یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تجلیل از پیشکسوت دوران دفاع مقدس و امیر دلاور لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در مراسمی که شامگاه گذشته در الیگودرز برگزار شد، از تیمسار "غضنفر آذر فر" یادآور دلاورمردی‌های جوانان کشور در سال‌های دفاع مقدس تجلیل شد.


تیمسار آذرفر با اشاره به اینکه من فرزند دیار پاک الیگودرز می‌باشم افزود: همواره خود را سرباز نظام می‌دانم و برای سربلندی و افتخار این کشور عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.
وی از برگزارکنندگان این مراسم و الطاف مردم الیگودرز قدردانی نمود.
فرماندار الیگودرز هم در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: تاریخ این کشور سراسر افتخار است و این افتخارات به‌واسطه ازجان‌گذشتگی افتخارآفرینان و قهرمانانی نظیر تیمسار آذر فر به وقوع پیوسته است.
ولی اله میرزایی با اشاره به افتخارات دوران دفاع مقدس گفت: لرستان و در پی آن شهرستان الیگودرز همواره تأثیرگذار دفاع مقدس بوده و امروز پس از سال‌ها نام شیر مردانی همچون شهید بروجردی و تیمسار آذرفر به یاد و خاطر مناطق کردنشین کشور باقی مانده است.
وی ضمن قدردانی از مجموعه سپاه به جهت برگزاری این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای تجلیل از یادگاران و افتخارآفرین دفاع مقدس است.
شایان ذکر است این مراسم با حضور " محمد اصلانی" معاون عمرانی استاندار لرستان، فرماندار الیگودرز و جمع کثیری از مردم و مسوولین این شهرستان در الیگودرز برگزار شد.
تیمسار "غضنفر آذر فر" در سال ۱۳۱۸ در يكي از روستاهاي بسيار كهن لرستان در جنوب شهرستان الیگودرز به نام مُغانك متولد شد.
وی در یکی از عملیات‌ها به همراه لشکر 64 ارومیه در شرایطی عملیات کربلای 7 را در اسفندماه 65 به پیروزی رساندند که منطقه حاج عمران در شمال غرب کشور علاوه بر مواضع دفاعی مستحکم دشمن دارای زمستانه‌ای سخت همراه با کولاک و سرمای کشنده است که ارتفاع برف در این منطقه به چند متر می‌رسد. پس از اینکه رزمندگان ارتش توانستند طی یک نبرد سخت ارتفاع 19-25 را در این عملیات به تصرف کامل خود درآورند امام خمینی (ره) طی یک تماس بی‌سابقه از طریق بی‌سیم از حماسه‌آفرینی رزمندگان تقدیر کرده و این پیروزی را به امیر آذرفر تبریک گفتند.

        
                       مطلب مرتبط:سرتيپ آذرفر، دلاوري از خطه لرستان: آن‌زمان خبري از الكل صنعتي نبود، غيرت الهي در رگ‌ها مي‌جوشيد

دیدگاه‌ها  

#1 محسن. پشت بازاری 1395-07-08 10:05
سلام. چه قدر خوبه ما از بزرگانمون تقدیر کنیم
نقل قول کردن
#2 شهروند1 1395-07-08 11:00
سلام ، ضمن پاسداشت زحمات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، احسنت به کسانی که این مراسم را برگزار نمودند ، معلومه که انسانهای قدر دانی پشت این قضیه بوده ف، این کار ها اعتماد عمومی ، سنت خوب قدر شناسی را گسترش می دهد .
نقل قول کردن
#3 شهروند خرم ابادی 1395-07-08 14:28
دورود بر تیمسار اذرفر وسلام بر شهیدان دلاور و سرداران بزرگ سپاه اسلام شهیدان سید جواد و سید مصطفی میرشاکی و همه شهیدان ودلاوران گردان ابوذر لشکر 57 ابوالفضل ع یادشان همیشه جاوید باد .
نقل قول کردن
#4 قربانی-خرم آباد 1395-07-08 16:10
درود برمردبزرگ خطه لرستان سرتیپ آذرفروسلام بر
وسلام به همه دلاوران وشهدای اسلام،شهیدان میرشاکی
روحشان شادویادشان گرامی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا