یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی از برگزاری سومین مرحله واگذاری جایگاه‌های سوخت خبر داد
http://yaftenews.ir/images/stories/93-7.8/sokht.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "جعفر سبحانی" در گفتگو با ایبِنا از برگزاری سومین مرحله واگذاری جایگاه‌های سوخت در ۲۴ بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت:‌ در این مرحله ۶۰ جایگاه سوخت به ارزش ۳۸۰ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
وی با بیان این اینکه این جایگاه‌ها در ۱۳ استان کشور توزیع شده‌اند، افزود: ۱۵ جایگاه در استان تهران، ۱۴ جایگاه در استان خوزستان، ۸ جایگاه در استان هرمزگان، ۵ جایگاه در استان فارس، ۵ جایگاه در استان آذربایجان غربی و استان‌هایی نظیر اصفهان، مرکزی، لرستان و غیره هر کدام یک جایگاه در این مزایده واگذار خواهد شد.
مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: حصه نقدی برای هر جایگاه ۳۰ درصد است؛ اما نحوه بازپرداخت برای جایگاه‌ها متفاوت بوده و از دو تا چهار سال است، البته در شرایط واگذاری هر جایگاه، ثمن معامله، نحوه و سال‌های بازپرداخت به صورت جداگانه مشخص شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1395-11-04 20:42
انشاالله که بخش خصوصی از همه جهات شایسته باشد و مردم سالار باشد و از نظر فرهنگی و احترام به مشتری در سطح بالایی باشد و فقط به خاطر پول زیاد انتخاب نشوند و با مردم مثل برده برخورد نکنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا