یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از واگذاری 124 دفتر پیشخوان شهری به متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

سجاد معين‌ فارساني- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان- يافته نيوزبه گزارش يافته، "سجاد معين‌فارساني" در دومين جلسه كارگروه استاني دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غيردولتي، افزود: راه‌اندازی دفاتر پیشخوان نیازسنجی شده و بر اساس قوانین به متقاضیان در شهرها و محله‌های مختلف واگذار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با راه‌اندازی این تعداد دفتر پیشخوان علاوه بر توزیع عادلانه خدمات این دفتر میان شهروندان، دست کم 360 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

اين مقام مسوول تصریح کرد: فراخوان واگذاری این دفاتر ازروز شنبه 21 ارديبهشت‌ماه تا 30 خرداد 1392 بر روی سایت اطلاع رسانی استاندای لرستان با نشاني www.ostan-ir.ir قرار مي‌گيرد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پورتال استانداری از شرایط و چگونگی واگذاری دفاتر مطلع شوند.

معین با تأکید بر نظارت مستمر و شفاف بر دفاتر پیشخوان دولت گفت: در برخی موارد تخلفاتی به صورت خواسته یا ناخواسته در این دفاتر انجام و موجب جریمه یا تعطیلی این دفاتر می‌شود.

وی اظهار داشت: باید نظارت به معنای دقیق راهنمایی و هدایت نسبت به این دفاتر انجام شود تا علاوه بر آگاهی مسوولان دفاتر از قوانین و روال قانونی کار، رازداری و حفظ اطلاعات مراجعان در دستور کار قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان تصریح کرد: در این راستا و به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات دفاتر پیشخوان دولت، باید آیین‌نامه و مقررات این دفاتر به صورت کتابچه منتشر و در اختیار آنان قرار گیرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1393-11-16 01:50
با سلام و خسته نباشید.فراخوان جدید دفاتر پیشخوان واسه سال 94 کی هست.لطفا تاریخ فراخوانو اعلام کنید.مرسی
نقل قول کردن
#2 علي 1394-06-12 09:56
باسلام خواهشن بزرگواري كنيد تاريخ فراخوان سال جاري رااعلام فرماييد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا