یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رئيس پليس آگاهي لرستان از كشف يك فقره تصرف اراضي ملي به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال و دستگيري متهم در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته: "عباس نظري" اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينكه فردي در اراضي ملي اطراف خرم‌آباد با قطع درختان، اقدام به زير كشت بردن آن‌ها كرده است با توجه به اهميت موضوع، پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي آگاهي لرستان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: پس از انجام تحقيقات و احراز صحت موضوع، با هماهنگي مقام قضايي مأموران به همراه نماينده منابع طبيعي استان، در محل حاضر که مشخص شد شخصي با تخريب اشجار و تصرف مقدار يك هكتار و نيم از اراضي منطقه اقدام به زير كشت بردن آن‌ها کرده است.
نظري بيان داشت: با دستگيري متهم و بازجویی‌های به‌عمل‌آمده، به جرم ارتكابي خود مبني بر تصرف اراضي ملي اعتراف و با پرونده متشکله به مراجع قضايي معرفي شد.
رئيس پليس آگاهي لرستان به شهروندان توصيه کرد: با توجه به اينكه اراضي ملي متعلق به بیت‌المال و سرمايه مملكت می‌باشند لذا در صورت مشاهده هرگونه تصرف و مالكيت غیرقانونی، سریعاً موضوع را با پليس در ميان بگذارند.

كشف زمین‌خواری ميلياردي در خرم‌آباد
 منبع: پایگاه خبری پلیس

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1395-05-02 16:25
به نظر میرسه در شرایط کنونی هر کسی داره راه دور زدن قانون رو انجام میده ؛ در شمال کشور گروهی ساحل دریا رو که مال مردم هست تسخیر میکنن در جنوب کشور پیمانکاری میکنن و دوستان خودشون رو مشغول میکنن و ذخایر نفت و سکوی نفتی رو معامله میکنن؛ در غرب و شرق ایران از مرزها قاچاق کالا اونم میلیاردی وارد کشور میکنن و قطعا برخی هم فکر میکنن چی از اونا کمتر دارن که راه اونا رو ادامه ندن؛ متاسفانه برخورد ضعیف و ناکافی هستش و نه تنها در این مورد که شما اشاره کردین بلکه کلا برخورد با افراد سود جو ؛ضعیف و نا امید کننده است
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-05-03 13:22
درختان کلدشت غربی هم پارسال قطع شدند وزمین هم رفت
نقل قول کردن
#3 سهیل 1395-05-18 13:52
تمام درختان بلوار بهارستان را بریدند و ورودی شهر را زشت کردن الان دو سال و نیم میگذره از کلنگ زنی به اصطلاح تقاطع برای حل ترافیک ولی شهرداری تا این زمان هیچکاری نکرده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا