شکوفه‌های امید خرم‌آباد»، رسول پاکدل از «موسسه خیریه باب‌الحوائج»، پروین خسروی از انجمن «آوای یافته گرین»، نرگس صفر بیرانوند از «انجم آبشار عاطفه‌ها» و زهره نیازی از «انجمن امید زندگی خرم 2».(پروین خسروی قبل از رأی‌گیری از داوطلبی انصراف داد)
شایان ذکر است این دوره از انتخابات با دستورالعمل جدید وزارت کشور برگزار شد و داوطلبان قبل از مراسم رأی‌گیری، هر کدام به مدت 5 دقیقه در خصوص معرفی خود و برنامه‌هایشان برای حضار توضیحاتی ارائه دادند.
محمود آشناگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری به خبرنگار یافته گفت: از دو ماه قبل برنامه‌ریزی جهت برگزاری انتخابات را شروع کرده‌ایم، به استناد دستورالعمل وزارت کشور و پس از بررسی‌های لازم 20 سازمان شرایط حضور در انتخابات را پیدا کردند.
توضیح: به استناد دستورالعمل جدید وزارت کشور، مراجع نظارتي مشتمل بر هيأت نظارت شهرستان (متشكل از فرماندار، نماينده شوراي اسلامي شهرستان و نماينده سازمان‌های غيردولتي شهرستان)، هيأت نظارت استان (مركب از استاندار، نماينده شوراي اسلامي استان و نماينده سازمان‌های غيردولتي) و هيأت نظارت كشور (مركب از معاون ذی‌ربط وزیر کشور، نماينده شوراي عالي استان‌ها و نماينده سازمان‌های غيردولتي) مي‌باشند كه بر اساس آيين‌نامه و با رعايت ضوابط مربوط، در سطح شهرستان، استان و کشور نسبت به نظارت بر سازمان‌های غيردولتي، غیر از تشکل‌هایی كه مطابق قانون مرجع نظارتي خاص براي آن‌ها پيش‌بيني شده است، اقدام مي‌نمايند. نظارت بر سازمان‌های غيردولتي فراستانی، كشوري يا بين‌المللي با هيأت نظارت كشور خواهد بود.
 
خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 اشنا 1396-05-15 23:24
تبریک به مهندس سپهوند عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا