یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: متأسفانه اداره‌هایی مانند آب، گاز و سایر ادارات در سطح شهر حفاری می‌کنند و این امر باعث اختلال در کار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "رستم کوشکی"  در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه در سطح شهر خرم‌آباد چندباره کاری صورت می‌گیرد،اظهار داشت: حفاری سایر دستگاه‌ها در سطح شهر باعث می‌شود فعالیت‌هایی که قرار بوده درگذشته انجام شود به تعویق افتد.
وی یادآور شد: حفاری‌های سطح شهر که توسط سازمان‌هایی مانند آب، گاز، مخابرات و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود باعث خواهد شد آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر زیبایی و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد که این امر نگرانی و ناراحتی مردم را در پی خواهد داشت.
کوشکی خاطرنشان کرد: اکنون بیشترین حفاری در شهر انجام می‌شود که حتماً باید سازمان عمران این امر را مدیریت کند.
وی در ادامه سخنان خود افزود: در کمیسیون تلفیق جلسه‌ای تحت عنوان مدیریت یکپارچه شهری تشکیل می‌شود تا بتوانیم با این امر مدیران سطح شهر خرم‌آباد را باهم هماهنگ کرده که در آینده بتوانند کارهای مدنظر را با مدیریت و محوریت شهرداری خرم‌آباد انجام دهند.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خرم بیان کرد: درصورتی‌که تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت تعاملی با یکدیگر ارتباط دوستانه و صمیمی داشته باشند می‌توانند با محوریت شهرداری شهر مشکلات سطح شهر خرم‌آباد را مرتفع کرده و به حداقل برسانند.
وی گفت: جلسه‌ای با سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد که طی آن به رانندگان تاکسی‌ها و وسایل نقلیه عمومی سطح شهر آموزش‌هایی جهت چگونگی برخورد شایسته و درشان مردم لرستان با گردشگران داده می‌شود تا با این کار خود باعث جذب گردشگر شوند.
کوشکی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه برای ایام نوروز باید به بهترین شکل ممکن میزبان خوب و شایسته‌ای برای مهمانان نوروزی باشیم، اظهار داشت: امیدواریم معاونت خدمات شهری شهر خرم‌آباد بتوانند در رابطه با تنظیف ورودی و خروجی این شهر اقدامات خوبی برای ایام نوروز انجام دهد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1395-11-26 08:38
یکبار برای همیشه با تخصیص اعتبار برای ساخت کانالهای یکپارچه در سطح خیابانها و کوچه های شهر و استفاده از این کانالهای به منظور عبور لوله های گاز و آب و یا کابلهای برق و غیره شهر رو از اینهمه تخریب مداوم نجات دهید .
بدیهی است هزینه ساخت اینچنین کانالی که میتواند با فضای یک متر مربع بیشترین امکان برای چنین انتقالی را فراهم آورد بهترین راه کنترل نشتی ها و نیز جابجایی هادر کمترین میزان هزینه و زمان در آینده را محقق سازد به انداره هزینه یکسال این خسارات و کنده کاریها و تعمیرهای گاه و بیگاه نخواهد بود .
نقل قول کردن
#2 محمد 1395-11-26 08:50
واقعا برخورد رانندگان تاکسی بسیار زشت ودور از شان مردم لرستان است.وبه این ترتیب در خط مقدم گردشگر پذیری شکست خورده ایم
نقل قول کردن
#3 سروش 1395-11-26 09:11
قبول حقيقت يك گام به جلو است ..بدون رودرباسي بايد قبول كرد سيستم تاكسي راني خرم آباد در حد يه بخش هم نيست و برخی از آنها رفتارو آداب شغل خودشان را نمي دانند و در برخی اوقات به نواميس مردم توهين ميشه ..توصيه مي شود دقيقا در خاطر ماهست در گذشته به هر كسي كارت شهري نمي دادند و بيكاري دليل نميشه يه شغل شريف را عده اي براي مقاصد خود زير سوال ببرند ..اگر دروغ مي گويم تا رسماً حرفم رو پس بگيرم
نقل قول کردن
#4 ابراهیمی 1395-11-26 16:00
آیا اتوبوسرانی در حد مرکز استان عمل میکند

چرا مسیر های فرعی اتوبوس ندارن
نقل قول کردن
#5 رضا 1395-11-26 18:25
علاوه بر آموزش معاشرت به راننده های وسیله نقلیه عمومی ، ضرورت دارد به کلیه عوامل شهرداری که در زمینه اسکان مهمانان نوروزی فعالیت می کنند نیز آموزش لازم ارائه گردد ضمناً کارگروهی کلیه ورودی های شهر و جاهایی که گردشگر تردد دارد را بازدید نموده سریعاً نسبت به ارائه طرح اجرایی جهت زیباسازی آن اقدام نماید به عنوان مثال میتوان کارهایی نظیر رنگ آمیزی بعضی دیوارهای قدیمی بناهای سطح شهر ، با دریافت درصدی از مبلغ آن از مالکین و بقیه آن از شهرداری ، همچنین حمل نخاله های جلوی تعمیرگاههای مستقر در ورودی شهر ، ایجاد بنرهای تبلیغاتی روی دیوار فرودگاه که الان بسیار منظره زشتی دارد و...
حتی به عنوان یک پیشنهاد سایت یافته می تواند در یک چارچوب مشخص با استفاده از طوفان اندیشه ها نظریات همشهریان را تجمیع و طرح های پیشنهادی مردم را در خصوص زیباسازی دراختیار مدیران شهرداری قراردهد و سپس از آنان مطالبه نماید.
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1395-11-26 18:40
در کشورهای پیشرفته برای صرفه حویی در ساخت و ساز شهرها لوله های گاز -برق-اب همگی از یک کانال عبور می کنند . در شهرهای ما وقتیکه مشکلی پیش میاد فقط چندین ساعت باید بگردند تا مسیر را پیدا کنند و البته بصورت اشتباه جاهای دیگه هم حفاری میشه .
نقل قول کردن
#7 حمید ت 1395-11-26 19:43
خواهشا از تاکسیرانی تقاضا داریم برا رانندگان تاکسی ها کلاسهای ،توجیحی بزارند ،البته روی سخن ما با اون دسته از رانندگان است که متاسفانه بی فرهنگی و حماقت ،در وجودشون موج میزنه.... گاها با صدای بسیار بلند و با استفاده از الفاظ زشت ،چهره شهر رو به لجن میکشن .......خیلی از این رانندگان هم مربوط به این شهر نیستن.....از مردم شریف خرم آباد استدعا دارم در مقابل بی فرهنگی عده ای کوتا ه نیان ،و با تذکر لسانی و یا گزارش به مراکز ذ یصلاح با این پدیده شوم برخورد کنند. خدایا زن و بچه مردم به چه اطمینانی سوار تاکسی و خودروی اینگونه از آدما میشن ،،،خدایا خودت بخیر کن
نقل قول کردن
#8 سروش 1395-11-27 08:28
كلاس توجيحي براي كي ؟ عده زيادي از اينها فقط بخاطر مقاصد شوم خود اين شغل را برگزيده اند آيا كلاس تاثيري داره به اعتقاد من افراد مجرد حق ندارند پا به اين شغل بگذارند مگه در گذشته هم همينگونه نبود ..نبايد به واسطه بيكاري از خيلي از ارزشها بگذريم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا