یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيرماه امسال در نخستین جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، رییس، نایب‌رییس، دبیر و سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات كشور تيمور سپهوند رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستانتعیین شدند.
به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، در اجرای ماده 3 آیین‌نامه نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره يك ماده يك قانون نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی «حضرت آیت‌الله احمد جنتی، حضرت آیت‌الله محمد یزدی، محمدرضا علی‌زاده و سیامک ره‌پیک به ترتیب به عنوان؛ رئیس، نائب رئیس، دبیر و سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات» تعیین شدند.
پس از آن، احكام مسوولان انتخابات استان‌ها نيز زده شد و هفته گذشته "تيمور سپهوند" براي مدت 2 سال ديگر به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان لرستان از طرف شوراي نگهبان و هيأت نظارت بر انتخابات منصوب شد.
قابل ذكر سپهوند كه سرهنگ بازنشسته سپاه است از 25 مرداد 1390 به جاي "سيد مرتضي طاهري" عهده‌دار اين سمت در استان لرستان شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهرستاني 1394-05-01 09:32
امیدوارم در مورد كانديدا شدن برخي افراد دورغگو که یک معضل شد در بین مردم بیشتر دقت کنند. از اقای سپهوند عزیز میخواهیم خودشان تحقیق کنند.
نقل قول کردن
#2 همشهری 1394-05-01 11:31
سلام . با توجه به اینکه برای بعضی از مدیران کل یا اشخاص دیگر در سایت از جملات دکتر مهندس استفاده می شود . آقای سپهوند در زمان بازنشستگی از طرف فرمانده کل سپاه درجه سردار گرفتند و ایشان دکترا نیز دارند . اگر بحث احترام است باید به همه احترام گذاشت .
آقای دکتر سردار تیمور سپهوند فرمانده اسبق سپاه استان . ایشان واقعا در کار خود حلال و ثابت قدم هستند و به هیچ وج پارتی بازی اصلا ندارند .
نقل قول کردن
#3 پلدختری 1394-05-02 06:46
اقای سپهوند حضرت عالی پاسدار قرآن بودی و الان در سمت دیگری خدمت میکنی ان هم در شورای محترم نگهبان تو را بقران افرادی که با دروغ مردم را فریب دادن رد صلاحیت کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا