یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار الیگودرز گفت: هنگامی‌که شهرداری را تحویل گرفتم بدهی شهرداری مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعلام شد که متأسفانه بدهی به تأمین اجتماعی محاسبه نشده بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "بهرنگ دالوند" در جمع آتش‌نشانان افتخاری با اشاره به مشکلات شهر الیگودرز گفت: از زمانی که فعالیت خود را آغاز نمودم با مشکلات جدی مواجه بود.
وی افزود: آب‌گرفتگی معابر سطح شهر، نبود وسایل بازی استاندارد، سرانه پایین فضای سبز و هزینه‌های بسیار این نهاد از جمله مشکلات شهرداری بود که توانستیم با حمایت شورای شهر و مسوولین و تلاش همکاران این معضلات را رفع و یا کاهش دهیم.
دالوند افزود: پروژه‌هایی در سطح شهر انجام‌شده است اما مردم الیگودرز لایق بهترین‌ها هستند که امیدواریم در سال آینده با همکاری مسئولین و مشارکت مردم شاهد تحولات بیشتری باشیم و الیگودرز به کارگاه عمرانی تبدیل شود.
وی به بدهی ۳۵ میلیاردی شهرداری اشاره نمود و افزود: وقتی وضعیتی پیش بیاید که بدهی دو برابر بودجه شهرداری باشد به هیچ عنوان وضعیت خوبی نخواهد بود.
وی با قدردانی از تلاش شهرداران گذشته گفت: متاسفانه نبود برنامه مناسب جهت بهره‌برداری و استفاده بهینه از امکانات شهرداری نظیر کارخانه آسفالت باعث افزایش هزینه‌های شهرداری شد.
شهردار الیگودرز ضمن قدردانی از تشکیل مجموعه آتش‌نشانان افتخاری الیگودرز گفت: امیدواریم بتوانیم در حد توان به این نهاد خدمات رسان کمک نماییم.


دیدگاه‌ها  

#1 محمد اکبری 1395-12-09 09:58
جوابیه ایشان اولا میزان بدهی را معلوم میفرمودید 25 یا 35 درثانی واقعا رقم ده میلیارد اختلاف کمی است که توسط حسابداری ثبت نشود یا به اطلاع شما در بدو تحویل شهرداری قرار نگرفته باشد
2 از کدام توسعه فضای سبز صحبت میکنید اتفاقا طی دوره شما درفالب ساماندهی غیرکارشناسی اشجار زیادی قطع شد وپارک بنفشه کلا شاهد تخریب های گونه ها شد هرس های سنگین دراشجار صورت گرفت
3 کارهای شهرداران موثر مثل شهردار سلیمانی وفارسانی که زیرساخت ساز بودند را هم ذکر می‌نمودید
4شما دررابطه لا آسفالت درهم شکسته شهر ومعابر جداول چه کردید
5درباره کاهش بدهی شهر چه کردید البته اقدامات شما درجمع آوری آب های سطحی مناسب بود اما کافی نیست
نقل قول کردن
#2 فعال محیط زیست 1395-12-09 13:49
در زمان شهرداری ایشون در شهر دورود فاجعه ایی به بار آمد که یادش دل هر انسان حقیقت جویی را به درد می آورد نابودی و ریشه کنی بیش از 10 هزار اصله درخت و درختچه به دستور همین شهردار ...اگه فعالان محیط زیست ورود نکرده بودند عمق فاجعه بیشتر از این بود ضمنا تغییر کاربری هزاران متر ازکاربری فضای سبز و فروش قسمت عمده ترمینال شهر دورود و در کل ویرانی امروز شهر دورود از دست آوردهای ایشون می باشد که متاسفانه سکوت مراجع قانونی در برخورد با این گونه ندانم کاریها جای سوال دارد.تمام تصاویر و مستندات این تخریبها موجود می باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا