یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان لرستان افتتاح شد
به گزارش «یافته»، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید "محمدعلی شهیدی" روز پنجشنبه 5 مردادماه 96 مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان لرستان افتتاح شد.
مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان لرستان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 14 هزار و 774 مترمربع در کیلومتر 5 جاده خرم آباد-الشتر احداث شده و دارای 3 فاز در بخش‌های درمانی، ورزشی، فرهنگی، رفاهی، آموزشی، اقامتی و هتلینگ برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و عموم مردم به بهره‌برداری رسید.
بخش درمانی این مجتمع شامل رادیوتراپی، آزمایشگاه، دندان‌پزشکی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، آب‌درمانی، فیزیوتراپی، حرکت‌درمانی، ارتوپدی و درمانگاه است و بخش ورزشی نیز شامل سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار و سالن بدن‌سازی و بخش فرهنگی شامل کتابخانه، گالری و سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت 360 نفر است.
بخش رفاهی نیز شامل مهدکودک، نمازخانه، رستوران سلف‌سرویس، کافی‌شاپ، پارکینگ مسقف و روباز و فضای سبز و بخش آموزشی شامل کلاس‌های آموزشی، مشاوره گروهی و فردی، کارگاه‌های تخصصی سبک و سنگین کفش و چوب است.
همچنین روز گذشته پروژه تولید مرغ مادر گوشتی این استان نیز با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی و اشتغال ایثارگران منطقه محروم لرستان برای 100 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 800 نفر به شکل غیرمستقیم و تأمین امنیت غذایی، تکمیل زنجیره تولید و تأمین پروتئین مورد نیاز غرب کشور و صادرات جوجه یک روزه به کشورهای همسایه توسط سازمان اقتصادی کوثر به مرحله بهره‌برداری رسید.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-05-05 11:43
بعضی مردم فکر می کنن ایثارگران پول پارو میکنن!!! درحالیکه اصلا اینطور نیست خیلی هاشون حتی مسکن هم ندارن و مستاجر هستن و حقوق خیلی ها هم از 1
یک میلیون وششصد بالاتر نیست!به عنوان مثال امسال حقوق خیلی هاشون فقط ۲۰۰تومن اضافه شده بود!
نقل قول کردن
#2 فرزند شهید 1396-05-05 14:17
بنده فرزند شهید هستم هنوز ندیدم بنیاد شهید بگه از امکانات این مکان استفاده کنید

فقط هزینه کردن هنوز برای یکبار ما از این مکان ها که میگید استفاده نکرده ایم
نقل قول کردن
#3 مهدی پاپی 1396-05-05 14:23
چرا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، دانشکده توان بخشی ندارد؟ چرا استان لرستان با دو میلیون نفر جمعیت حتی یک بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی ندارد؟
نقل قول کردن
#4 مرادی 1396-05-05 20:57
مسولان ارشد استان به فکر تکمیل بیمارستان فوق تخصصی در شهرهای استان باشند
نقل قول کردن
#5 سربندی 1396-05-07 12:48
همه شهرهای کشور آمار تعداد شهدایی که در دفاع مقدس تقدیم کرده اند را اعلام می کنند، چرا تعداد شهدای خرم اباد را اعلام نمی کنید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا