یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل حوزه استاندار لرستان از برپایی نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی استان در بوستان گفتگوی تهران خبر داد.
هفته فرهنگی اقتصادی لرستان با 80 غرفه برگزار خواهد شد+ تصاویر"مسعود بهرام‌نژاد" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یافته که در محل نمایشگاه برگزار شد گفت: هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان در تهران یک ستاد برگزاری دارد که از طرف استاندار مسوولیت این ستاد به عهده "سید سعید شاهرخی" معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان واگذار شده است.
وی افزود: از طریق ریاست ستاد برگزاری این همایش، چندین کمیته تخصصی تعریف شده است که بنده مسوولیت کمیته نمایشگاهی و پشتیبانی را عهده دار هستم.
مسوول کمیته نمایشگاهی و پشتیبانی هفته فرهنگی لرستان با اعلام این که  80 غرفه نمایشگاهی برای برگزاری این هفته اختصاص یافته، افزود: بخش‌های خصوصی و دولتی متعدد و متنوع،  دست‌آوردها و ظرفیت‌های دولت تدبیر و امید و همین‌طور ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان لرستان را در زمینه‌های مختلف اطلاع‌رسانی خواهند کرد.
بهرام‌نژاد افزود: کار ساخت غرفه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز جاری همه غرفه‌ها کامل خواهد شد.
وی ادامه داد: شروع رسمی نمایشگاه از روز دوشنبه خواهد بود که در همان روز همایش بزرگ فرهنگی احتماعی هم برگزار خواهد شد.
مسوول کمیته نمایشگاهی و پشتیبانی هفته فرهنگی لرستان اظهار داشت: این کمیته همه روزه  از ساعت 17 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ، ادب و اقتصاد لرستان است و علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در لرستان می‌توانند از دستاوردهای استان در این نمایشگاه بازدید نمایند.
بهرام‌نژاد افزود: توقع داریم همه صاحبان غرف با تمام تلاش نسبت به تامین محتوا و زیبا سازی غرفه‌ها اقدام کنند تا معرف واقعی فرهنگ و اقتصاد لرستان باشد.
وی نقش بخش خصوصی در معرفی قابلیت‌های لرستان را بسیار مهم دانست و افزود: صنایع لرستان پای کار آمده‌اند و در این همایش دارای غرفه هستند و تلاش دارند تا به نحو احسن به معرفی خودشان و لرستان بپردازند.
بهرام‌نژاد ضمن دعوت از همه لرستانی‌ها در اقصی نقاط کشور افزود: از همه می‌خواهیم در این رویداد بزرگ فرهنگی اقتصادی شرکت کنند.
وی افزود: همایش فرهنگی اجتماعی، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 18 روز دوشنبه 25 مرداد‌ماه و همایش اقتصادی توسط معاونت اقتصادی استانداری لرستان روز سه‌شنبه 26 مرداد ماه از ساعت 18 در قالب کمیته‌های خاص برنامه خواهند داشت.
مسوول کمیته نمایشگاهی و پشتیبانی هفته فرهنگی لرستان ادامه داد: برگزاری روزانه موسیقی آیینی و سنتی، اجرای نمایش خیابانی، نمایش فیلم‌های فیلم‌سازان استان، نمایشگاه آثار تجسمی، نشست‌های تخصصی و برگزاری شب‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مدت اجرا خواهد کرد.
بهرام‌نژاد ادامه داد: در این هفته لازم است هر کدام از ما سفیری برای معرفی دستاوردهای فرهنگی اقتصادی لرستان باشیم تا لرستان به نحو شایسته معرفی گردد.
مسوول کمیته نمایشگاهی و پشتیبانی هفته فرهنگی لرستان ادامه داد: وی در خصوص پوشش خبری این رویداد بزرگ فرهنگی اقتصادی افزود: مسوولیت اعزام خبرنگاران در حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تعریف شده که برابر هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است از طریق خانه مطبوعات استان، بیش از 70 خبرنگار جهت پوشش خبری این مراسم به تهران اعزام شوند.
وی در خصوص راه‌های دسترسی به محل برگزاری نمایشگاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی راحت به محل برگزاری نمایشگاه از طریق مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم و سپس خروجی بزرگراه چمران جنوب به راحتی به پارکینگ نمایشگاه وارد شوند، همچنین می‌توانند از راه‌های دسترسی به نمایشگاه در محله کوی نصر( گیشا) استفاده نمایند.
قابل ذکر است نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان از 25 تا29 مرداد ماه جاری از ساعت 17 تا 23 برای علاقه‌مندان در بوستان گفتگوی تهران واقع در برزگراه شهید چمران دایر خواهد بود.
هفته فرهنگی اقتصادی لرستان با 80 غرفه برگزار خواهد شد+ تصاویرهفته فرهنگی اقتصادی لرستان با 80 غرفه برگزار خواهد شد+ تصاویرهفته فرهنگی اقتصادی لرستان با 80 غرفه برگزار خواهد شد+ تصاویرخبر: عبدالرضا قاسمی/ تهران

دیدگاه‌ها  

#1 قنبری 1395-05-27 15:20
برای معرفی ظرفیتهای استان لرستان کار بسیار شایسته ای است.تمام استانهای کشور از این دست کارها برای معرفی و جذب سرمایه گذاران زیاد انجام میدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا