یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس از دولت درخواست کرد بر نحوه ارائه وام اشتغال به روستاییان نظارت کند.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، افزود: از سپاه مقتدر ایران اسلامی به جهت اقدامات موشکی که پاسخ جسارت و به تعبیر حضرت آقا ترقه‌بازی افراد کوته‌نگری بود که صحنه‌گردان اصلی آن آمریکای جنایتکار است، تقدیر و تشکر دارم، این اقدام سپاه نشان داد که این مملکت، مملکت مقتدر ایران اسلامی است و دشمنان ملت در سر سودای تجاوز به این کشور نداشته باشند.
نماینده مردم بروجرد و اشتریان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از وزارت آموزش و پرورش به ویژه کمیسیون آموزش عالی مجلس تقاضا دارم هرچه سریع‌تر طرح یک فوریتی حق‌التدریسان را که از تصویب مجلس گذشته به صحن مجلس آورده و درخواست دارم همکاران تلاش کنند بحث شرط آزمون نیز حذف شود زیرا این‌ها کسانی هستند که امروز بر سر کلاس‌های درس مشغول تدریس بوده و زحمات زیادی کشیدند لذا حق آن‌هاست که هر چه سریع‌تر جذب آموزش و پرورش شوند و مشکلاتشان برطرف شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از دولت درخواست دارم مطالبات تأمین اجتماعی و شهرداری‌ها را پرداخت کند تا رونقی در این دستگاه به وجود آید.
وی یادآور شد: در مجلس تصویب شد تا یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها درنظر گرفته شود که دولت باید نظارت ویژه داشته باشد که این وام‌ها تبدیل به لوازم‌خانگی و مسائل این‌چنینی نشود و در مسیر اشتغال روستایی هزینه شود تا منجر به مهاجرت معکوس شده و اشتغال را فراهم آورد.
گودرزی گفت: از وزیر بهداشت ضمن تشکر بابت تأسیس بیمارستان آیت‌الله بروجردی درخواست دارم نیروهای موردنیاز را صرفاً از طریق آزمون و بر اساس ضابطه جذب کند؛ در مورد صدور مجوز دانشکده پزشکی نیز تقاضا دارم مساعدت ویژه داشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از وزارت نیرو نیز تقاضا دارم در تکمیل پروژه‌ها سرعت بخشند و نسبت به تکمیل سد شهید بروجردی اقدام کند همچنین از وزارت ارتباطات درخواست دارم که به این نکته توجه کنند که ایرانسل در برخی از منازل و پشت‌بام‌ها آنتن می‌زند درحالی‌که به حقوق منازل هم‌جوار اجحاف شده و هیچ رسیدگی به این مسئله نمی‌شود، درحالی‌که این موضوع حق‌الناس است لذا این وزارتخانه نباید اجازه دهد حق مردم پایمال شود.
 
وزارت راه در تکمیل جاده بروجرد - نهاوند اهتمام ویژه به خرج دهد
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی ضمن تشکر از پیگیری‌های صورت گرفته در تذکرات قبلی بابت رسیدگی به شرکت حمل‌ونقل خلیج‌فارس تأکید می‌کنم هم وزارت صنعت و هم راه و شهرسازی، اجازه ندهند به آن‌ها جفا شده و حق‌وحقوق چندین ساله آن‌ها پرداخت نشود همچنین از وزارتخانه راه درخواست دارم در مورد تکمیل جاده بروجرد و نهاوند که به یک قتلگاه تبدیل شده اهتمام ویژه به خرج دهد و روشنایی مسیر بروجرد را نیز دنبال کنند.
عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین از وزارت راه و شهرسازی تقاضا دارم به حمل و نقل ریلی و راه‌آهن توجه کند.


دیدگاه‌ها  

#1 یزدان 1396-04-21 16:11
چرا نمایندگان خرم آباد سری به پتروشیمی مثلا لرستان نمیزنن که ببینن کارگران این پروژه از کدوم استان هستن چرا رسیدگی نمیکنید جوانان لرستان وشهر خرم آباد باید از بیکاری دست فروشی ویا رانندگی کنن بعد کارگر برای پروژه های استان از استانهای دیگه میارن چرا
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-04-21 18:26
آخه جذب نیرو برای بیمارستان باید در مجلس مطرح شود یعنی اینقدر برخی نمایندگان ما تهی از بیان مشکلات بزرگ استان هستند اگر یک آدم عادی به لرستان سفر کند هزاران مشکل برای بیان پیدا می کند نماینده مجلس که جای خود دارد
نقل قول کردن
#3 تنها 1396-04-22 08:37
و کسی بحث بومی و غیر بومی نمیکنه
ما اینقد بدبختیم که اگه یه طرحم برامون تصویب میشه چون ندید بدیدیم میزنیم تو سر هم که از فلان جا نیرو نیاد فقط از شهر خودمون بیاد
طرح جذب کنید تا از تنگ نظری رها بشیم
نقل قول کردن
#4 میرزاوند 1396-04-22 20:32
تمام شهرهای استان لرستان از لحاظ پزشکی و درمانی و بهداشت در مضیقه هستند و بیمارستان به تعداد مکفی در استان نیست. خود بنده برای یک آزمایش ساده باید پسرم را به همدان ببرم یا اصفهان یا تهران . من خواهش میکنم تمام امکانات کشور فقط به چند تا کلانشهر مثل تهران و اصفهان و مشهد و قم و شیراز اختصاص نیابد و حداقل مراکز استانها را تقویت کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا