یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز گفت: با توجه به شرایط شهرستان باید به سمت جذب رشته های پزشکی باشیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " اسماعیل درویشی " در جمع خبرنگاران شهرستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در 6 ماه گذشته گفت: افتتاح دانشکده علوم پزشکی و جذب رشته های پرستاری از جمله اقداماتی می‌باشد که نیاز امروز شهرستان است و خوشبختانه برای شروع در مهرماه تعداد 40 دانشجو در این رشته ها پذیرش شدند.
وی همچنین به جذب رشته کارشناسی اتاق عمل اشاره نمود و افزود: در راستای تصویب این رشته هم دانشگاه آزاد الیگودرز به‌عنوان ششمین دانشگاه آزاد در سراسر کشور موفق به جذب این رشته شد و از بهمن‌ماه پذیرش دانشجو صورت خواهد گرفت.
درویشی به کمبودهای نیروی انسانی در بخش بهداشت و درمان در الیگودرز اشاره نمود و افزود: با عنایت به این نیاز باید جذب و تربیت دانشجو را از سمت فنی و مهندسی به‌سوی علوم پزشکی هدایت نماییم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز ضمن قدردانی از همکاری متولیان بهداشت و درمان الیگودرز گفت: در مباحث رشته های پزشکی اگر همکاری بخش بالینی با آموزشی نباشد توفیقی حاصل نخواهد شد و این در حالی است که امروز دانش آموزان دبیرستان علاقه به انتخاب رشته های مرتبط با پزشکی دارند که بعضا بدلیل نبود رشته های پزشکی آموزش عالی صرف نظر می‌نمایند.
وی به انجام ممیزی 9 رشته کارشناسی ارشد جهت دانشگاه آزاد الیگودرز اشاره نمود و افزود: در حالی که تعداد 2 هزار پیشنهاد در سازمان مرکزی رد شده اند اما تعداد 9 رشته کارشناسی ارشد جهت الیگودرز تایید شدند.
درویشی به اخذ موافقت اصولی تاسیس پارک علم و فن‌آوری الیگودرز اشاره نمود و افزود: در راستای استفاده از ایده و برنامه شرکت های دانش بنیان تاسیس این مرکز بسیار تاثیر گذار می‌باشد.
وی طرح تولید زعفران ارگانیک و همچنین تولید کاغذ سنگی را از جمله اقدامات در دست اجرای دانشگاه دانست وگفت: باید از تمام ظرفیتهای شهرستان جهت ایجاد اشتغال بهره ببریم.
رییس دانشگاه آزاد الیگودرز به توانایی و استعدادهای دانشجویان دانشگاه آزاد الیگودرز اشاره نمود و افزود: دانشجویان این دانشگاه در مسابقات ملی فولاد کشور که خردادماه برگزار شد رتبه نخست را کسب نمودند که در نوع خود یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.
وی به لزوم اهمیت دادن به دانشجویان و باور آنها اشاره نمود و اظهار داشت: در مسابقات بتن هم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز رتبه سوم را کسب نمودند.
درویشی به افزایش جذب رشته های دانشگاه اشاره نمود و گفت: در سال جاری یک هزار نفر به تعداد پذیرش دانشجویان اضافه شده است و در حال حاضر نیز حدود 4 هزار نفر در 109 رشته در این دانشگاه به تحصیل مشغول هستند.
وی از تلاش برای کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای و گسترش رشته های کارشناسی ارشد و دکتری با توجه به نیاز منطقه و توسعه فعالیت‌های شرکتهای دانش بنیان و همچنین تقویت مباحث گردشگری به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه نام برد و گفت: دانشگاه آزاد الیگودرز در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان آماده همکاری با مجموعه شهرستان می‌باشد.
درویشی در پایان از تلاش‌های دکتر خدا بخشی نماینده مردم در جهت جذب رشته ها و گرفتن موافقت اصولی پارک علم و فن‌آوری و همراهی فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان قدردانی نمود.

دیدگاه‌ها  

#1 رامین 1395-08-17 19:03
رشته ها مهندسی اشباح شدن حالا نوبت علوم پزشکیه فقط این کار دیگه با جان مردم بازی میشه واقعا جای تاسف هست این همه دانشجو بی سواد
نقل قول کردن
#2 عباس 1395-08-17 20:38
با سلام بهتر بود در این مصاحبه یادی هم از زحمات شبانه روزی دکتر ملکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان می شد زیرا بعد از استانی شدن دانشگاه بدون پیگیری و سماجت ایشان هیچکدام از واحدهای دانشگاه آزاد در استان نمی توانسنند در برنامه هایشان موفق باشند
نقل قول کردن
#3 فرهمند 1395-08-18 00:14
اقا لطفا این مراکز اقتصادی را ببندید. دانشگاه ازاد به علوم پزشکی چی این همه پزشک پرستار ماما و اتاق عمل بیکار باز هم دانشگاه ازاد الیگودرز میخواهد منبع درامدی از میل مردم به علت نبودن کار برای رشته های مهندسی را اینبار از رشته های علوم پزشکی تامین نماید.نکنید این همه بی سواد را میخواهیم چکار.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا