یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان بر لزوم ريسك‌پذيري مديران استان در زمينه‌ي حمايت از سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي تأكيد كرد.
استاندار لرستان از سير تا پياز گفت: شوراي شهر را خودتان انتخاب كرده‌ايد!+ حواشيبه گزارش يافته، هوشنگ بازوند در كنفرانس خبري با اصحاب رسانه، اظهار داشت: انتظار داريم مديران استان همان‌قدر كه براي امور خيريه و فقرا وقت صرف مي‌كنند، در همايش‌هاي سرمايه‌گذاران نيز شركت نمايند ولو اين كه براي‌شان هزينه در بر داشته باشد و اين اتهام را به آن‌ها بزنند كه فلان مدير شريك فلان سرمايه‌گذار است.
وي با بيان اين كه خوشبختانه دستگاه‌هاي نظارتي هم در اين زمينه هماهنگ هستند، افزود: امروزه اين قبيل مسائل براي رسيدن به توسعه اجتناب‌ناپذير است و استان‌هايي مثل همدان و مركزي طي دهه‌هاي قبل اين كار را انجام داده‌اند.
استاندار در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اعتبارات عمراني سال 92 استان لرستان گفت: اين رقم سال گذشته در مجموع حدود 282 ميليارد تومان بود كه البته كم‌تر تخصيص يافت اما امسال كل اعتبارات ما به 457 ميليارد تومان رسيده كه اين يعني با 61.8 درصد رشد مواجه بوده‌ايم.

5 پروژه بزرگ خرم‌آباد پيشنهاد من بود
بازوند در ادامه با پيش كشيدن بحث مشكلات شهري و عمراني خرم‌آباد بيان داشت: زماني به استانداري آمدم 5 پروژه شامل برج‌هاي دوقلوي كيو، پل جهادگران، پل 9 دي، مسكن مهر و تقاطع غيرهمسطح بهارستان را تعريف كرديم و شهرداري خرم‌آباد نيز هيچ اطلاعي در مورد انجام آن‌ها نداشت!
وي تصريح كرد: فقط قرار شد در پروژه تقاطع غيرهمسطح بهارستان 50 درصد شهرداري هزينه كند و ما نيز 50 درصد سهم داشته باشيم كه البته سهم استانداري قرار بود پس از پايان كار به پيمان‌كار پرداخت شود.
استاندار لرستان با اشاره به اين كه براي تقاطع گل‌دشت يك پيمان‌كار قوي  با مدير بومي (شركت آبادراهان) را با هزاران خواهش و تمنا دعوت كرديم تا اين‌جا كار كند، گفت: اما برخي با پيش كشيدن بحث كم و زياد بودن برآورد ساخت، مسائلي را پيش آوردند در حالي كه فهرست بها در پروژه‌هاي عمراني مشخص است و اين ادعاها خارج از سيستم مهندسي است و ممكن است روي ضرايب فرقي وجود داشته باشد.
بازوند اظهار داشت: پيمان‌كار اولي كه كار را شروع كرد پلوس 12 را در نظر گرفته بود و ما حداقل پلوس 37 مد نظر‌مان بود؛ وقتي به وي تذكر داديم گفت كه اين موضوع را نمي‌دانسته و به همين دليل حاضر نشد كار را ادامه دهد و انصراف داد، لذا شهرداري در اين زمينه انتخاب بدي داشت.

نه استاندار در پروژه‌ها شريك است و نه رئيس شورا منافعي دارد
وي تصريح كرد: همين‌جا اعلام مي‌كنم هر كسي پيمان‌كار با 37 درصد پلوس پيدا كرد، ما 42 درصد مي‌دهيم تا پاي كار بيايد.
استاندار لرستان با بيان اين كه يك بار مي‌گويند استاندار در پروژه شريك است و يك بار مي‌گويند رئيس شورا منافع دارد، اظهار داشت: اين شايعات دردي از دردهاي لرستان دوا نمي‌كند و چه من اين‌جا باشم و چه نباشم، راه توسعه لرستان سرمايه‌گذاري و مشاركت بخش خصوصي است.
استاندار تصريح كرد: متأسفانه روند امور شهري خرم‌آباد به سمتي مي‌رود كه ناچار شديم به خاطر مردم، برخي كارها را ما به جاي شهرداري انجام دهيم، زيرا مردم مايل نيستند شهر توسعه‌نيافته‌اي داشته باشند.
بازوند افزود: مدير غيربومي يك نهاد در يكي از جلسات به ما گفت سال 60 كه ما از اين مسير جبهه مي‌رفتيم، ورودي شهر خرم‌آباد به همين شكل بوده و هيچ تغييري نكرده است، كه اين جاي تأسف دارد.

محل برج‌هاي كيو زماني  كه زبالي‌داني بود، كسي اعتراض نمي‌كرد!
وي با طرح اين موضوع كه مكان برج‌هاي دوقلوي كيو 11 سال زباله‌داني بود و كسي اعتراضي نمي‌كرد، گفت: اما الآن برخي مي‌گويند زمين آن تا متري 100 ميليون تومان هم پيشرفت كرده و همه مدعي نظردهي در خصوص آن هستند.
استاندار با بيا اشاره به اين كه سهم شهرداري خرم‌آباد در اين شرايط 25 درصد است، افزود: اگر سرمايه‌گذاري را پيدا كرديد كه بالاي 25 درصد براي احداث اين پروژه قبول كند به شهرداري بدهد، قول مي‌دهم فوري پروژه را تقديمش كنم.
بازوند خاطرنشان ساخت: ما از اين زمين كه بيش از 10 سال خوابيده يك سهم 195 ميليارد توماني براي شهرداري خرم‌آباد زنده كرده‌ايم.

سرمايه‌گذار لوناپارك را فراري دادند!
وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش گفت: براي لوناپارك خرم‌آباد هم يك سرمايه‌گذار پيدا كردم كه با تخصيص سهم 18 درصد به شهرداري حاضر بود آن‌جا را آباد كند، اما شهرداري قبول نكرد و همين سرمايه‌گذار رفت و در با 18 درصد در آذربايجان غربي مشغول فعاليت و آباداني شد.
استاندار تصريح كرد: بگذاريد فرهنگ آمدن سرمايه‌گذار جا بيافتد؛ هفته قبل به دوبي رفتم تا سرمايه‌گذار پيدا كنم، البته با هزينه‌ي دولت نرفته‌ام و اسپانسر هزينه‌ي آن را پرداخت كرد.

اعضاي شورا مي‌گويند كه مردم به ما رأي داده‌اند و پشتوانه ما هستند
بازوند با پيش كشيدن مشكل چندين ساله خرم‌آباد در زمينه نداشتن پايانه مسافربري برون‌استاني گفت: پيشنهاد ما براي احداث ترمينال ‌برون‌‌استاني خرم‌آباد مكاني در ورودي شهر بود كه اعضاي شورا و شهرداري نپذيرفتند و گفتند ما احداث ترمينال در اين نقطه را قبول نداريم!
وي افزود:مكاني كه آن‌ها در نظر گرفته‌اند مورد تأييد ما نيست  4-5 سال ديگر بايد جابه‌جا شود چون مشكلاتي ايجاد نكند اما اعضاي شورا مي‌گويند مردم به ما رأي داده‌اند و ما اين مكان را مي‌پسنديم، راست هم مي‌گويند چون خودتان به آن‌ها رأي داده‌ايد!

تلاش براي آزادسازي حريم قلعه ادامه دارد
نماينده ارشد دولت در لرستان با بيان اين كه براي آزادسازي حريم قلعه فلك‌الافلاك خرم‌آباد دو بار با با سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح  ملاقات داشتم، گفت: حتي حجت‌الاسلام علي‌اكبر ناطق نوري رئيس دفتر بازرسي نهاد مقام معظم رهبري نيز آمده‌اند و وضعيت قلعه را ديده‌اند تا در خصوص آزادسازي آن نتيجه‌اي حاصل شود.
بازوند با اشاره به اين كه خوشبختانه سپاه موافق جابه‌جايي است و در اين زمينه اعلام آمادگي كرده است، بيان داشت: اقداماتي در اين خصوص انجام داده‌ايم و اميدواريم به زودي خواسته‌ي ديرينه‌ي مردم خرم‌آباد محقق شود، البته يك سري شرايط هست كه بايد مقدمات آن فراهم گرددمثلاً پيدا شدن مكاني براي جابه‌جايي سپاه، چرا كه آن‌ها نمي‌توانند آن‌جا را خالي كرده و جايي چادر بزنند.
وي افزود: پيشنهاد دادم كه حاضريم مكان فعلي استانداري را در اختيا آن‌ها بگذاريم كه به دلايلي نپذيرفتند و تقاضاي مكان ديگري را نمودند كه دنبال تحقق اين خواسته هستيم.

سرمايه‌گذار خارجي راه‌اندازي كشت و صنعت را متعصبانه پي‌گيري مي‌كند
استاندار با اشاره به اين كه فاز اول مجتمع كشت و صنعت خرم‌آباد از 28 بهمن امسال راه‌اندازي مي‌شود، گفت: يك سرمايه‌گذار از عربستان (عبدالله الحي) آمده و با جديت دنبال كار است.
بازوند افزود: حتي من خبر نداشتم كه وي تازه به خرم‌آباد آمده و ديروز كه داشتم تلفني با يكي از عوامل در آن‌جا حرف مي‌كردم صداي "الحي" را شنيدم كه به فارسي و عربي و با حرارت مشغول صحبت با كاركنان كشت و صنعت بود و دستوراتي مي‌داد!
وي افزود: مردم كه 16 سال براي كشت و صنعت صبر كرده‌اند، دو سال ديگر هم تحمل كنند تا به صورت كامل راه‌اندازي شود.
استاندار در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در مورد فعال شدن يخچال‌سازي خرم‌آباد نيز بانك تا 45 روز ديگر به ما پاسخ مي‌دهد كه مي‌تواند آن را احيا كند يا خير؟

انتصاب‌ برخي مديران ايده‌آل من نبوده است!
بازوند با تأكيد بر اين كه در انتصاب‌هاي صورت گرفته فقط من دخيل نيستم، اظهار داشت: وزارتخانه‌ها نيز كميته انتصاب داشته و نقطه‌نظراتي دارند و براي انتخاب يك مسوول بايد به توافق برسيم.
وي گفت: بايد اذعان كنم كه برخي انتصاب‌ها نيز تا كنون ايده‌آل ما نبوده است، البته ناگفته نماند كه برخي مديران توانمند نيز حاضر نيستند به لرستان بيايند.
استاندار همچنين در پاسخ به سؤالي مبني بر اين كه اواخر سال 1389 تصويب شد چند شهر كشور جزء حوزه گردشگري باشند، چرا خرم‌آباد جزء آن‌ها قرار نگرفته بود؟ پاسخ داد: اين اتفاق در زمان مسووليت من نبوده و مسوولان وقت بايد در اين زمينه پاسخ‌گو باشند، اما من پي‌گير اين موضوع هستم.

از اين كه مي‌گويند انتصاب‌هاي من اراك‌گراست ناراحت شدم!
بازوند با گلايه از اين حرف كه عده‌اي گفتند استاندار هر چه اراكي است را به لرستان آورده، گفت: از اين حرف بسيار آزرده شدم، زماني كه من در مركزي بودم 16 لرستاني در آن‌جا مسووليت مهم اجرايي داشتند، اما هيچ‌گاه كسي اعتراضي به اين موضوع نكرد و حتي برخي از آن‌ها هنوز آن‌جا حضور دارند.

پي‌گير منطقه اقتصادي ويژه بروجرد و مجتمع فولاد ازنا هستيم
استاندار در بخش ديگري از اظهارتش با اشاره به اين كه براي منطقه اقتصادي ويژه بروجرد يك سرمايه‌گذار پيدا نوده و به آقاي تركان معرفي كرديم تا منطقه ويژه بروجرد را به وي واگذار كند، گفت: براي مجتمع فولاد ازنا هم با چند جا صحبت كرده‌ايم كه ميلي به سرمايه‌گذاري در آن‌جا نداشتند!
بازوند بيان داشت: اكنون با محمدمسعود سميعي‌نژاد مدير عامل بانك پارسيان مذاكره كرديم تا 35 درصد به ايشان واگذار شده و كار انجام شود.

پرداخت حق بدي آب و هواي كاركنان دولت در لرستان رد شد اما دوباره پي‌گير هستيم
وي پاسخ به سؤال خبرنگار يافته در مورد برقراري حق بدي آب و هوا در فيش حقوقي كاركنان دولت لرستان گفت: از روز اول اين موضوع را پي‌گيري كرده‌ام و 3 جلسه با آقاي محمود عسكري‌آزاد جانشین برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری داشتم كه آقاي مجتبي ملكي نيز همراه من بوده و شاهد است.
استاندار با بيان اين كه سازمان هواشناسي با خواهش و رابطه‌بازي آن را تأييد كرد، افزود: آقاي محمدباقر نوبخت هم آن را به هيأت دولت برد اما آن‌جا تصويب نشد چون گفته بودند ماهيانه 12 ميليارد تومان بار مالي دارد و در سال 144 ميليارد تومان بايد به اعتبارات لرستان اضافه شود.
بازوند افزود: اكنون سعي دارم از آقاي اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور خواهش كنم كه پي‌گير اين موضوع شود.

پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي استانداري، ابتداي سال 94 جذب مي‌شوند
در اين جلسه علي كوراني‌فر معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان نيز در پاسخ به سؤال خبرنگار يافته مبني بر عملي نشدن وعده جذب شركت‌كنندگان در آزمون استخدامي لرستان گفت: با تمام توان دنبال تحقق اين امر هستم و آقاي نوبخت قول داده تا ابتداي سال 1394 اين نفرات جذب شوند.
همچنين سيد سعيد شاهرخي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان نيز بر لزوم پايان يافتن بداخلاقي‌هاي سياسي جهت خواست تحقق مردم تأكيد كرد و حركت در چارچوب قانون را تنها راه آن دانست.

علي هادي‌چگني معان برنامه‌ریزی استانداری لرستان نيز از پی‌گیری‌ استاندار در رابطه با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه هفته جاری استاندار در این رابطه جلسه‌ای در تهران برای ایجاد این منطقه ویژه دارد.

 
در حاشيه:
* حسين‌رضا جمشيدي مدير مسوول نشريه لروند كه داراي مدرك كارشناسي ارشد حقوق است در مورد واگذاري كشت و صنعت خرم‌آباد به استاندار گفت: مطابق قانون واگذاري اراضي كشور به اتباع بيگانه غيرقانوني است. استاندار لرستان نيز كه طي يك سال اخير تلاش زيادي براي فعال كردن اين مجموعه داشته، با ناراحتي و به شوخي پاسخ داد: اگر شما مي‌خواهيد تا اين سرمايه‌گذار را هم كه به زحمت پيدا كردم بيرونش كنيم؟ اين موضوع باعث خنده حضار شد.
* استاندار و معاونان وي به 3 سؤال خبرنگار يافته پاسخ دادند اما در مورد سؤال چهارم كه در مورد لزوم برخورد با متصرفان اراضي باغ كشاورزي خرم‌آباد كه جزء بيت‌المال است و معاون حقوقي رئيس‌جمهور نيز دستور لازم مبني بر برخورد با مقصرين در اين زمينه را صادر كرده است را پاسخ نداد. اميدواريم استاندار و مسوول روابط عمومي استانداري بنا بر وعده‌اي كه دادند توضيح لازم و شفاف در مورد در اين خصوص را روي ‌وب‌سايت نيمه‌تعطيل  استانداري قرار دهند. اين موضوع باعث شد مصطفي اكبري مشاور حقوقي سابق استانداري كه در اين زمينه هشدار داده بود از سمت خود كنار رود و شائبه‌هاي بسياري پيش آمده مبني بر اين كه حضور برادر مدير دستگاه اجرايي مرتبط(متخلف) با اين موضوع در بدنه استانداري باعث شده كه استاندار با اين مدير برخورد نكند. اميدواريم استاندار محترم و پرتلاش لرستان هر چه زودتر در اين زمينه اقدام لازم را صورت دهد و اجازه ندهد باغ تاريخي كشاورزي خرم‌آباد كه جزء بيت‌المال است توسط سودجويان به يغما رود و اين موضوع درس عبرتي براي سايرين باشد. (هم‌اكنون 12 هكتار از 56 هكتار باغ كشاورزي توسط اين عده تصرف شده است)
* خبرنگار يافته در هنگام طرح سؤالي در مورد دادن وعده‌هاي مكرر جذب به نفرات پذيرفته شده در آزمون استخدامي لرستان، متذكر شد كه اين تعلل حتي باعث شده كه برخي از آن‌ها به رحمت ايزدي بپيوندند(مرحوم ايمان باباعباسي) كه اين موضوع باعث واكنش حضار در سالن شد و خنده‌ي تلخي بر لب آوردند.
* برگزاري نشست خبري با سبك و سياق حاضر كه خبرنگاران پشت تريبون سؤالات خود را مطرح مي‌كردند، اقدامي شايسته از طرف روابط عمومي استانداري لرستان است كه اميدواريم چنين نشست‌هاي "عمومي" استمرار داشته باشد و جاي نشست‌هاي "خصوصي" مسوولان با خبرنگاران را بگيرد، چرا كه در آن صورت باعث پرورش "خبرنگاران درباري" و خبرنگاراني "خادم مديران" مي‌شود، اما در نشست‌هاي عمومي، مسوولان برآيند و شماي كلي از خواسته‌هاي مردم استان دستگيرشان خواهد شد.
* اين سومين نشست خبري مهندس بازوند ظرف 16 ماه حضورش در لرستان محسوب مي‌شود و با توجه به اين كه دومين نشست وي در مورد سفر رياست جمهوري بود، مي‌توان گفت كه ايشان هر 8 ماه يك بار در جمع خبرنگاران حاضر شده‌اند تا خواسته‌هاي مردم لرستان را از زبان آنان بشنوند. اميدواريم وي نيز همچون استاندارهاي قبلي، حداقل هر 3 ماه يك بار اقدام به برگزاري نشست خبري عمومي نمايند تا شفاف‌سازي لازم در مورد مسائل مختلف و روز استان صورت بگيرد، چرا كه از نشست‌هاي خصوصي و چند نفره با چند خبرنگار خاص و سفارش شده، چيزي عايد مردم لرستان نخواهد شد.
* حضور استاد فرج علي‌پور نوازنده چيره‌دست كمانچه در نشست خبري استاندار جالب توجه بود.
* نشست خبري توسط چند دوربين كه برخي متعلق به صدا و سيماي مركز لرستان بودند پوشش داده شد. گويا قرار است مشروح آن از شبكه افلاك پخش شود. برخي خبرنگاران معتقدند كه احتمال پخش سؤالات انتقادي از سوي صدا و سيما كم است چرا كه آن‌ها بيش‌تر در پي انعكاس مثبت نشست و حمايت از استانداري هستند! اميدواريم مطالبات به حق مردم جهت تنوير افكار عمومي از صدا و سيما پخش شود تا مردم بدانند كه سؤال‌هايي كه آن‌ها تقاضا داشتند توسط خبرنگاران در نشست مطرح شده است.
* علاوه بر خبرنگاران، حضور برخي از مسوولان روابط عمومي ادارات نيز در اين نشست قابل توجه بود. مسوولان روابط عمومي دانشگاه علمي كاربردي، ميراث فرهنگي، آب منطقه‌اي، استاندارد و تحقيقات صنعتي و شركت برق نيز از مدعوين اين جلسه بودند.
* محمدكرم محمدي سرپرست فرمانداري كوهدشت نيز در رديف آخر نشسته بود و با دقت به سؤالات و پاسخ‌هاي مطرح شده گوش مي‌داد.

 استاندار لرستان از سير تا پياز گفت: شوراي شهر را خودتان انتخاب كرده‌ايد!+ حواشي
استاندار لرستان از سير تا پياز گفت: شوراي شهر را خودتان انتخاب كرده‌ايد!+ حواشي
استاندار لرستان از سير تا پياز گفت: شوراي شهر را خودتان انتخاب كرده‌ايد!+ حواشي
استاندار لرستان از سير تا پياز گفت: شوراي شهر را خودتان انتخاب كرده‌ايد!+ حواشي
هوشنگ بازوند استاندار لرستان
 
رضا جايدري / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 علي 1393-10-07 15:32
ما غلط بكنيم بعضي از اينها رو براي شورا انتخاب كرده باشيم . اقاي استاندار در اينترنت جستجو كنيد ببينيد پس از اعلام تقلب انتخابات شورا چند نفر راي اوردند و چه اتفاقاتي افتاد
نقل قول کردن
#2 امید 1393-10-07 15:55
ممنون از آقای جایدری عزیز و همکارانشون که دغدغه های مردم رو شجاعانه و دلسوزانه پیگیری میکنن،
بابت پیگیری درخواست هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی استانداری استانداری هم بینهایت از شما سپاسگذاریم،
و همچنین بابت پیگیری تصرف باغ کشاورزی که زمانی ریه تنفسی شهر بود... تعجب میکنم که چرا بقیه رسانه های استان زیاد پیگیر این معضل نیستن!
نقل قول کردن
#3 بهاروند 1393-10-07 16:34
ترمینال را که باید در جایی بسازند که دسترسی مناسبی به شهر داشته باشد نه اینکه مسافران را در ترمینالی در خارج شهر پیاده کنند!!!متوجه منظور استاندار نشدم ولی باعث تعجب است اگر ایشان نظرشان بر خارج شهر باشد
نقل قول کردن
#4 کیوان 1393-10-07 17:30
ما دیگه نمی دونیم چی بگیم لال بشیم بهتره و مهاجرت از این شهری که بوی لجن باند بازیش همه جا رو پر کرده ما رای دادیم به این شورا مگه قرار نبود لغو شه به علت تقلب یادتون رفته بله پاش میرسه ما رای دادیم ما بد کردیم ما ........ مردم مقصرند باغ کشاورزی رو زمین خواران خوردن مردم مقصرند که مسکن مهر در نقطه ای افتاده که بد ترین جای خرم اباد است مرذم مقصرند که کارخانه ها ی اون تعطیل شده مردم مقصرند که قلعه حریمش ازاد نمیشه مردم مقصرند که ترمینال نداریم مردم مقصرند که نماینده هامون سالیان سال است که در مجلس سکوت میکنند مردم مقصرند که زنده هستن باز امید دارن شهرششون بشه شهر خوبی مردم مقصرند جاده های ما اینگونه هستند درست شه مردمم مقصرند که؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#5 Raptor 1393-10-07 17:57
خجسته نباشید اقای استاندار،واقعا نه شورای تخصصی داریم نه شهردار متل سایر شهرهای پیشرفته کشور،و در جواب بهاروند منظور استاندار ورودی شهر بود نه اینکه الان دارن داخل شهر ترمینال برون استانی میزنن چند سال دیگه مشکل ساز میشود ،و در اخر دل بحال شهرم میسوزد!!
نقل قول کردن
#6 سجادی 1393-10-07 18:42
جای بسی تامل دارد که مسئولان استانداری از سوالات خبرنگاران در خصوص انتصابات اولا واهمه داشتند دوما شخص استاندار هیچگونه پاسخ قانع کننده ای برای این انتصابات در لرستان نداشت . چرا که آقای استاندار به دلایلی خود را برای بعضی مدیران دولت قبلی هزینه کرده و مجبور به حمایت شده و حتی خود را در مقابل مردم و منتقدین قرار داده !!!!!!!!!! البته قرار شده پاسخ سوالات در خصوص روند انتصابات و حمایت از آنها روی سایت استانداری گذاشته شود امیدواریم اینگونه باشد
نقل قول کردن
#7 کریمی 1393-10-07 18:46
آقای استاندار.....لر ستان فقط خرم آباد نیست!!!
نقل قول کردن
#8 سجادی 1393-10-07 18:47
به نظرم آقای هوشنگ بازوند که سابقه خوبی نزد مردم دارد نباید این چنین خود را در خصوص مسئولان ادارات به چالش بیندازد /// تغییرات یک روند طبیعی است که در همه دولتها شاهد آن بودیم مگر اینکه با مدیران عقد اخوت بسته باشیم هر سایتی رو باز می کنی انتقاد از عملکرد تامین اجتماعی،، نوسازی مدارس، شرکت توزیع برق استان و...........است /// ظاهرا در جلسه با خبرنگاران هم بعضی خبرنگاران این مسائل را پرسیدند و بعلت عدم پاسخ استاندار موجب گله مندی و ناراحتی آنها شد ***** این وضعیت بجز به چالش بردن فضای سیاسی استان چه را می رساند
نقل قول کردن
#9 شاهین احمدی 1393-10-07 18:50
خداقوت به حاج رضا جایدری عزیز به خاطر انعکاس دقیق و بی طرفانه اخبار. خداقوت به همه خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه استاندار محترم و همکاران ایشان
نقل قول کردن
#10 زندی 1393-10-07 18:50
16 ماه حضور بازوند در استان بعنوان استاندار و فقط 12 درصد تغییرات در سطح مدیران داشتیم این یعنی اینکه آقای استاندار موافق تغییرات نیست. اگر هم باشد طبق معمول نیروهایی از اراک یا استان همدان به استان جذب می کند
نقل قول کردن
#11 یک همشهری 1393-10-07 18:54
عملکرد بازوند در استان نقطه تاریکی ندارد فقط بحث انتصابات است که از همین فرصت از آقای استاندار محبوب لرستان تقاضا داریم در این خصوص نیز با مردم همراه شوند و همچون انقلاب اقتصادی که در لرستان ایجاد کردند در خصوص انتصابات هم تغییر و تحول را عملیاتی نمایند تا اینقدر مردم گله مند نشوند . با تشکر فراوان از اقدامات بی سابقه استاندار در لرستان
نقل قول کردن
#12 کیوان 1393-10-07 18:58
دم از اعتراض زدن میزنید یادتون نیست مردم دم در استانداری تجمع کردن که اقای نصیری باید بماند ما جزء هیچ گروهی نیستیم و مستقیم طرفدار مقام معظم رهبری هستیم نه راست هستیم نه چپ ولی همیشه در شهر ما جنگ بین راست چپ و طایفه گری است کاری نداریم استاندار قبلی استاندار کدوم ریس جمهوربوده ولی با چشم خودمن دیدیم که بخش عظیمی از حریم قلعه رو چطور شبانه آزاد کرد تخریب ساختمان اداره پست ساختمان های دانشگاه با مخالفت های زیاد بخشی از مغازه ها و.... اونم شبانه یا همین بام لرستان که اگر مهمونی واسمون میاد جایی داریم که ببریمش و یه یادگاری خوبی است ما باند واسمون مهم نیست عملکرد واسمون مهم هرچند که کارای شما هم قابل تشکر است ومثل کشت و صنعت و چرم پوست ولی وضعیت لرستان اورژانسی و اینا مسکن هستن نه درمان کار ما از حرکات لاکپشتی گذشته دیگه مردم نباید رای بدن برن شهری دیکه رای بدن تا عذاب وجدان نگیرن واسه رایشون توی یه شهر غریب رای بذیم تا فقط به وظیفه خود عمل کنیمممم
نقل قول کردن
#13 آیتا 1393-10-07 19:08
جلسه دیروز خیلی بد بود. دوستان همکار و خبرنگار بیشتر کارشناس بودن تا خبر نگار . پیشنهاد میدم کلاس چگونگی طرح سئوال برای تمامی خبرنگارا و رسانه ای ها گذاشته بشه تا یاد بگیرن سئوال رو چطوری می پرسن . البته دوتا از بچه های خبر نگار واقعا خوب بودن که باید تشکر کرد ازشون.
نقل قول کردن
#14 رحماني 1393-10-07 19:34
مكانيابي پايانه مسافربري و طراحي آن داراي اشكالاتي است كه ديگر نمي توان آنرا برطرف نمود ولي مي شود با اندك تغييراتي در طراحي و آشتي دادن آن با كالبد شهر جذابيت لازم را براي آن فراهم كرد .
نقل قول کردن
#15 دولتشاه 1393-10-07 21:04
نقطه قابل تامل عملکرد استاندار لرستان در دو چیز است : 1- بی تفاوتی نسبت به نارضایتی مکرر مردم خرم آباد از شورای شهر 2- بی اعتنایی به درخواستهای مکرر جهت تغییر برخي مدیران ،،،، وگرنه در دیگر حوزه ها موفق عمل کرده و کسی نمی تواند منکر اقدامات شایسته ایشان در استان باشد امیدواریم این دو مورد نیز مدنظر آقای بازوند قرار گیرد چرا که خواست عموم این است که بعضی از آقایان مدیر کل را تغییر دهد و رضایت عمومی را جلب کند و با این کار اقدامات خوب خود را تحت تاثیر انتصابات قرار ندهد و به مسئله شهرداری خرم آباد بطور جدی ورود کند.و نصیری را به صندلی شهرداری خرم آباد بنشاند
نقل قول کردن
#16 عسگر 1393-10-07 21:05
آقای بازوند باید به مسئله تقاضاهای مردمی در خصوص تغییرات مدیران پایان دهد دلیلش چیست از بعضی مدیران حمایت می کند
نقل قول کردن
#17 احمد ساکی 1393-10-07 22:14
به نقل از بهاروند:
ترمینال را که باید در جایی بسازند که دسترسی مناسبی به شهر داشته باشد نه اینکه مسافران را در ترمینالی در خارج شهر پیاده کنند!!!متوجه منظور استاندار نشدم ولی باعث تعجب است اگر ایشان نظرشان بر خارج شهر باشد

سلام، منظور جناب بازوند، ورودی شهر است نه خارج شهر، چرا که وجود پایانه شرق در محله ای با بافتی فرسوده و راه ورودی و خروجی نامناسب و همچنین تراکم جمعیتی بالا و مشکلات اجتماعی حاد در این منطقه مناسب نمی باشد و چند سال دیگر مجبور هستند که مکان آن مجددا تغییر کند !
نقل قول کردن
#18 خرم ابادی 1393-10-07 22:20
با تشکر از سایت وزین یافته جهت اعکاس اخبار مصاحبه استاندار و همچنین از تلاشهای استا ندار محترم در خصوص اقدامات انجام شده در طول تصدی ایشان خصوصا جذب سرمایه گزار و گلایه از بعضی از خبر نگاران حاضر در جلسه برای سوالهای چالش بر انگیز و سر مایه گذار را فراری ده در استانداری و مطلب بعدی از استاندار محترم می خواهیم همانطوریکه یکی از هم استانیهای عزیز جناب سجادی گفته اند این همه عملکرد مثبت را به پای تعدادی از مدیران دولت گذشته که عملکرد ضعیفی دارند و اکثر پرسنل و ارباب رجوع از ایشان نارضایتی دارند نسوزانند زیرا این مدیران ضعیف و هرهری مذهب پاش بیافتد تیشه بر ریشه تدبیر و امید می زنند.
نقل قول کردن
#19 محمد 1393-10-07 22:46
انتخاب نکردیم که شهر و نابود کنن
نقل قول کردن
#20 فریدون 1393-10-07 23:30
باید به آقای بازوند بخاطر ایجاد انقلاب اقتصادی در لرستان دست مریزاد گفت خداوکیلی دلسوزانه بدنبال رفع معضلات هست و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان داریم اما همانطوریکه در رسانه ها مشاهده می شود عده کثیری از وضعیت عدم بعضی مدیران که انتقادات زیادی بر عملکردشان وجود دارد ناراحت هستند ای کاش آقای بازوند در این خصوص انقلابی مدیریتی هم ایجاد کند که برای همیشه چالشهای اطراف خود را برچیند
نقل قول کردن
#21 لرستانی 1393-10-07 23:55
جناب آقای بازوند این شورای شهر که میگی خود مردم انتخاب کردن نماینده 10 درصد جامعه هم نیستن. ساده ترین راه اثبات این موضوع هم میتونه یه نظر سنجی گسترده باشه. لطفا دستور انحلال شورا را بدهید.
نقل قول کردن
#22 خرم آبادی ۱ 1393-10-08 00:43
جناب آقای مهندس بازوند ، به درستی توسعه نیافتگی استان را به علت ناتوانی در جذب سرمایه گذار یافته اید ودر حال رفع این نقیصه می باشید که به نوبه خود از شما سپاسگزارم ، امید است در این راه از نظرات کوته فکران که خالی از عرق به خرم آباد و استان می باشند ، مایوس نگردید ، دست مریزاد ، فرزند رشید لرستان.
نقل قول کردن
#23 خبرنگار 1393-10-08 00:49
جواب چندخبرنگار در دوشنبه 8 دی , 1393 گفته :
آقای بازوند کدوم نشست خبری ، قبل نشست وقتی بهممون زنگ میزند،میگن این سوال رو نپرس اون بگو به این میگن نشست خبری، خیلی ازخبرنگارها هم که نتونستیم حرف بزنیم ،بعدبه خیلی از سوالهاهم جواب ندادی ، بعد جوابهات مارو قانع نکرد !آیا تو اراک هم اینجور نشستی روقبول دارن! من از دیروز تا الان ناراحتم برا استانمون!!!
[پاسخ] خدایی آقای جایدری شما جوابتو گرفتی تازه آقای کورانی مرده رو مسخره کرد .
نقل قول کردن
#24 وحید 1393-10-08 01:01
صفدرحسینی، ما از لرستان ناامید شدیم، دوستان ما در لرستان همه گلایه دارند و ناراضی هستند وجریان اصلاح سردرگوم، نمیدونم چه خبر؟!!! باید پاسخگو باشند؟!
نقل قول کردن
#25 بیرانوند 1393-10-08 05:48
با تشکر از خبرنگار محترم یافته به خاطر سئوال در مورد پرداخت بدی اب وهوا امیدواریم مهندس بازوند بتونه این موضوع رو پیگیری وعملی سازد چون این حق کارمند خرم ابادی هست حتی اگه دوبرابر این مبلغ بار مالی داشته باشه البته این وظیفه نمایندگان محترم شهر خرم اباد نیز میباشد که پیگیر موضوع باشند...
نقل قول کردن
#26 شفاف 1393-10-08 07:53
قرار نیست هر مسئولی بیاد ساز خودش رو بزنه مردم رای دادند و با هزار ذوق و شوق که مدیران ضعیف که به ضعم مسئولان قوی هستند تغییر پیدا کنند مردم لرستان چرا تاوان رفاقت آقایان مسئول را با مدیران کل بدهند قطعا همه این بی اعتنایی ها در قبال عدم تغییرات در استان را به مسئولان نظام خواهیم داد // متاسفانه عده ای مشاوره غلط به اقای بازوند می دهند و ایشان نیز گاها توصیه پذیر هستند
نقل قول کردن
#27 شفاف 1393-10-08 07:57
آقای رشیدی نیا رسالت روابط عمومی انتقال دغدغه های مردمی و دیدگاههای آنها به مقام عالی دولت یعنی استاندار است /آیا دغدغه های مردم به ایشان منتقل می شود
نقل قول کردن
#28 سرلک 1393-10-08 08:01
اصلاح طلب دلسوز در یکشنبه 7 دی , 1393 گفته :

من یک اعتقاد دارم که اخلاقا خودم را موظف به مطرح کردن آن میدانم بنده معتقدم 1- اگر مسولیت خدمت است باید اجازه داد همه در این خدمت شریک باشند 2- اگر استراحت است پس باید به دیگران هم نوبت استراحت داد 3- و اگر مسولیت متنعم شدن از امکانات دولتی است باز هم باید نوبت را به دیگران داد !!!!!! چه منطقی حکم میکند که بعضی از آقایان در هر دولتی میز و مقام را سفت و محکم بجسبند و رهایش نکنند و میز ریاست را ارث پدری خود بدانند؟11 ! به واقع اگر خدمت آقایانی که در مسولیت به فسیل تبدیل شده اند اثر گذار بوده و مشکلات مردم را مرتفع کرده اند بفرمائید این همه مشکل که در این استان روی هم جمع شده ناشی از چیست ؟ آیا غیر از این است که مدیریت بعضی از آقایان بی تأثیر بوده یا بهتر بگویم تأثیرش فقط به حال جیب آقای مدیر محترم نمود داشته است . البته هر مدیری که برنامه دولت را قبول نداشته باشد نمیتواند مدافع دولت باشد و در پیشبرد اهداف دولت تلاش نخواهد کرد///اما بعضی مدیران ما به ظاهر همه دولتها رو قبول دارن!!!!!!!
نقل قول کردن
#29 شهروند 1393-10-09 00:24
به نظر من شهردار بومي كارايي نداره چون انتظارات ازش زياده بايد از افراد توانمند و با تجربه غير بومي استفاده كرد حتي اگه شده ازشون خواهش كنيم ولي به شرطي كه شوراي شهر تو كارشون دخالت نكنند ....
نقل قول کردن
#30 سهراب 1393-10-09 10:27
امید مردم این دیار تلاش مضاعف استاندار محترم در مورد آزادسازی حریم قلعه تاریخی خرم آباد را می طلبد،در مورد شورای شهر بیش از این نباید سکوت اختیار کندچون مردم، انتظار بیشتری از شما هم استانی تلاشگر دارند.و شما از هرکس دیگری با درد این مردم آشناترید.
نقل قول کردن
#31 شهروند 1393-10-10 10:10
بپرسید مدیران شهرداری را چه کسانی انتخاب میکنند. چرا باید مدیر عامل سازمان ... از درآمدی که از عوارض شهروندان پرداخت می شود و می بایست صرف رفع مشکلات عدیده ... در خرم آباد شود به همراه ... پس از سفر خارجه به کشور مالزی بلافاصله به کیش سفر کرده و در این جزیره توریستی در حال حاضر مشغول رتق و فتق امور هستند.می دانید چه مبالغ گزافی صرف اینگونه مسافرتهای آنچنانی و ضرر و زیان بیت لمال می گردد؟البته بیت المال برای بعضی آقایان بهترین مال و به زعم آنان غنیمت جنگی محسوب می شود.چه کسی باید نظارت کند؟چرا کسی جوابگو نیست؟ملاک انتخاب مدیران در شهرداری چیست؟
نقل قول کردن
#32 شهروند 1393-10-10 11:59
آقای بازوند شما وظیفه خود را عمل نمایید لطفا و با جدیت در مسئله شورا ورود نمایید.مردم مرکز استان از بالاترین مقام اجرایی این شهر تقاضای رسیدگی فوری را دارد.حتی تا مرحله انحلال این شورای چند تیکه بدون وحدت رویه مدیریتی که متاسفانه شاخص های ابتدایی و الفبای اولیه مدیریت را رعایت نمی نمایند.
نقل قول کردن
#33 مهدی 1393-10-11 07:47
سلام
از قرار معلوم مدیر عامل سازمان ...شهرداری که به همراه ... با توجه به سفرهای متعددشان مارکوپولو تشریف دارند.متاسفم که چنین اشخاصی مدیران شهری ما هستند.تقاضای رسیدگی دارم.تو را به خدا رسیدگی کنید.
نقل قول کردن
#34 علی 1393-10-13 21:37
سلام
مخالفت با مکان ترمینال فقط و فقط یک دلیل دارد آن هم اعمال نفوذ آقایان -ق- که ترمنال رو ببرن توی زمینهای خودشون که ارزش زمینهاشون بیشتر بشه والسلام
نقل قول کردن
#35 علی 1393-10-13 21:39
ترمینال باعث میشه منطقه اسد آبادی از بن بست خارج بشه چون این محله فقیر نشین نباید هیچوقت کاری براش کرد؟؟؟
نقل قول کردن
#36 محمد رضا 1393-10-13 21:42
خیلی عذز میخوام ورودی شهر یعنی زمینهای آقای -ق- که 10 کیلومتر سفر داره برای هر کسی که بخواد بره ترمینال؟ کی حاضر نصف شب زن و بچش اونجا پیاده بشه؟؟ تازه امنیتش هیچی هزینش و چه کار میکنن از تهران تا خرم آباد 30 تومن از اونجا تا داخل شهر 20 تومن ؟؟؟
نقل قول کردن
#37 حسنوند 1393-10-13 21:45
من از استاندار تعجب میکنم اصلا تا حالا اتوبوس سوار شدن؟؟ دسترسی باید نزدیک باشه مگه ترمینال جنوب تهران یا کاوه اصفهان یا ... خارج شهرن
به خاطر آقا زاده ها که نباید مردم رو بیچاره کرد
نقل قول کردن
#38 مسعود، 1393-10-13 23:18
جناب آقای استاندار لطفا بلای پایانه قبلی را سر این پایانه نیارید، مردم این شهر به خدا از لجبازی شوراو شهرداری واستانداری خسته شدن،
نقل قول کردن
#39 شهرام 1393-10-15 22:41
آقای استاندار تعریض خیابون انقلاب کی انجام میشه ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا