یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس 2 وظیفه اساسی در حوزه قانون‌گزاری و نظارت دارند و قوانینی که در مجلس تصویب می‌‌شوند بایستی منفعت ملی و استانی در آن‌ها لحاظ شده است.
نشست خبري ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلاميبه گزارش یافته، ایرج عبدی در نشست خبري با اصحاب رسانه كه در سالن جلسات اداره کار‌، رفاه و امور اجتماعی استان برگزار شد با بيان اين كه در مجلس نهم قانونی وضع شد که 30 درصد سهمیه پزشکی استان‌‌های محروم را افزایش داد، اظهار داشت: استان لرستان از این محل‌ با توجه به محدودیتی که در بحث پزشک متخصص دارد استفاده كرد و بسیاری از پزشکان عمومی ما اكنون در رشته‌های تخصصی در حال ادامه تحصیل هستند.
وی افزود: این پزشکان بعد از 4 سال متخصص شده و وارد عرصه پزشکی لرستان می‌گردند و تعهد می‌دهند که 12 سال در مناطق محروم فعالیت نمایند؛ در غیر این صورت پروانه طبابت به آن‌ها داده نمی‌شود که این قانون بسیار خوب است.
عبدی بيان داشت‌: در حوزه مناطق محروم قانونی تصویب شد که اعتبارات مناطق محروم را هم دائمی کرد و میزان آن از 2 درصد به 3 درصد افزایش یافت؛ با توجه به همین قانون، بودجه عمرانی استان لرستان 114 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد با اشاره به اين كه قانون بیمه سلامت به خوبي وضع شده است، افزود: با اعتباراتی که به بيمه سلامت داده شد، روستاها، مناطق محروم و شهر‌های کوچک در اولویت قرار گرفت که به سبب همین قانون، همه روستائیان بیمه شدند و این در صورتی است که 50 درصد جمعیت لرستان روستایی است.
عبدی در ادامه خاطرنشان ساخت: در قوانین وضع شده‌، قیمت گاز‌بهای شهر‌ها را 13 ریال اضافه کرده‌ایم که مابه‌التفاوت آن را برای گاز‌کشی روستا‌ها مصوب شده و منفعت این قانون برای لرستان چشم‌گیر بوده است.
وي تصریح کرد: این قانون در مجلس نهم تصویب شد که کمک‌های بسیار موثری را در حل مشکلات گازرساني به جامعه روستايي استان لرستان داشته است.
سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس در بحث قانون مالیات‌های مستقیم نيز گفت‌: این قانون 2 ایراد داشت، مثلاً سرمایه‌گذاری در مناطق محروم با سرمایه‌گذاری در استان‌هایی مثل استان اصفهان تفاوت نداشت لذا در قانون جدید با تلاشی که در کمیسیون اقتصادی شد، سرمایه‌گذاری در استانی مثل لرستان معافیت مالیاتی‌اش دو برابر سرمایه‌گإاری در استانی همانند اصفهان خواهد بود.
عبدی ضمن اشاره به این که برای توسعه لرستان از اکثر وزرا سوال کرده‌ام‌، افزود‌: بنده از امضا کنندگان سوال از رئیس جمهور قبلی به دلیل سوء مدیریت ایشان و هدر دادن منابع بود‌ه‌ام و معتقدم که ایشان توانایی بهره‌وری از منابع کشور را نداشته و باعث آسیب کشور و سبب اختلاف هم شده بود.
وي با عنوان این که استراتژی همدلی و همبستگی بین نیرو ها و نمایندگان برای توسعه استان با محور توسعه لرستان را در پیش گرفته‌ایم‌، افزود‌: پروژه‌های غیر‌فعال را راه‌اندازی نموده‌ایم که یکی از این پروژه‌ها‌، کشت و صنعت بود که در دستور کار ما قرار گرفت و تعیین تکلیف شد.
عبدی گفت: در بحث فرودگاه با توجه به این که "نیک‌زاد" وزير سابق راه و شهرسازي کمک‌های خوبی را به استان داشت، لذا از وي در رابطه با فرودگاه خرم‌آباد تقاضاي كمك شد که تعدادی از نمایندگان لرستان از امضا کنندگان بودند.
وی ادامه داد: در این رابطه پی‌گیری‌های خوبی انجام شد که منجر به توافق و توسعه فرودگاه خرم آباد گرديد و هم اکنون شاهد توسعه این فرودگاه بوده و در بحث پرواز‌ها نيز با وضعیت بهتری مواجه هستیم.
نماينده مردم خرم‌آباد و چگني در رابطه حوزه بهزیستی بیان کرد‌: در همین دولت از وزیر تعاون سوال شد و طي جلسه‌ای که کمیسیون اجتماعی مجلس در استان داشت موفق شدیم مجوز 3 هزار خانوار را جهت معرفی به بهزیستی که تحت پوشش اين سازمان بروند را بگیریم.
عبدی در رابطه با هتل صخره‌ای خرم‌آباد اظهار داشت‌: با وجود این که این هتل سال‌هاست که به بهره‌برداری نرسیده، اما يقين بدانيد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وي افزود: پیمانکار این پروژه از اندوخته‌های خودش برای تکمیل طرح استفاده می‌کند.
نماینده مردم خرم‌آباد ضمن اشاره به این که قرار بود رئیس جمهور سال 94 به استان سفر کند اظهار داشت‌: نامه‌ای را در مجلس امضا کرده و از رئیس جمهور خواسته‌ایم با توجه به این که لرستان محروم است سفرش را به جلو بیاندازد.

مدير ميراث فرهنگي بايد بداند پل شكسته كجاست
عبدی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در رابطه با وضعيت نامطلوب قلعه فلک‌الافلاک و عملكرد نامطلوب مدیریت میراث فرهنگی لرستان در اين زمينه اظهار كرد: بنده در این رابطه با شما هم نظر هستم و به استاندار اعتراض کرده‌ام که ایشان قول داده‌اند وضعيت قلعه را "اصلاح" کنند و این از آن موضوعاتی است که بين من و استاندار اختلاف به وجود آورده است‌.
وی ضمن اشاره به این که ما می‌خواهیم مدیریت میراث فرهنگی بومی باشد به خاطر این که دغدغه‌های میراث فرهنگی استان را داشته باشد و وضعیت میراث فرهنگی ما را بفهمد، افزود: گزینه‌های خوب بومی وجود دارد چرا که که شخص مدير باید بداند پل شکسته كجاست و وضعيت آن چگونه است، بايد بداند ساز سرنا یعنی چه و ...
نماينده خرم‌آباد افزود: مدیر میراث فرهنگی با یکی از خبرنگاران برخورد بدی داشته به طوری که به استاندار گفتم اگر در اين زمينه اصلاح نکنید بنده خودم اصلاح می‌کنم!
عبدي در مورد به کا‌گیری نیرو‌های غیر‌بومی در پتروشیمی خرم‌آباد اظهار کرد‌: اگر چه می‌گویم مدیر کل میراث فرهنگی بایستی بومی باشد اما در قسمت‌های دیگر این اعتقاد را ندارم چرا که معتقدم همه‌ی ایران سرای من است!
وي افزود: نیرو‌‌های بومی ما در سایر نقاط همانند اراک‌، عسلویه‌، زنجان و ... مشغول به کار هستند و این اعتقاد را ندارم که همه‌ی نیرو‌های کارخانجات و پروژه‌های لرستان بایستی بومی باشند.
عبدی در جواب سوال خبرنگاری در رابطه با آلودگی‌های زیست‌محیطی پتروشیمی که شهر خرم‌آباد را در آینده در بویی نا‌مطبوع همانند جاده مهاجران استان مرکزی دچار مي‌كند، گفت‌: اگر ما از کار خود نزنیم و کارخانه‌های‌مان را به صورت کامل با تمامی تجهیزات فنی بر پا کنیم حتماً مشکلاتی در این مباحث نخواهیم داشت.
وی افزود: به طور مثال بنده طی سفر اخیرم به توکیو به همراه چند تن از نمایندگان از چند کارخانه بازیافت زباله بازدید داشتیم؛ با وجود این که آن‌جا محل دفع و بازیافت زباله بود، ولی نه صدایی و نه بویی از آن‌جا حس می‌شد، لذا دانش‌محوری و به کارگیری تکنولوژی در پروژه‌ها از چنین معضلاتی جلوگیری می‌کند.
عبدی در جواب سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با اضافه شدن حق بدی آب و هوا در فیش حقوق کارکنان دولت لرستان گفت‌: در اين خصوص نامه‌ای به رئيس‌جمهور و استاندار نوشته‌ام، امضا‌های زیادی را جمع کرده‌ام تا این اتفاق برای استان بیافتد و انجام شود؛ البته استاندار آن را به هیأت دولت برده ولی تصویب نشده است که امیدواریم از طريق کانال‌های دیگری پی‌گیری کنیم و آن را مرتفع سازیم.

نمايندگان استان در عل و نصب‌ها دخالت نخواهند كرد
وي با بيان اين كه طی قولی که ما نمایندگان استان داده‌ایم قرار شد در انتصاب‌هایی که استاندار انجام می‌دهد دخالت نکنیم مثل همین مدیری که هنوز 4 ماه کار را انجام نداده است و می‌خواهد برود، افزود: ولی ای کاش که دخالت می‌کردیم‌، منتها نظر به این که مردم به انتصاب و دخالت‌های نمایندگان مجلس علاقه‌ای ندارند‌، ما هم عهد کردیم که این کار را انجام ندهیم و این اختیار عمل را به استاندار دادیم.
عبدي تصريح كرد: اما جایی که دست استاندار را آزاد گذاشتیم‌، ایشان هم معترف شد که دچار اشتباهاتی شده است و بایستی بتواند سریع آن‌ها را جبران کند.
 نشست خبري ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي
مطفی  باقری / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1393-11-23 11:04
جناب عبدی با کمال احترام به جنابعالی که از نمایندگان خوب استان هستی اما تقسیم بندی پست مدیریتی استان بین نمایندگان روند نامبارکی بود که در دولت پیشین به کمال رسید چنانکه به وضوح دخالت نمایندگان در انتصاب ها نمایان بود.با شروع بکار دولت جدید و تلاش دولت برای تغییر این روال قطعا دست نمایندگان برای نفوذ کوتاه تر شد. چنین در موضع برتر ایستادن و احساس عقل کل بودن برای فرد تحصیل کرده و محترمی چون شما شایسته نیست.
نقل قول کردن
#2 محمد 1393-11-23 11:55
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی لاریجانی
ریاست مجلس شورای اسلامی ایران
با سلام و تجدید ارادت
احتراماً بطوریکه حضرتعالی استحضار دارید آقای رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم اشاره نموده است که به ۱۷۰ نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم، پول پرداخت نموده است و افکار عمومی از مجلس شورای اسلامی درخواست افشای اسامی پول اخذ نموده از ایشان را دارد. لذا در اعلام اسامی با مکاتبه با ریاست گرانسنگ قوه قضاییه، بذل توجه به عمل آورید.
نقل قول کردن
#3 همشهری 1393-11-23 16:09
جناب عبدی شما و تعدادی از نمایندگان استان مردم را چه فرض کرده اید؟ اگر شما و دیگران دخالت ندارند پس پست معاونت اداری و مالی [...] اقای ب و پست معاونت [...] مدیرکل [...] و برخي نيروهاي اداره كل آموزش و پرورش که اعضا فعال ستاد دیگر نماینده شهرمان است. همچنین در اداه [...] روسای شعب هر شهر که به یکی از نمایندگان و ابسته اند و همچنین تلاش برای انتصاب یکی از بستگان درجه یک برای ریاست فلان دانشگاه که با مخالفت وزیر وقت اموزش عالی مواجه شد و.... مربوط به چه کسانی است؟ استخدامها در این ادارات وابسته به کدام نماینده اند؟ کدام نماینده معرف خانم ن ن که 16 میلیارد اختلاس و در زندان بسر می برد بوده ؟استاندار کار خودش را که خوب بلد است انجام دهد و اگر اشتبا هی کند اینقدر شهامت دارد ان را تصحیح و به مردم اعلام کند.
نقل قول کردن
#4 شهروند خرم آبادی 1393-11-23 17:33
بنده به عنوان یکی از افرادی که پیگیر برنامه های نمایندگان هستم معتقدم همینکه دکتر عبدی این بدعت نامبارک ترس از استاندار را شکست باید به فال نیک گرفت. واقعا خوشحالم که نماینده مرکز استان بله قربان گوی استاندار نیست. ولی با جدیت معتقدم جایی که منافع مردم در میان است نباید به هیچ وجه تقابل به وجود بیاید و همگرایی باید حرف اول را بزند
نقل قول کردن
#5 کیوان 1393-11-23 18:41
ازاینکه کی گویید ما درانتصاب مدیران نقشی نداشته بگم شهر ما کوچیک و همه می دانند که نقش داشته اید همه نماینده ها نقش داشته اند از اینکه می گويید اقای نیک زاد فرودگاه رو اینطور کرده بگویم نه اون هیچ کاری نکرد این اقای استاندار محترم بود که باتلاش بی وقفه این کارو کرد راجع به اقای نیکزاد فقط اقای.... به مدیر کلی [...] انتصاب کرد که هنوز مدیره چون با نماینده ها خوبه. راجع به قلعه هم بگم اقای دهمرده خیلی از حریم اون رو ازاد کرد ......
نقل قول کردن
#6 احمد 1393-11-23 22:04
...این همان مهندس بازوندی است که به هنگام آوردنش برای لرستان، استانداری مرکزی و همدان برای جذبش دست و پا شکوندند ....
این همان استانداری است که آوازه اش در بین نمایندگان تهران هم پیچیده است
... نمايندگان بهتر است به جاي مخالفت، حمايت كنند
نقل قول کردن
#7 رضا 1393-11-23 22:17
جناب عبدی
عجیبه که بعد از پایان یافتن دولت دهم شما منتقد کاراشون شدید این حرفای شما شائبه این رو به ذهن نزدیک میکنه که به خاطر نزدیکی انتخابات باشه به هر حال این حرفا رو پیشتر ها باید میگفتید که ظاهرا به دلیل هزینه های بالاش نگفته موند.
نقل قول کردن
#8 شهروند خرم آبادی 1393-11-24 00:17
بنظر بنده جناب عبدی فقط از عملکرد خودشان به عنوان وظایف یک نماینده دفاع کرده و قصد تخریب استاندار را نداشته اند , دوستان مغرضانه اعمال نظر نکنید . کارنامه ایشان در این مدت نمایندگی واقعا درخشان و درخور تحسین است . هر کسی در راستای وظایف خود باید پاسخگو باشد و مسایل عمرانی و اجرایی نیز به استاندار مربوط است و ایشان باید پاسخگو باشند
نقل قول کردن
#9 بيرانوند 1393-11-24 00:25
خدمت جناب عبدي ... عملكرد شما صفره برادر،خداحافظ جناب عبدي ، چقدربه شما تلفن زدم دريغ از يك پاسخ نه براي خودم بلكه براي ديارم لرستان كجاييد كه مردم جنوب شهر همان مردمي كه بيشترين راي رابه شمادادن درحسرت ديدارتان ماندند
نقل قول کردن
#10 امین 1393-11-24 10:34
آقای عبدی همه مردم حوزه خرم آباد و دوره میدونن استاندار تا کنون خوب توانایاشو نشون داده ...
نقل قول کردن
#11 همشهری 1393-11-24 10:45
آدم تاسف می خوره وقتی می بینه نمایندگان مردم طوری حرف می زنند که انگار عقل مردم تعطیله .
کیست که نداند که عامل عمده بدبختی و عقب ماندگی این استان و شهر دخالت های نابجای برخي نمایندگان در عزل و نصب ها از گذشته تا كنون است .
متاسفانه گروهی که نقطه قوتشان دنبال نماینده و ستادهای انتخاباتی دویدن است و وقتی هم به مراد می رسند بیت المال را غنیمتی می دانند که حقشان است و باید جبران خرج و مخارج و مهمانی دادن و پوستر و بنر چسباندن را بدهند .
جناب نماینده تصور می کنند مردم نمی فهمند که این نیروهای ضعیفی که بعضا خود را در ادارات ..... آویزان کرده و نه تنها قدم شایسته ای برنمی دارند که دارند سیستم را نابود می کنند دوستان و اعضاء ستاد انها هستند . اما این هم می گذرد و مردم تاوان انتخاب های غیر اصولی خود را پرداتخت می کنند .امید که روزی برسد که مردم با روشنگری رسانه و نشریات به حق واقعی خود واقف شوند و فقط افراد شایسته را انتخاب کنند
نقل قول کردن
#12 احمد 1393-11-24 11:18
ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در حین مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو با لهجه لری به ذکر خاطره ای از مادرش پرداخت و گفت :

زمانی که آقای بازوند استاندار لرستان شدند مادرم از من پرسید که مهندس بازوند کیست و من وقتی از ایشان علت سوالش را پرسیدم گفتند که مهندس بازوند همان مرد خوبی نیست که یک زمانی نگذاشتند در لرستان کار کند که من هم پاسخ دادم درست است ایشان همان مهندس بازوند هستند.

جناب دکتر عبدی این سندی از سخنان شماست که از کسانی سخن می گفتید که زمانی در مقابل مهندس بازوند (معاون عمرانی وقت) قد علم کردند و نگذاشتند ایشان کار کنند و ایشان هم به استانداری مرکزی کوچ کرد و منشا عظیمی خیر و برکت در آن استان شد، حال جناب دکتر عبدی مخالفتی مغرضانه نکنید که خدای ناکرده هم سخنان خودتان و مادر محترمتان زیر سوال برود و هم در این دنیا اسمتان به عنوان مخالفان فردی که در حال پیشرفت لرستان بود در تاریخ لرستان ثبت شود و هم آن دنیا مدیون دو میلیون لرستانی مظلوم شوید ....
بگذارید ایشان کارشان را انجام دهند و از حاشیه سازی دوری کنید ...
نقل قول کردن
#13 صدای مردم لرستان 1393-11-24 11:48
با سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر عبدی
ما برای شما و عملکردهاتون احترام زیادی قائلم ولی اگر مدیر کلی که عملکرد بسیار بدی داره و هنوز 4 ماه نشده که اومده و باعث ایجاد نارضایتی و تشویش های فراوانی شده ، حال اگر شما این صدای نارضایتی ها را به گوش استاندار نرسونید،چه کسی باید این کار رو انجام بده؟
خواهش میکنیم بدون توجه به حرف یک سری از مخالف هاتون کاری را که درست تشخیص میدهید انجام دهید، ما حامی و پشتیبان شما هستیم...
نقل قول کردن
#14 رضا 1393-11-24 11:54
به خدا قسم دکتر عبدی رو فقط 1 بار دیدم ولی اگه حرفهایی که اینجا زده موضع واقعیش باشه خیلی شجاعه و مرده. من که واقعا از این شخصیت خوشم اومد.ایشالله خدا واسه این سرزمین حفظت کنه
نقل قول کردن
#15 دلسوخته 1393-11-24 13:01
با عرض سلام به همه دوستان
باید بگم که در نظر دادن باید عاقلانه عمل کنیم نه احساسانه دوستان، دکتر عبدی نیز حرف هایش را به صورت عاقلانه بیان نموده است و اینکه از دیگران هراسی ندارن از شجاعتشونه ولی آقای عبدی بازهم سر قول هایش است ولی به قول خودشون ای کاش در رابطه با مدیرکلی که تازه 4 ماه نیست اومده و با کارهایی که کرده ورزشيها را از ورزش رانده و زده کرده است دخالت داشت تا به این موضوع رسیدگی کنن تا حوادثی از جمله دزدی فرد قهرمان کونگ فوی کشور به گوش مردم نرسد که دلیل آن هم بی توجهی به ورزشکاران در این استان هستش.
به یاری حق، کسانی که از جمله دکتر عبدی که برای این استان زحمت کشیده اند با موفقیت تمام به مسیرشان ادامه دهند.
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
نقل قول کردن
#16 حاج محمد 1393-11-24 13:16
سلام: جناب دکتر ما هم گفته ایم ومی گوئیم ایران سرایمان است ودر راه آن جان خواهیم داد.شماکه می فرمائید اعتقادی در مورد به کارگیری نیروی غیربومی ندارم به فرمائید چه تناسبی بین بکارگیری نیروی های بومی وغیر بومی در سایر استانها کشور ولرستان وجود دارد اگر تناسبی وجود داشت حداقل آمار بیکاری وفقر در استان حرف آول را نمی زد. چه کسی بر استخدام ها نظارت می کند آیا تاکنون توانسته اید از هرخانواده که چند جوان تحصیل کرده بیکاروبی پارتی وبی رابط دارند یک نفر از آنان را مشغول کار کنید!
نقل قول کردن
#17 محمد 1393-11-24 14:30
برات متاسفم یافته كه نظر مرا منتشر نكردي....
________________________
يافته: سلام. چنان‌چه نظري عليه هر يك از مسوولان داريد، نام واقعي و تلفن خود را بنويسيد تا پس از اطمينان از هويت واقعي شما، نظرتان منعكس شود و در صورت داشتن شاكي قضايي، شخص شما پاسخ‌گوي شاكي باشيد، نه يافته!
اين‌جا همه با نام مستعار شير هستند و دم از آزادي و آزادگي براي خود مي‌زنند اما با هويت مجازي!
به هر حال با شرايط اعلام شده، براي انعكاس نظرتان در خدمت شما هستيم و در غير اين صورت بهتر است به جاي نصيحت ديگران، خودتان را اصلاح كنيد.
ما كارمان را خوب بلديو و اجازه نمي‌دهيم با نام مستعار هر كس هر چه دلش مي‌خواهد اين‌جا بنويسد و خودش را زرنگ فرض كند ...
نقل قول کردن
#18 مصطفی 1393-11-24 20:01
یافته کاملا در جواب محمد درست میگه
هرکسی نظر خاصی رو داره، اسمش رو بنویسه
نقل قول کردن
#19 احمدرضا 1393-11-25 13:22
با سلام با احترام خاصي كه براي نمايندگان خرم آبادقائل هستم متاسفانه عملكرد نسبتا ضعيفي از خود نشان دادند وانتظارات مردم وحوزه انتخابيه خود رابرآورده نكردند .اميد است در مدت باقيمانده تلاش بيشتر ي داشته باشند
نقل قول کردن
#20 ملا غلطگیر 1393-11-25 13:30
به نظر من اگر همان موقع نظرشان را رسانه ای می کردند تاثیر بیشتری داشت. به هر حال الان دیگر افراد عادی هم در انتقاد از کسی که قدرت ندارد جسور هستند چه برسد به نماینده مجلس
نقل قول کردن
#21 آزادی 1393-11-25 14:15
جناب عبدی میشه بفرمایند چرا زمانی که دولت دهم سر کار بود به دولت اعتراض نداشتید ؟ و اینکه مدیر عامل [...] استان منصوبي کیست ؟
نقل قول کردن
#22 نیما 1393-11-26 01:27
جناب عبدی از نظر من شما هم مثل نمایندگان سابق برا یك دوره میتونید اعتماد مردم رو جلب کنید
نقل قول کردن
#23 HAWK 1393-11-28 22:55
:D آخر جناب همشهری عزیز ، چرا آن همه انتصاب ها و پارتی بازی های دیگر نمایندگان را نمی گویید و فقط دست گذاشته اید روی این نماینده خرم اباد که مدیران ناتوان را عوض کرده اند و کسانی با عقل و شعور بیشتر را گذاشته اند به جایشان و دیگر نمایندگان را نمی گویید ؟ تازه کدام یک از نمایندگان دیگر این قدر فعال اند و برای من و شما و نوادگانمان تلاش می کنند ؟
نقل قول کردن
#24 مدير باز نشسته 1393-11-30 09:21
آقاي دكتر عبدي در مصاحبه با رسانه ها ابراز نموده اند در مورد بكارگيري نيروهاي بومي در پتروشيمي نظري ندارد و همه ايران سراي ايشان است اما اعتقاد دارند بخاطر منافع خودشان مدير ادارات بايد بومي باشد . يعني كارگر بدبخت و بي نواي خرم آبادي حق اشتغال در پتروشيمي و غيره را ندارد ولي مدير بايد بومي باشد . به نظر من شما بخاطر نپذيرفتن تقاضايتان در انتصاب معاون ميراث فرهنگي استان با مدير كل اين دستگاه درافتاديد با كارگر بد بخت چكار داريد كه نبايد در پتروشيمي بكار گرفته شود .
نقل قول کردن
#25 مدير باز نشسته 1393-11-30 09:31
به نظر من برخي نمايندگان و شوراها بخاطر دخالتهاي بيجا در امور ادارات و نهادها و عزل و نصبها متهمين رديف اول عقب ماندگي و محروميت لرستان هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا