یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اواخر هفته گذشته خبر تعطیلی کارخانه آرد اطمینان الیگودرز و بیکاری تعدادی از کارگران شهرستان، در پایگاه خبری یافته و کانال نیوز الیگودرز انتشار یافت.
به دنبال انتشار این خبر مدیر عامل كارخانه آرد اطمينان اليگودرز متنی را در اختیار این پایگاه خبری قرار داد که حکایت از رفع برخی مشکلات دارد.
در متن ارسالی " احمد قاضی" آمده است:
"خوشبختانه با پيگيري و درایت مسئولاني دلسوز و خدمتگزار ملت كه همواره در راستاي حل مشكلات منطقه ساعي تلاشگر و جهادگر بوده‌اند و با صبوري و پشتکار خود در راستاي رفع موانع پيشرفت صنعت و مشکلات مردمي علی‌الخصوص قشر زحمتكش جامعه و اعتلای شرايط اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جامعه و رسيدن به اهداف والاي نظام همواره حضوري چشمگیر داشته و خواهند داشت، این بار نيز وارد عمل شده و از ايجاد يك ضربه اقتصادي، اجتماعي صنعتي ... در شهر و منطقه هوشمندانه جلوگيري به عمل آوردند و مانع از بيكاري تعدادي از مردم شريف شدند و همچنین با حمايت از صنعت منطقه بار ديگر پيگيري و دلسوزی خود را به اثبات رساندند.
لذا لازم دانستيم از همه عزيزان خصوصاً جناب آقاي دكتر خدابخشي نماينده محترم و تلاشگر مردم اليگودرز وجنات آقاي ميرزايي اصل فرماندار دلسوز اليگودرز و معاون بازرگاني شركت غله استان جناب آقاي کرم پور و خبرنگار محترم كيهان و پایگاه خبری یافته لرستان و ساير عزيزاني كه در رفع مشكل هم گام و يكصدا قدم برداشتيد نهايت تشكر و قدردانی از سوي خودم و همه كاركنان و کارگران و خانواده‌های محترمشان از نامبردگان صميمانه اعلام دارم و برایشان آرزوي توفيق روز افزون داشته باشيم."

دیدگاه‌ها  

#1 لراصالت مردمان ایرانی 1395-11-09 18:16
خدا رو شکر
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1395-11-10 08:00
اقای قاضی چراتشکرازسرپرست شرکت که سی ساله باشما مدارا میکنه نکردید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا