یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 جلسه مجدد انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد باز هم ناتمام ماند.
به گزارش یافته، شامگاه چهارشنبه جلسه انتخاب هیأت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، به ریاست فرماندار خرم‌آباد و با حضور حسن آذری، محمدحسین‌پور، سبز‌خدا صفر‌بیرانوند، عبد‌الله عزیز‌پور، جافر وفایی، رضا حاصلی، رستم کوشکی، فرشاد سیفی و فرشته طهماسبی برگزار شد.
این جلسه که پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد وبیش از 2 ساعت به طول انجامید، بدون اتخاذ تصمیم خاصی، انتخاب هيأت رئيسه جديد به زمان دیگری موکول شد.
اكثر غايبان در اين جلسه عنوان كرده‌اند كه در خرم‌آباد حضور ندارند و به همين دليل در فرمانداري حضور نيافته‌اند. لذا اگر چه صورتجلسه تنظیم و نام حسن آذری به عنوان رئیس جدید شورا در آن قید شد اما به دلیل امضا نشدن توسط حداقل 9 نفر هنوز فاقد رسمیت است.
از آن‌جا كه بر اساس ماده 81 اين جلسه بايد غيرعلني برگزار مي‌شد، لذا خبرنگاران اجازه حضور نيافتند. در شرايطي كه فرماندار خرم‌آباد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اعلام كرده بود چنان‌چه وضع به همين منوال ادامه يابد، تقاضاي انحلال شورا را خواهد نمود، اما به نظر مي‌رسد صبر فرمانداري در اين خصوص از مردم بيش‌تر است و همچنان سعي دارند اختلافات را با كدخدامنشي حل و فصل نمايند.
در حالي كه فرمانداري در همان روز نخست پس از 12 شهريور يعني پايان مهلت شورا براي انتخاب و معرفي هيأت رئيسه جديد مي‌توانست دستور انحلال آن را به جريان بياندازد، به منظور لنگ نماندن كار مردم شهر در مراجعت‌شان به شورا و  شهرداري، هنوز در اين زمينه اقدام نكرده است.
گويا جلسه هفته آينده آخرين فرصت از سوي فرمانداري به اعضاي غايب شورا باشد بلكه در اين جلسه بتوانند به توافق نهايي برسند و چنان‌چه اين امر محقق نشود، پرونده انحلال شورا به شوراي حل اختلاف استان متشكل از استاندار، رئيس كل دادگستري لرستان و يكي از نمايندگان مركز استان در مجلس شوراي اسلامي فرستاده مي‌شود تا پس از تأييد آن‌ها به وزارت كشور ارسال و ظرف 3 تا 4 ماه نسبت به انحلال شورا اقدام لازم صورت پذيرد.
اميدواريم كساني كه داعيه خدمت به مردم اين شهر را دارند بيش از اين مردم را بازيچه قرار ندهند و در دفاع از حقوق موكلين خود، هر چه زودتر تكليف شورا و هيأت رئيسه آن را مشخص كنند.
قابل ذكر است اعضاي شوراي شهر خرم‌آباد از آغاز تا كنون با تقسيم به دو گروه 7 و 6 نفره، دچار اختلافات داخلي متعددي با يك‌ديگر هستند.
 مذاکرات 6+7 ناتمام ماند/ باز هم رئیس شورای شهر انتخاب نشد!
مصطفي  باقري
 

دیدگاه‌ها  

#1 لر 1394-06-26 10:38
زیاد مشکلی نیست ریاست اقای از توسعه شهرمان مهمتر است
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-06-26 10:42
برخی سایت های محلی از احتمال تغییر شهردار محبوب و تلاشگر خرم آباد به خاطر اختلاف شدید در شورای شهر خبر داده اند.اگر این خبر صحت داشته باشد واقعا مایه ی تاسف است با رفتن آقای عیدی بیرانوند پروژه های عمرانی شهرداری که برای زیباسازی خرم آباد و رونق گردشگری آغاز شده اند نیمه کاره می مانند.به زبان ساده تر یعنی اینکه پارک بزرگ آبشار طلایی و پهناورترین آبشار شهری ایران-باغ پرندگان و...به سرنوشت پروژه بام شهر دچار می شوند!!!
نقل قول کردن
#3 شهروند 1394-06-26 11:13
يافته جان تارنماي هوميان نوشته كه رييس شورا انتخاب شده.لطفا اينو پيگيري كنيد
__________________________
يافته: منبع خبر ما، فرمانداري است كه تاكيد كردند هيچ توافق خاصي براي انتخاب اعضا صورت نگرفته است و هر چه در اين زمينه منتشر شود، شايعه است
نقل قول کردن
#4 کیوان 1394-06-26 11:46
گیرم که همه بیان رای گیری هم انجام بشه چه سودی واسه ما مردم غریب داره؟ ما مردمی که در شهر و دیار خودمون بیگانه ایم و هیچ کس دلش به حال ما نمیسوزد؟ ما دیگه قسم خوردیم که تو این شهر رای ندیم چه اصلاح طلب و چه هر گروه دیگه میریم یه شهر دیگه رای میدیم
نقل قول کردن
#5 محسن 1394-06-26 11:57
عدم بي تفاوتي مردم شهر در انتخاب اعضاي شوراي شهر ويکه تازي عده اي که به لحاظ طايفه اي وباند بازي برسرنوشت مردم احاطه دارند همين نتيجه را دارد. طبق قانون شوراها بعلت عدم وجود هيئت رئيسه اون رو منحل کنيد تامردم وضعيت خودشون رو بدونند.. تسامح کافيست اقاي فرماندار,,
نقل قول کردن
#6 لرستانی 1394-06-26 11:59
شوراي حل اختلاف استان متشكل از استاندار، رئيس كل دادگستري لرستان و دو نفراز نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و یک نفر منتخب از شورای اسلامی استان می باشد.
نقل قول کردن
#7 خرم آبادی 1394-06-26 14:08
ماشالا همه چیمو وا تمام دنیا فرق میکه :lol: :lol:
نقل قول کردن
#8 همشهری 1394-06-26 16:10
این شهر فکر کنم اگه کلا شهرداریش رو منحل کنن بهتره . اگه تونستن دوتا پروژه بزرگ رو به سرانجام برسونن اونوقت میشه گفت کاری کردن.
نقل قول کردن
#9 مهدی 1394-06-26 21:58
بعضي از این اعضای شورای شهر دیگه واقعا شورش رو درآوردند. بابا این یه فرصته واسه خدمت نه سهم خواهی
نقل قول کردن
#10 رضا صیدی 1394-06-26 22:21
این یعنی عدم اتحاد مسئولین خرم آباد
نقل قول کردن
#11 حسین حسنوند 1394-06-26 23:14
سلام خدمت زحمت کشان عرصه رسانه.انصافا به این افراد محترم در شورای بگویید اگر کسی از شما شد ریس این شهردار محترم که خود شهردار بوده و هم اکنون درحال خدمت رسانی بسیار عالی در شهر میبا شد..در کارهای شهردار وپرسنل زحمت کشش دخالت نفرمایند به فکر تعامل سازنده با هم باشند.یاعلی
نقل قول کردن
#12 نیما زکی پور. 1394-06-27 01:28
باسلام..واقعا ك اين شورا شهر خرم اباد هم شده معمايي برا خودش...اين خودشون باهم اينطور هستن مطمعنم براي من شهروند هم در امور شهرسازي هم كاري نخواهند كرد..ب اميد از بين رفتن باند بازي ك زير مجموعه طايفه گرايي ميباشد...اي ك دستت ميرسد كاري بكن.بدرود
نقل قول کردن
#13 چگنی 1394-06-27 06:46
من با هرکی صحبت میکنم راجب بحث شورا همه این نظر رو دارن که شورا رو انحلال کنن شهر پیشرفت خواهد داشت ;-)
نقل قول کردن
#14 لر 1394-06-28 03:17
فقط انحلال تا درسی باشد برای بقیه شوراها چه حال چه اینده
نقل قول کردن
#15 لر 1394-06-28 03:18
اگر شورا منحل نشود بقیه شهرها هم بیشتر سهم خواهی کنند
نقل قول کردن
#16 کاندیدا 1394-06-30 08:11
ببخشین !!!! یعنی می فرمایید بعضي از ما کاندیداها (اعم از مجلس و شورای شهری ) بيماري داریم یا خدای ناکرده بیل به مغزمان خورده !!!! کلی پول خرج کنیم بریم اونجا . سهم نخواهیم و بحث نکنیم ! هماهنگ باشیم ! تازه دلمون هم بسوزه !؟
شهری که من توش رای نیارم میخوام ......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا