یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: آموزشگاه 18 کلاسه، سایت مسکن مهر شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.
نتیجه تصویری برای کریمی فر یافتهبه گزارش پایگاه خبری یافته، "گودرز کریمی فر" در بازدید از پروژه آموزشی 18 کلاسه سایت مسکن مهر شهرستان خرم‌آباد، افزود: به‌منظور رفاه حال خانواده‌ها پیگیری‌های لازم برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها صورت گرفته است.
وی توسعه عدالت آموزشی را یکی از سیاست‌های محوری آموزش‌وپرورش عنوان کرد و افزود: با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی تلاش می‌شود تا قضاهای آموزشی به بهترین صورت نوسازی، بهسازی و تجهیز شوند.
مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان هوشمندسازی مدارس و برخورداری دانش آموزان از امکانات مناسب آموزشی و کمک‌آموزشی را راهبرد دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: در این خصوص دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار استان به‌صورت ویژه موردتوجه قرارگرفته‌اند.
کریمی فر در ادامه به بهره‌مندی قریب به 700 دانش‌آموز از پروژه آموزشی سایت مسکن مهر خرم‌آباد اشاره و تصریح کرد: عوامل فیزیکی مربوط به امکانات آموزشی و جاذب بودن کلاس‌های درس را می‌توان در نور و عوامل مربوط به آن مانند میزان و شدت نور، ابعاد ظاهری کلاس شامل دیوار، درب و کف کلاس، سرانه مساحت و سرانه فضا، حرارت و تهویه کلاس، صدا و عوامل مربوط به آن، سازمان‌دهی و آرایش کلاس درس و تجهیزات آموزشی خلاصه کرد.
 وی ادامه داد: معلم باید با خلاقیت از ظرفیت دانش آموزان برای ایجاد جاذبه در کلاس درس به‌خوبی استفاده کند.
مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان در بخشی از سخنان خود به نقش محوری مدیران در شاداب سازی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران باید با خلاقیت و نوآوری از امکانات موجود حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند اما این خلاقیت و نوآوری صرفاً به معنای صرف اعتبار و منابع مالی گزاف نیست، بلکه می‌توان در عین سادگی فضایی را به وجود آورد که برای دانش آموزان خوشایند و انگیزه زا باشد.
کریمی فر به وضعیت مطلوب فضاهای آموزشی نوساز اشاره کرد و گفت: در فضاهای آموزشی جدید سعی شده تا از تأثیرگذارترین معماری و نوین‌ترین منابع و امکانات آموزشی استفاده شود.

خبر: علی قربانی
 

دیدگاه‌ها  

#1 بيرانوند 1395-07-25 08:04
مدرسه راهنمايي فرهيختگان ميدان تختي به صورت يك مدرسه مخروبه است كه هر لحظه بيم اتفاقي مي رود هيچ گونه امكاناتي ندارد در محدوده چهار راه فرهنگ و ميدان تختي فقط دو مدرسه راهنمايي وجود دارد لطفا بررسي نماييد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا