یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور امام جمعه و جمعي از مسوولان بروجرد و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، کلنگ انبوه‌سازی 160 واحدی مسکن ایثارگران واجد شرایط در شهرک اندیشه به زمین زده شد.

به گزارش يافته، اين مجموعه در 4 بلوک 5 طبقه‌ای که هر طبقه 8 واحد دارد و زیربنای مفید هر واحد به مساحت 75 متر مربع احداث می‌شود. مکان این مجتمع در زمینی به مساحت 4800 متر مربع در شهرک اندیشه بروجرد در نظر گرفته شده است.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران لرستان در مراسم كلنگ زني اين مجموعه گفت: این پروژه در راستای فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت ویژه محرومان جامعه به اجرا درآمده است و روندساخت این پروژه 18ماهه مي‌باشد.

مصطفی اسکندری اظهار داشت: بهره‌مندی از مسکن یکی از برکات انقلاب اسلامی است که امروز در جای جای ایران اسلامی شاهد خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان و اجرای این‌گونه طرح‌ها در‌ سایر شهرستان‌های استان لرستان، شاهد حل مشکل مسکن ایثارگران استان باشیم.

اسکندری در پایان تصریح کرد: معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امورایثارگران نیز به خوبی توانسته نیازهای این بخش را شناسایی کرده و در راستای تامین این مهم گام بردارد.

 

 

 

اسماعيل صارميان

دیدگاه‌ها  

#1 اسماعیل صارمیان 1392-02-26 07:45
سلام بر دوستان زحمت کش پایگاه خبری تحلیلی یافته از بذل محبت شما به ایثارگران متشکریم .در سایه پرمهر آقاامام زمان مستدام باشید.انشاالله. ..
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1394-10-11 16:43
با سلام
ب ما گفتن این پروژه ۱۸ماه طول میکشه الان ۳۰ماهه که پول واریز,کردیمو هیچ خبری از آپارتمانها نیست
:-x
نقل قول کردن
#3 مهدی 1396-04-25 18:13
سلام اگر تعهدی را نسبت به خبری که پخش میکنید دارید لطفا سرانجام ان را هم پیگیری کنید ان هم از مردم نه از مسؤلین وانرا به اطلاع مردم برسانید الان تیر ۹۶ است وخبری از تحویل واح ها نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا