یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: به همت شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد و مساعدت استاندار لرستان مساحت پروژه بام خاطره‌های پشت بازار از 44 هکتار به 85 هکتار افزایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "یحیی عیدی بیرانوند" ظهر امروز در بازدید از پروژه بام خاطره‌های پشت بازار در خرم‌آباد با ابراز تأسف از بی‌توجهی‌های صورت گرفته به درختان موجود در منطقه پارک جنگلی پشت بازار گفت: تصمیم گرفتیم با همکاری شرکت آب و فاضلاب برای اولین بار انشعاب آبی را از تلمبه‌خانه گرداب دارایی برای آبیاری درختان این ناحیه که بسیاری از آن‌ها در معرض خشک شدن هستند، فعال کنیم.
وی افزود: بام خاطره‌ها مزیت‌های بسیاری نسبت به بام اول شهر خرم‌آباد دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: واقع‌شدن بام خاطره‌ها در نواحی مرکزی شهر، بالاتر بودن میزان خاک مناسب آن نسبت به بام اول جهت رویش درختان گوناگون، نزدیکی به مناطق مسکونی که باعث رونق بیشتر آن و همچنین ایجاد فضای تفرجگاهی برای مردم این منطقه می‌شود و همچنین واقع‌شدن این پارک زیبا در دل یکی از مناطق قدیمی و خاطره‌انگیز خرم‌آباد.
عیدی بیرانوند در پایان از مساعدت‌های استاندار لرستان و حمایت‌های دادستان خرم‌آباد و شورای شهر از فعالیت‌های شهرداری خرم‌آباد در راستای مناطق محروم خرم‌آباد قدردانی کرد.
شایان‌ذکر است پروژه پارک جنگلی منطقه پشت بازار که در یکی از مرتفع‌ترین مناطق خرم‌آباد قرار دارد به پیشنهاد شهردار خرم‌آباد و به خاطر قدمت و همچنین نوستالوژیک و خاطره‌انگیز بودن آن برای بسیاری از شهروندان اصیل خرم‌آبادی، با عنوان بام خاطره‌ها نام‌گذاری گردید.
روز گذشته نیز استاندار لرستان در حکمی «شجاع دریکوند» را به عنوان مسئول اجرای پروژه‌های بزرگ بام خاطره‌ها خرم‌آباد منصوب کرد.
به نظر می‌رسد با این اقدامات، استاندار لرستان و شهردار خرم‌آباد عزم‌شان را جزم کرده تا به وعده‌ای که به مردم محروم اما با عزت این دو محله داده‌اند، جامع عمل بپوشاند.

دیدگاه‌ها  

#1 ahmad6060mirzae@gmail.com 1395-07-09 02:29
درودبرشرف آقای عیدی بیرانوندشهردارخ وب وزحمت کش خرم آباد
نقل قول کردن
#2 درویشی 1395-07-09 09:09
امیدواریم این بام به سرنوشت بام اول روبه دنبال نداشته باشد،و گروه بعدی که سمتهارو گرفتند.....
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1395-07-09 17:19
درود بر شرف اعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم شهر خرم آباد که بسیار سختکوش پیگیر مطالبات مردم شریف خرم آباد بودند
نقل قول کردن
#4 سپهر 1395-07-09 19:44
خرم آباد میشه اولین شهر در ایران که دو تا بام داره.عالیه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا