یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از انتشار خبر و تصويري از ايجاد ديوار مهرباني در خيابان تختي بروجرد، روزهاي گذشته اخباري در مورد ايجاد ديوار مهرباني در شهرهاي خرم‌آباد و اليگودرز منتشر گرديد.
به گزارش وبلاگ خبذی  نيوزاليگودرز، دیوار مهربانی توسط جمعی از فعالین مدنی الیگودرز برای یاری رساندن به نیازمندان اين شهر بر پا شده است.
در اين مطلب قيد شده كه شهروندان می‌توانند برای کمک به مستمندان لباس‌هایی را بر روی این دیوار آویزان کنند تا نیازمندان از این لباس‌ها در سرمای سوزان زمستان خود را گرم نگه دارند. آدرس دیوار مهربانی الیگودرز: خیابان ولی‌عصر، خیابان سیلو.
 دیوار مهربانی به الیگودرز و خرم‌آباد رسید + عكس

دیوار مهربانی خرم آباد راه‌اندازی می‌شود
رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان از راه‌اندازی دیوار مهربانی در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف، "آرش راشدی" گفت: با هماهنگی خیرین بازار و اصناف خرم‌آباد این دیوار برای اهدای لباس‌های نو و دسته دوم مردم به نیازمندان و مستمندان ساخته و در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: شهروندان خرم‌آبادي می‌توانند لباس های مازاد و دسته دوم و یا نو خود را برای اهدا به نیازمندان و مستمندان به دیوارهای مهربانی در مرکز شهر خرم‌آباد تحویل دهند تا نیازمندان و مستمندان واقعی بتوانند از این البسه استفاده کنند.
راشدي اظهار داشت: نخستین دیوار مهربانی خرم‌آباد اين هفته با حضور خیرین و مردم در خیابان مطهری، پایین‌تر از سرچشمه، روبه‌روی دبستان عصمت، جنب مركز سیگنال رایانه راه‌اندازی می‌شود.
وی خاطر‌نشان کرد: در صورت استقبال خیرین نوع‌دوست خرم‌آبادی، این دیوار در دیگر مناطق شهر خرم‌آباد نیز ايجاد می‌شود تا مستمندان و نیازمندان در دیگر محلات شهر  نیز بتوانند نیازهای مادی و یا پوشاک مورد نیاز خود را تامین کنند.
دیوار مهربانی به دیواری اطلاق می‌شود که خیرین و مردم شهر با اهدای و آویزان کردن لباس‌های نو و کار کرده خود، آن‌ها به نیازمندان اهدا می‌کنند و نیازمندان و افراد تهیدست می‌توانند از این لباس‌ها برداشته و استفاده کنند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 عليرضا 1394-10-05 07:36
ايول..
نقل قول کردن
#2 لرستانیها 1394-10-05 07:59
آفرین کار زیبایی است درود بر همه لرستانیها
نقل قول کردن
#3 طاهری 1394-10-05 10:33
خدا خیر بده کسایی که بانی این حرکت بودن


یافته عزیز روزه افتتاحیه رو اطلاع رسانی کنید

با تشکر
نقل قول کردن
#4 اسی 1394-10-05 11:08
قبل از بروجرد و سایر شهرها این طرح بصورت خودجوش در محل دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد انجام و بیش از 40000 دست لباس بین نیازمندان توزیع شد و لیکن در بوق و کرنا نکردند
اجرشان با خدا
نقل قول کردن
#5 سپهر 1394-10-05 11:11
سلام.از سایت یافته تقاضا داریم که زمان دقیق افتتاح دیوار مهربانی در خرم آباد را اطلاع رسانی کنید تا علاقه مندان در این مراسم حضور داشته باشند.ممنونم
نقل قول کردن
#6 آرمین 1394-10-05 11:26
سلام یافته عزیزیه سوالی داشتم این کار خیلی خوبی هست
اما چطور مطمئن باشیم که به دست افراد مستمند می رسه???
لطفا پاسخ بدید!
---------------------------
يافته: سلام
پاسخ شما در بخش پاياني اين مطلب ذكر شده است:
http://www.yaftenews.ir/newss/cultural/11660-divarmehr.html
آن‌هايي كه سوءاستفاده مي‌كنند هم نيازمند هستند!
نقل قول کردن
#7 دادجو 1394-10-05 11:31
کار خیریست.
خداقوت.
نقل قول کردن
#8 متین 1394-10-05 11:42
بهتره یه جایی باشه که نیاز مندان خجالت نکشن وقتی پول برمیدارن
نقل قول کردن
#9 خرم ابادی 1394-10-05 22:27
خدا خیرتان دهد کار خوبی است درپاسخ متین این مطلب را می گویم : زمان شهرداری یکی از شهرداران تهران در خیابان گل می کاشتند و یا گل را با گلدان در پارک می گذاشتند عده ای از شهروندان می امدند و گلدانها را می بردند به شهردار اطلاع دادند گفت اشكال ندارد این گلدانها زینت بخش خانه ها و بالکن همان شهروندان می شود انقدر گل و گلدان به جایش بگذارید تا دیگر کسی نیازمند بردن گلدان نباشد ما هم می بایست این ازمون را انجام تا نیازمندان واقعی با کمک ما دیگر شهروندان احتیاجاتشان براورده و یاد بگیرند اندازه نیازشان بردارند.
نقل قول کردن
#10 شريفيان 1394-10-06 15:05
[quote name="آرمین"]سل ام یافته عزیزیه سوالی داشتم این کار خیلی خوبی هست
اما چطور مطمئن باشیم که به دست افراد مستمند می رسه???
لطفا پاسخ بدید!

بايد بدانيم خداوند به نيت كار خير پاداش ميدهد
اين كه نيت شما در بخشش اين بوده تا كار نيكي كرده باشيد مهمتر از نيت برخي افراد رياكاري است كه قضدشان خودنمايي است و به يقين خداوند متعال به نيات اهميت ميدهد نه به سرنوشت هديه شما ....
نقل قول کردن
#11 بانو 1394-10-06 23:14
یافته متاسفم که کاملا غیرحرفه ای عمل میکنی از شما بعیده که چند سال سابقه کار داری خبر سایت ونیزان رو به اسم نیوز الیگودرز میزنی
___________________________
يافته: سلام
مطلب را ما در سايت نيوزا ليگودرز ديديم و اگر قصد بد و يا سرقت داشتيم كه اسم نيوزاليگودرز را هم ذكر نمي‌كرديم!
ما هم الان كه وارد سايت شما شديم ديدم كه برخي اخبار ما را به اسم ديگران زديد. مثلال راه‌يابي اثر نويسنده لرستاني(خرم‌آبا دي) به جمع 8 داستان جشنواره نارنج فارس را خبرنگار يافته اما شما به اسم باشگاه خبرنگاران جوان زده‌ايد!
نقل قول کردن
#12 نوید 1394-10-07 13:28
فقط کافیه که تصور کنید که خودتون نیازمند هستید و لباس ندارید... بسیاری از انسانهایی که عزت نفس دارن حاضرن که گرسنه بمونن اما دست جلوی کسی دراز نکنن.. ما نباید به شکسته شدن شخصیت نیازمند کمک کنیم!
وظیفه ما شناسایی نیازمند و کمک پنهانی هست...
عزیزانی که در موضوعات خیریه فعالیت میکنن یک موسسه خیریه هست که داوطلبانه تجربیاتش رو به عزیزان دیگه انتقال میده...
نقل قول کردن
#13 درود 1394-11-02 01:49
درود به همه هم استانیهای عزیزم منم فردا با خانم و بچم میرم تا بتونم کمکی بکنم درود به همه ایرانیهای عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا