یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: خبرنگاران سربازان صحنه‌ی جنگ نرم  در جامعه و همكار نظام جمهور اسلاميهستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سردار محمد قنبری صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان این‌که امنیت اجتماعی در بعد عینی و حسی (ذهنی) تعریف می‌شود، گفت: پلیس در خط مقدم امنیت اجتماعی است و جامعه در هر سطح و ملیتی همواره به دنبال ارتقا امنیت اجتماعی است.
وی با بیان این‌که لرستان در حوزه امنیت اجتماعی در بعد عینی و واقعی موفق بوده و در بعد حسی و ذهنی نیز موفقیتش را مدیون جمع خبرنگاران بوده است، افزود: اصحاب رسانه ضمن همکاری با پلیس سبب ایجاد امنیت ذهنی در بین مردم شده و حقایق را به مردم اعلام کرده‌اند.
سردار قنبری همچنین با اشاره به این‌که خبرنگاران لرستان به‌صورت صادقانه در راستای توسعه لرستان گام برمی‌دارد، خاطرنشان ساخت: همواره انتقادهایی که توسط رسانه‌های لرستان مطرح‌شده، سازنده بوده و ما نیز برای رفع مشکلات استان از آن‌ها استفاده کرده‌ایم.
مدیر کل صداوسیما مرکز لرستان نيز در اين مراسم گفت: وظیفه‌ی انتقال دانایی به مردم به عهده خبرنگاران است.
"محمد بازوند" نیروی انتظامی که وظیفه‌ی دفاع از کشور را بر عهده دارد اگر با تمام سلاح‌هایش جمع شود ولی فاقد فشنگ باشد هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد لذا خبرنگاران هم اگر به‌روز و فعال نباشند در عمل هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان افزود: ژرف‌اندیشی، فعال بودن، به‌روز بودن و فرهنگ‌سازی به‌مانند فشنگ‌های تفنگ هستند که خبرنگاران باید از آن‌ها استفاده کنند و خروجی کار خود را با استفاده از دانایی و توانایی به کشور وارد کنند.
بازوند خاطرنشان ساخت: جامعه، زمانی قدرتمند خواهد شد که دانا و توانا باشد، و وظیفه انتقال دانایی به عهده خبرنگاران است.
وی با اشاره به اصولی بودن کار خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگاران فعال از قدرتمندترین افراد جامعه هستند و به علت بی‌مهری‌هایی که به آن‌ها می‌شود قدرتمند بودن آن‌هاست.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن از یاسوج 1395-05-18 19:20
باسلام واحترام
ضمن تقدیر از سایت پر مخاطب یافته نیوز روز خبرنگار بر همه خبرنگاران تلاشگر وفهیم ایران اسلامی خصوصا هم استانی های عزیز مبارکباد
نقل قول کردن
#2 بابایی 1395-05-19 11:06
روزتان مبارک.خواهشأ پیگیر تاسیس یک بیمارستان سوختگی در لرستان باشید.
نقل قول کردن
#3 احسانی 1395-05-19 19:38
لرستان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد و آنهم دانشکده توانبخشی ندارد که جزو واجبات و بدیهیات هر دانشگاه و استانی است.ملتمسانه از مسولان استان میخواهم که مجوز تاسیس دانشکده توانبخشی و دانشکده تغذیه را بگیرند ما دومیلیون نفر جمعیت و هزاران دانشجو و متقاظی داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا