یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: اقدامات دولت موجب ایجاد امید در دل مردم شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته ،سید سعید شاهرخی درخصوص عملکرد دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: در سال پایانی دوره اول دولت تدبیر و امید بخش عمده‌ای از شعارها و اهداف مد نظر دولت محقق شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با تاکید به اینکه دولت درخصوص عهد و پیمان بسته شده با مردم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: دولت کار خود را با شعار صداقت و شفافیت در شرایط سخت آغاز و اهداف بزرگی را ترسیم کرد که امروز شاهد تحقق آن‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه در آغاز دولت روحانی در کشور شاهد واگرایی شدیدی بوده‌ایم، گفت: نرخ بالای تورم همراه با رکود شرایط را برای کار دولت سخت در داخل کشور سخت کرده بود.
این مسوؤل اضافه کرد: در خارج کشور استکبار جهانی اجماع برای علیه نظام برحق جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کرده بود که این اجماع ناشی از سیاست‌های هشت سال قبل از دولت تدبیر و امید بوده است که موجب سختی شروع کار این دولت شده بود.
شاهرخی با اشاره به برنامه‌های جدی دولت در خصوص سیاست‌های خارجی و داخلی افزود: دولت در بحث سیاست خارجی پرونده هسته‌ای را که تبدیل به پرونده جهانی شده بود را با به اثبات رساندن حقانیت جمهوری اسلامی، رسمیت شناخته شدن حقوق هسته‌ای ایران، به ثمر رساند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان برجام را با همه مشکلات و موانع موجود و همچنین تنش‌زدایی در دنیا از ویژگی‌های ارزشمند دولت در عرصه خارجی دانست.
وی با اشاره به سیاست‌های دولت در عرصه داخلی گفت: با عقلانیت و اقتداری که دولت دنبال کرده است همگرایی، همدلی و هماهنگی میان ارکان مختلف نظام، آحاد جامعه و گروه‌های مختلف سیاسی ایجاد شد.
این مسوؤل یادآور شد: هماهنگی میان همه ارکان نظام بستری برای توجه به موضوع اصلی دولت وعده داده شده به مردم یعنی توجه به معیشت مردم، اشتغال و ساماندهی وضعیت اقتصاد کشور ایجاد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان افزود: بعد از استقرار دولت روحانی در لرستان نیز گام‌ها جدی در راستای معیشت و ایجاد اشتغال برداشته شده است و استان لرستان در کشور حرف‌های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد.
شاهرخی با اشاره به احیای مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد گفت: دولت در رابطه با پروژه‌هایی منتقل شده از نسل‌ها در استان کارهای فوق‌العاده اثربخشی انجام گرفته شد که چنین اقداماتی باعث ایجاد امید هرچه بیشتر مردم شد.
وی در پایان با تاکید به اینکه روی کار آمدن دولت تدبیر و امید باعث ایجاد یک رویکرد جدید در کشور شد، تصریح کرد: این امید باید حفظ شود و هر روز نیز افزایش یابد.
منبع:فارس


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-08-30 15:07
اگر همین یک مورد کشت وصنعت را نداشتیم دیگر جه حرفی برای گفتن باقی می ماند جناب شاهرخی بد نیست نیم نگاهی به امار بالای بیکاری / اعتیاد /خودکشی / سرقت و ووو داشته باشئم ان و قت مشخص می شود چه کارهای فوق العاده اثر بخشی در استان انجام شده بهتر نیست میزان اشتغال پایدار ایجاده شده در طول این چهار سال را ارائه دهید
نقل قول کردن
#2 اکرم 1395-08-30 16:24
عجب پس اینطوریه و ما خبر نداریم!
!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! !!!!!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#3 توسعه گرلرستانی 1395-08-30 16:30
دولت تدبیر و امید به وعده های خود نسبت پایتخت لرها وپارسیان و کاسیان و ایرانیان عمل نکرد.آقای رئیس جمهور روحانی گفتید لرستان قلب ایران است و منتظر تپیدن این قلب و توسعه همه جانبه در این منطقه از کشور باشیم.تنها جای خاصی از کشور که هنوز آباد نشده است.
نقل قول کردن
#4 بیکارم هیچی ندارم 1395-08-30 18:36
درست میگن مدیران محترم فقط حرف برای گفتن دارن!!!(ضمن احترام برای شخصیت حقیقی شون)
نقل قول کردن
#5 مادر 1395-08-30 19:23
خدا پدرت رو بیامرزه جناب شاهرخی انگار آمار بیکاری رو نمی دونی مگه کشت وصنعت چند نفر نیرو میخواد والا جوونا از بیکاری دیونه شدن فکر اساسی بکنین
نقل قول کردن
#6 ؟؟؟؟ 1395-09-01 02:20
حالا که انتخابات نزدیک شده با
این روش ها دارین تبلیغ میکنین؟؟؟
اینم یه روش تبلیغ برای دولت تدبیر و امید؟
همه اقلام مصرفی مردم گرون شدن
.بیکاری و فقر و افسردگی و فشارهای مالی
که دیگه جای خود دارد.
شعار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#7 بخشی 1395-09-01 09:03
آقای معاون جوانهای استان نابود شدند از بیکاری .شما کجای کاری؟؟؟
نقل قول کردن
#8 شهروند 1395-09-02 08:27
خدایا صبر بیشتر به ما مردم محروم و سواد و همت به مدیران بی تفاوت اعطا بفرما ...
نقل قول کردن
#9 عسگری 1395-09-02 15:45
در خرم آباد خانواده ای را نمی بینی که جوان تحصیلکرده بیکار نداشته باشد.
ما با این همه پتانسیل و منابع چرا باید رتبه نخست بیکاری را داشته باشیم؟
چرا استانهای خشک و کویری برخوردار از لحاظ صنعتی هستند؟چرا هیچ کارخانه مادر و اشتغالزایی در لرستان در این چهارسال افتتاح نشده است؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا