یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حزب "مردمي اصلاحات" در لرستان تشكيل شد+ معرفي اعضادفتر استانی حزب مردمی اصلاحات عصر روز پنج‌شنبه در لرستان افتتاح شد.

 دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در مراسم افتتاح اين حزب كه در هتل رنگين‌كمان خرم‌آباد برگزار شد گفت: اگر چه كارهايي جهت توسعه كشور انجام شده اما هنوز فقر و بيكاري به خصوص در استان‌هايي نظير لرستان غوغا مي‌كند.

حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی با اشاره به اين كه هر كس قصد دارد وارد عرصه انتخابات شود در آغاز دم از آزادي و مردم و جوانان مي‌زند، اظهار داشت: اما همين شخص زماني كه به خواسته خود رسيد، متاسفانه جا مي‌زند و كار خاصي انجام نمي‌دهد!

وی با بيان اين كه مطابق قانون اساسي ايران، هيچ كس حق ندارد جلوي آزادي را كه انسان آن را معنا كرده، بگيرد، گفت: انتقاد از مصاديق آزادي و سازنده است؛ من انتقادي كه به دولت دكتر روحاني دارم با وجودي كه براي افراد سن‌بالا احترام فراوان قائلم، اما تشكيل دادن دولت سن‌بالا و پيرمردها به درد كشور نمي‌خورد!

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات بيان داشت: بايد افراد مسن به اتاق فكر منتقل شوند و از نيروي جوان كه خلاقيت و نيروي بهتر و بيش‌تري دارد در كارهاي اجرايي استفاده كنيم.

زارع‌فومني افزود: متاسفانه در كشور ما فقط حدود دو هزار نفر بين پست‌هاي مديريتي مي‌چرخند و جايي در اين بين براي افراد توانمند نيست!

قابل ذكر است در اين مراسم ميلاد سليمي‌چگني به عنوان دبيركل حزب اصلاحات در لرستان معرفي شد و سعيد نظري‌نژاد به عنوان قائم‌مقام وي معرفي گرديد.

همچنين علي‌رضا ياراحمدي نيز دبير حزب اصلاحات مردمي شهرستان خرم‌آباد شد.

حسين ياراحمدي، سجاد مرادي، كيانوش پاي‌فر، مهدي ميرزايي و سعيد بيرانوند نيز به عنوان اعضاي شوراي مركزي حزب اصلاحات در استان انتخاب و معرفي شدند.

قابل ذكر است انتخابات اعضاي اصلي حزب مردمي اصلاحات 12 آبان 1392 انجام شده بود. براي مشاهده نتايج انتخابات اين حزب، اين‌جا كليك كنيد.

حزب "مردمي اصلاحات" در لرستان تشكيل شد+ معرفي اعضا

حزب "مردمي اصلاحات" در لرستان تشكيل شد+ معرفي اعضا

 

 ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری نژاد 1393-05-17 10:24
سلام
بسیار قدم اساسی . و مبارکی است اگر انشاا. بتواند در عمق کار کند . با عوام فریبی مبارزه نمایدو فقط برای انتخابات آینده نباشد و وابسته به قدرت نشود از محل حق عضویت اداره شود وکادر سازی کند .و تمرین تحمل دیگران مخصوصا برای جوانترها سرلوحه کار حزب باشد .
تشکیل این حزب را به کادر مرکزی . اعضا وهوادارانش تبریک میگویم .
نقل قول کردن
#2 بی کس 1393-05-17 16:14
بخورید وبیا شامید ولی اسراف نکنید
نقل قول کردن
#3 امیر 1393-05-19 14:09
ماشالله داش سعید
انشالله شاهد حرکات شما در راستای تقویت جامعه مدنی و گفتمان اصلاحات باشیم
نقل قول کردن
#4 تاسف تاسف 1397-04-02 13:56
با سلام
شاید دانستن حقیقت برایمان سخت باشد وبهتر که ندانیم....
امروز میفهمم که اصلاح طلب چیزی جز دروغ ومنفعت طلبی وفریب نیست طبل تو خالی که هیچ هویتی وهیچ شرفی در ان کنجانده نشده شما به امار مدیرانی که منصوب میشوند نگاهی بندازید تمام مدیرانی که فقط به فکر جیب خود وپستهای خود هستند و مردم برایشان هیچ اهمیتی ندارند. وتنها مشخصه اصلاح طلبی سفسطه ارمان تو خالیشان است وحفظ کردن چند خط طوطی وار ار نیچه و غربیهایی که جامعه انها هیچ سنخیتی با جامعه اسلامی ما ندارد افسوس که مردم به این دروغگوا اعتماد میکنند وباز هم اعتماد.
امروز میفهمم که اصول زندگی و ماندن برسر اصول جامعه با شرافتر از اطلاح تو خالی است که منجربه بی هویتی و تربیت انسانهای ناکارامد میشود
سالها برای اصلاح تلاش کردم ونتیجه ان جایگزین شدن افراد اطلاح طلب مفت خوری شد که حتی اصول اولیه وفاداری را نفهمیدن وحتی معنی ارزش را و متاسفم که خود را اطلاح طلب بنامم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا