یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه اتحادیه‌ها با تعیین نرخ منطقی برای خشکبار، دلالان را از چرخه بازار شب عید حذف کند، گفت: تنظیم عرضه و تقاضا خشکبار در بازار شب عید نیازمند نظارت جامع است.
به گزارش پایگاه خبری یافته،"مجید کیان پور" در گفت‌وگو با خانه ملت درباره تنظیم بازار خشکبار و شیرینی در بازار شب عید، گفت: اتحادیه و تعزیرات بر نرخ و توزیع بازار خشکبار و شیرینی در آستانه شب عید نظارت کنند تا از ایجاد جو روانی در بازار شب عید برای گران شدن خشکبار و شیرینی جلوگیری شود.
نماینده مردم درود وازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تنظیم عرضه و تقاضا خشکبار در بازار شب عید نیازمند نظارت جامع است؛ بنابراین باید نرخی برای خشکبار و شیرینی در آستانه شب عید تعیین شود تا تمام طبقات اجتماعی جامعه بتوانند بر طبق میزان مصرف مایحتاج خود را خریداری کنند؛ اما برای متضرر نشدن تولیدکننده نیز باید سود متعارفی نیز پس از کسر هزینه‌های تولید برای تولیدکننده نیز در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه اتحادیه با تعیین نرخ منطقی برای خشکبار دلالان را از چرخه بازار شب عید حذف کند، افزود: جلوگیری از افزایش سرسام‌آور خشکبار در آستانه شب عید با حضور تعاونی روستایی در زمینه خرید و توزیع محصولات کشاورزی با حذف واسطه‌ها عملیاتی می‌شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شهروندان شکلات‌های خارجی را بدون تأییدیه دولتی خریداری نکنند، تصریح کرد: مردم تنها شکلات‌هایی را برای عید نوروز خریداری کنند که از شرایط بهداشتی و مبدأ تولید آن اطلاع کافی در دست دارند تا خطری سلامت شهروندان را تهدید نکند.

دیدگاه‌ها  

#1 علیمحمد یاوریان 1395-12-08 14:44
لطفآدلیل اینکه کارمزد دفع فاضلاب قبض های اب را نگاه کنید میبینید معادل هفتاد درصد مصرفی اب کارمزد محاسبه شده تا کجا این ملت باید تاوان بدهند واز طرف دیگر تبصره 3وبند 76وارزش افزوده راب قبضها اضافه میشود لذا مصرفی اب چیزی نیست ول برج زیاد است لطفآ اطلاع رسانی کنید تا فکری بحال مردم بشود باتشکر علیدمحمد یاوریان
نقل قول کردن
#2 عباس 1395-12-08 21:53
جناب نماینده خیلی کارهای مهمتر هست که پیگیری نشده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا