یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مساحت ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد ۲۲ هکتار است که در سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید
محمدجعفر علی‎زاده در بازديد از پروژه‌های راه و شهرسازي استان لرستان به گزارش یافته، محمدجعفر علی‎زاده در بازديد از پروژه‌های راه و شهرسازي استان لرستان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد، گفت: مساحت این مجموعه ورزشی ۲۲ هکتار است که ۱۳ هکتار آن مربوط به تأسیسات، چمن و جاده دسترسی است.
علی‎زاده ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری در سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید و برای تکمیل کل فضا به ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه پس از احداث، تجهیز و به اداره كل تربیت‌بدنی استان تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد مطابق استانداردهای «AFC» در دست احداث بوده و پارکینگ این ورزشگاه با ظرفیت یک هزار دستگاه اتوبوس و یک هزار خودرو سواری قابلیت جابجایی هشت هزار نفر را دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه دو جاده دسترسی برای این ورزشگاه در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: جاده اصلی دسترسی به ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‎آباد با مشکل تملک اراضی مواجه بوده و هنوز احداث نشده است.
  
بیمارستان الیگودرز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید
معاون وزير راه و شهرسازي و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: بیمارستان الیگودرز با ۱۴۶ تخت بیمارستانی برای امسال آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید تا جهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشكي استان تحویل داده شود.
محمدجعفر علیزاده در ادامه بازديد از پروژه‌های استان بیان کرد: بیمارستان‎ دورود و بيمارستان جایگزین شهداي عشایر خرم‌آباد نیز در مرحله اسکلت بوده و فعال هستند که اتمام آن‌ها بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.
علیزاده بابیان اینکه در لرستان ۴ پروژه ورزشی وجود دارد که ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری الیگودرز به اتمام رسیده و الان در حال پرداخت مطالبات آن هستیم و پروژه در مرحله بهره‎برداری است
وی با بیان اینکه عمده پروژه‌های استان در سال ۹۵ به اتمام می‌رسد، گفت: همچنین یک ورزشگاه ۵ هزارنفری در بروجرد داریم که فعال است و در لایحه بودجه سال آتی علیرغم اینکه میانگین رشد اعتبارات عمرانی کشور ۱۶ درصد است پروژه‌های استان را ۱۱۵ درصد رشد دادیم و با توجه به نیازی که منطقه دارد امسال بیمارستان و ورزشگاه الیگودرز را هدف‌گذاری کردیم تا به بهره‌برداری برسد.
 بیمارستان الیگودرز



دیدگاه‌ها  

#1 آرمان 1393-10-17 01:36
خوبه به تیم هایی مثل خیبر کمک شه که به دسته ها بالاتر بیان!‌و از این ورزشگاه استفاده بشه!
اگه تا 95 تکمیل شه!
میشه خرم آباد نامزد بازی های جام ملت های آسیا شه!‌که الآن ایران درخواست میزبانی زده!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا