یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 با حضور کلیه اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز جلسه انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر برگزار شد.
به گزارش نيوز اليگودرز، در این جلسه "محمد‌نبی عسگری" رییس شورای شهر با 5 رای برای یک سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
همچنین "وارش ملکی" به عنوان نایب رییس، "فریبا حکمت" به سمت منشی و "محمد سرلک" هم به عنوان خزانه دار این نهاد انتخاب شدند.
صورتجلسه انتخاب هیات رییسه وجاهت قانونی ندارد
"سیاوش حسین‌وند" یکی از اعضای شورای شهر صورت جلسه انتخاب هیات رییسه را غیر‌قانونی خواند و گفت: 4 نفر از اعضای شورای شهر به نشانه اعتراض جلسه انتخاب هیات رییسه را ترک نمودند و هیچ صورت جلسه‌ای از جانب ما امضا نشده است و بر اساس توافق قبلی منوچهر میرزایی باید رییس شورای شهر باشد.
وي با انتقاد از برخی اعضای شورای شهر گفت: 4 نفر از اعضای شورای شهر به نشانه اعتراض جلسه انتخاب هیات رییسه را ترک نمودند و هیچ صورت ‌جلسه‌ای از جانب ما امضا نشده است اما دیگر اعضای شورای شهر با سوء استفاده از امضایی یکی از 4 نفر که در جلسه حضور نداشته صورت‌جلسه را تنظیم و تحویل فرمانداری داده‌اند که این خلاف قانون است.
حسين‌وند با اشاره به این که صورت‌جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر الیگودرز وجاهت قانونی ندارد، افزود: با پی‌گیری‌های انجام شده جلوی انجام مراحل ارسال صورت‌جلسه گرفته شد.
شایان ذکر است بر اساس توافق از پیش تعیین شده هیات رییسه شورای چهارم برای مدت 3 سال انتخاب شده بود که در راستای آن قرار بود رییس سال سوم "منوچهر میر‌زایی" باشد اما محمد‌نبی عسگری در سمت خود ابقاء شد!
 
 جنجال در انتخابات هيأت رئيسه شواري شهر اليگودرز/ صورتجلسه انتخاب هیات رییسه وجاهت قانونی ندارد!

دیدگاه‌ها  

#1 mohsen 1394-06-12 23:06
اینها که سه سال پیش توافق کردند چه جنجالی دارند ؟
نقل قول کردن
#2 رحمان 1394-06-13 23:12
ناکامی شورای سوم الیگودرز از زمانی شروع شد که مهندس ملک محمودی را وادار به استعفا کردند زیرا نمی خواست باج بدهد و ناکامی شورای چهارم الیگودرز هم زمانی شروع شد که شهردار توانمند ارسلان زارع فارسانی را استیضاح کردند. در حقیقت شوراها را شهرداران توانمند موفق خواهند کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا