یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مذاكره با 2 شركت خارجي براي ساخت بيمارستان‌هاي لرستانرئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از مذاكره مسوولان اين دانشگاه با دو شركت خارجي براي ساخت دو بيمارستان جديد در استان خبر داد.

به گزارش يافته، دكتر كورش ساكي در نشست با خبرنگاران كه در سالن شماره يك حوزه رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد، در اين خصوص گفت: اخيراً مجوز ساخت يك بيمارستان 260 تختخوابي در منطقه كمالوند خرم‌آباد به جاي بيمارستان شهداي عشاير و مجوز يك بيمارستان 100 تختخوابي اطفال نيز صادر شده است.

وي افزود: با دو شركت كه يكي "ايتاليايي- ‌سوئدي" و ديگري "اسپانيايي" است براي ساخت اين بيمارستان‌ها وارد مذاكره شده‌ايم تا ظرف دو سال آينده اين بيمارستان‌ها را به صورت فاينانس احداث نمايند.

ساكي با بيان اين كه در بحث بيمارستاني مشكل اساسي داريم، اظهار داشت: فضاي پزشكي استان فضاي استانداري نيست و كوچ پزشكان متخصص كه اكثراً به دليل فراهم نبودن زيرساخت‌ها از استان مهاجرت مي‌‌كنند، دليل اصلي اين موضوع است.

وي با اشاره به اين كه تنها راه توسعه سريع خدمات پزشكي و بهداشتي در لرستان، استفاده از سه بخش "تعاون، خيرين و بخش خصوصي" است، افزود: با تكيه بر بودجه و سيستم‌هاي دولتي به جايي نخواهيم رسيد و بايد با استفاده از كمك بانك‌ها و خيرين، زمينه را براي جبران عقب‌افتادگي‌هاي لرستان در بخش درمان فراهم كرد.

ايجاد بخش زنان و اطفال در بيمارستان شهيدرحيمي خرم‌آباد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز در اين نشست اظهار داشت: در استان هزار و 600 تخت فعال وجود دارد كه با در نظر گرفتن ضريب 70 درصد، طبعاً ممكن است عده‌اي از وضع خدمات‌دهي ناراضي يا شاكي باشند.

دكتر سياوش بيرانوند با بيان اين كه طي سال گذشته تعداد بيماراني كه بستري شده‌اند حدود 130 هزار نفر بوده است، افزود: در مقابل اين تعداد بيمار پذيرش شده، تعداد شكايات و نارضايتي بسيار ناچيز بوده و ميانگين نارضايتي از خدمات علوم پزشكي لرستان از ميانگين كشوري بيش‌تر نيست.

وي با اشاره به معضل زيرميزي گرفتن برخي پزشكان، توضيح داد: هر ساله در حدود يك‌صد پرونده به كميسيون ماده 11 استان مي‌آيد، كه براي بار اول از پزشكان متخلف تعهد گرفته و وجه دريافتي به شاكي عودت داده مي‌شود و براي بار دوم جريمه سه برابر و براي بار سوم پروانه طبابت پزشك متخلف ابطال مي‌گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان با دادن اين نويد كه با پرداخت 500 ميليون تومان پيش‌پرداخت، قرارداد خريد دستگاه سي‌تي‌‌اسكن بيمارستان شهيد رحيمي خرم‌آباد را بسته‌ايم، گفت: تكميل فاز آخر اين بيمارستان با راه‌اندازي دو بخش زنان و بخش اطفال و تجهيزات سرمايه‌اي در دستور كار قرارد دارد.

بيرانوند با بيان اين كه تا پايان امسال 40 تخت ويژه در بخش‌هاي ICU و  NICU در استان به بهره‌برداري مي‌رسد، افزود: در بروجرد حدود 45 تخت ويژه داريم كه به زودي 5 تخت ديگر نيز به شمار آن‌ها اضافه مي‌شود.

مردم مواظب خطرات خريد خوراكي از فروشندگان دوره‌گرد باشند

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از سال 1384 طرحي به نام "نظام اجرا و پزشك خانواده" در كشور پياده شد كه اين طرح را اكثر كشورها انجام دادند و مشكلات بهداشتي آن‌ها تا حد زيادي رفع شد.

دكتر طهماسب نظري با بيان اين كه ما نيز در بخش "روستايي" طرح نظام اجرا را پياده كرديم، افزود: دولت براي اجراي اين طرح در روستاها تا 4 برابر هزينه كرده است.

وي با اشاره به اين كه حتي در دورترين نقاط روستايي استان ماماي خانم مستقر كرده‌ايم، افزود: در سراسر استان حدود 114 مركز بهداشتي داريم كه پزشك خانواده در آن‌ها مستقر است.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان ضمن دادن هشدار به مردم جهت استفاده نكردن از خوراكي‌هاي فروشندگان دوره‌گرد، گفت: ارتقا سطح سلامتي مردم حدود 75 درصد به چنين مواردي بستگي دارد كه بايد خودشان رعايت كنند و وزارت بهداشت و علوم پزشكي به شرط داشتن منابع مالي خوب و استفاده از تمام توان فقط 25 درصد در سلامتي اجتماع تأثير دارند.

نظري افزود: امروزه مرگ و مير بر اساس بيماري‌هاي قلبي جاي بيماري‌هاي عفوني را در استان گرفته است، لذا مردم بايد با علت اصلي بيماري‌هاي قلبي و عروقي بيش‌تر آشنا شوند.

براي تأمين داروهاي كم‌ياب با 1490 تماس بگيريد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نيز گفت: 200 میلیون تومان اعتبار برای تامین داروی بیماران صعب‌العلاج استان در سال 93 اختصاص یافته است.

دكتر بهرام دلفان افزود: سال گذشته نیز 850 میلیون تومان اعتبار به این بیماران اختصاص یافته بود.

معاون غذا و داروی دانشگاه پزشکی لرستان با بیان این که برخلاف گذشته در حال حاضر برای تأمین دارو مشکل چندانی در سطح استان وجود ندارد، گفت: بیمارانی که برای تأمین داروی خود با مشکل مواجه هستند می‌توانند از طریق شماره تماس رایگان 1490 اطلاعات دارویی و داروخانه‌ای را کسب کنند.

دلفان تصریح کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه تلفنی مشکل خاصی برای تامین دارو در استان وجود ندارد به طوری که 3 سال گذشته تنها در 2 مورد بیماران با کمبود دارو مواجه شدند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت خیرین سلامت را در حوزه معاونت غذا و دارو را ضروری دانست و ادامه داد: خیرین دارای ظرفیت بسیار بالایی برای کمک به بیماران و نیازمندان هستند و با کمک آن‌ها می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات استان را رفع کرد.

حمایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تحقیقات فارغ‌التحصیلان بیکار در حوزه سلامت

معاون پژوهش دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تصمیم این دانشگاه برای حمایت از تحقیقات فارغ‌التحصیلان بی‌کار در حوزه سلامت خبر داد.

دكتر حسن کایيدی بیان داشت: برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی در استان لرستان در زمینه علوم پزشکی اعتباری حدود يك و نيم میلیارد تومان اختصاص داده شده است که این دانشگاه با استفاده از این منابع از پروژه های تحقیقاتی و علمی فارغ‌التحصیلان بی‌کار در استان لرستان در رشته‌های طب سنتی، گیاه‌درمانی و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشكي حمایت مالی می‌کند.

وی افزود: تمام فارغ‌التحصیلان بی‌کار دارای مدرک کارشناسی و بالاتر می‌توانند جهت بهره‌مندی از حمایت‌های مالی این دانشگاه به سایت lums.ac.ir بخش معاونت تحقيقات و فناوري مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجهیز خانه آزمایشگاهی حیوانات در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با اعتباری معادل بیش از 400 میلیون تومان در دانشگاه كمالوند را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این دانشگاه اعلام کرد و گفت: دانشجویان رشته‌های تحقیقی و آزمایشگاهی مانند ایمونولوژی و علوم پایه از خدمات این آزمایشگاه بهره مند می شوند.

کایدی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاسیس و تجهیز آزمایشگاه دانشگاه در پردیس کمالوند است که برای ساخت و تجهیز این آزمایشگاه حدود 500 میلیون تومان نیز تخصیص یافته است.

وی افزود: 300 میلیون تومان از اعتبار احداث و تجهیز این آزمایشگاه از محل منابع معاونت علمی ریاست جمهوری تخصیص یافته است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجهیز و تاسیس دو مرکز رشد در خرم آباد و بروجرد را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این مراکز به عنوان اولین مراکز رشد در حوزه پزشکی با حمایت پارک علم و فناوری لرستان فعالیت‌شان را آغاز می‌کنند.

عمليات ساخت دانشكده‌هاي دندان‌پزشكي و داروسازي لرستان در حال انجام است

مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشکده دندان‌پزشکی این دانشگاه اواخر مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

دكتر علي فرهادی در نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاونان این دانشگاه با بیان این که دانشکده دندان‌پزشکی این دانشگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته راه‌اندازی می‌شود افزود: عموم مردم می‌توانند از خدمات دندان‌پزشکی که در این دانشکده ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

وي گفت: دو دانشکده دندان‌پزشکی و داروسازی دانشکده‌هایی هستند که عملیات ساخت آن‌ها در دست اقدام است.

فرهادی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مجوز راه اندازی دانشکده داروسازی را اخذ کردیم که در بهمن‌ماه امسال حدود 30 دانشجو را در این رشته پذیرش می‌کنیم.

 

رضا جايدري

براي مشاهده "گزارش تصويري" نشست خبري اين‌جا كليك كنيد

 

 


 

دیدگاه‌ها  

#1 نصیری 1393-05-19 12:10
همه چیز در این استان کذائی به نام لرستان و به کام مرکز استان است، عنوان صحیح رئیس دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد است نه لرستان!!
------------------------------------
يافته: خودتان را ناراحت نكنيد. در كشور نيز چنين است و همه چيز براي تهران و 2-3 شهر بزرگ ديگر است و خرم‌آباد و ساير شهرها در مقايسه با آن‌ها از نظر اقتصاد، صنعت، بهداشت و .... محلي از اعراب ندارند
نقل قول کردن
#2 بروجردی 1393-05-20 19:51
جناب نصیری خودتان را ناراحت نکنید این طرز فکر یافته مصداق بارز قانون جنگل است(اینجا جنگل بُکُش تا کشته نشی) اینکه یک شهر پتانسیل پیشرفت را ندارد و عده ای میخواهند به هر نحوی پیشرفته اش بکنند جای نگرانی ندارد، اینکه بروجرد ضعیف ترین شهر ایران بر اساس آمار در بحث بهداشت و درمان است ناراحتی ندارد، خدایی نکرده نکنه میخوایی تفرقه افکنی بکنی؟
خودتو ناراحت نکن از اینکه دانشکده داروسازی بروجرد و دزدیدند و بردند به شهری دیگر، ناراحتی نداره. به هر حال دوستان ما هم در یافته باید از منافع اسپانسرانشون دفاع کنند نه مردم شهر بروجرد که فقط حق خودشون رو میخواهند ، جناب نصیری عزیز این جماعت خدا را از یاد برده اند پس شما خودتونو ناراحت نکنید و همیشه توکلتان بر خدا باشد و بدانید که هیچ ظلمی پایدار نیست.
____________________________
يافته: اول اين كه شما نماينده همه مردم بروجرد نيستيد و در آن شهر انسان‌هاي شريفي زندگي مي‌كنند كه به توهين و تهمت‌هاي شما نسبت به ديگران اعتقادي ندارند.
دوم اين كه وجود مفترياني مثل شما در بروجرد كه فكر مي‌كنيد در حال دفاع از حق مردم هستيد اما در واقع براي آنان دشمن ‌تراشي كرده و باعث مي‌شويد عده‌اي اگر هم ديد بدي نسبت به بروجرد نداشته‌اند، دشمن آن‌ها شوند يكي از دلايل برخي از كارشكني‌هاست.
نمونه‌اش هم يكي از استانداران غيربومي لرستان كه يك روز در يك محفل خصوصي قسم مي خورد كه برايش مردم اين استان فرقي ندارند اما تازه متوجه شده است كه اگر برخي از آدم‌هاي پررو و پرمدعاي برخي نقاط خدمتي هم كني، باز هم تو را بدهكار مي‌دانند و خصلت آن‌ها چنين است ...
سوم: به همان خدايي كه شما هم نامش را ذكر كرديد، پاسخ تهمت‌ها و افراهاي‌تان را نسبت به شهر خرم‌آباد (كه شما از آن‌ها با مسوولان استان همراه هم نام مي‌بريد در حالي كه مشخص است هيچ شناختي از باقت استان و ادارات نداريد) را از جانب خداوند متعال گرفته يا خواهيد گرفت.
نقل قول کردن
#3 بروجردی 1393-05-21 01:27
میشه بفرمایید کجای حرف های ما توهین و تهمت بوده؟ اگر منظورتان دزدیدن دانشکده داروسازی است که واقعا چنین اتفاقی افتاده، مگر کارشکنی مربوط به چند سال اخیر است؟ ما چطور به سیاست مداران مرکز استان اعتماد کنیم چگونه مقابل ظلم هاشان سکوت کنیم وفتی که جتی یکی از اساسی ترین بخش های جامعه که همان بحث بهداشت و درمان بروجرد است را هدف قرار داده اند؟ این مشکوک نیست که سالیان سال است بهداشت و درمان بروجرد در حال ضعیف شدن است و مسئولین استان هیچ حرکتی مثبتی برای مردم این شهر انجام نداده اند؟ بنظر شما ما چطور باید به مسئولین که گاها همشهریانتان هستند اعتماد کنیم در حالی که برخی از همین ها دشمن قسم خورده شهر ما هستند، زمانی که قرار بود تعداد نمایندگان بروجرد از 1 نفر به 2 نفر تبدیل شود چه کسی مخالف اصلی این اتفاق بود جز نماینده شهر شما؟ این تنگ نظری ها باعث شده که ما هم اکنون مقابل ظلمتان سکوت نکنیم نمیتوانیم ساکت بنشینیم تا هرکاری بخواهید بکنید و انتظار تشکر داشته باشید الان صهیونیست ها انتظار دارند گروه های مقاومت مقابل ظلم و تجاوزشان خلع سلاح شوند اما انتظاریست بیجا وقتی خودشان ظالمند و خونخوار
______________________
يافته: والله با اين اظهارات در مورد مردم خرم‌آباد بايد گفت كه هيچ‌كس اندازه شخص شما صهيونيست وخونخوار نيست!
مگر اين مديراني كه ادارات كل آن‌ها در مركز استان است اهل كجا هستند؟ غير از اين است كه اهل بروجرد(مثل آقاي اريايي‌فر مدير ستاد حوادث در استانداري)، اهل دورود(دكتر ساكي علوم پزشكي)، آقاي ملكي (اهل الشتر مدير راه و شهرسازي)ف آقاي كريمي‌فر (اهل پلدختر)، آقاي بازوند(اهل نهاوند- استاندار) و... هستند و اگر قبلا امثال رحمدل و عباس گودرزي اين‌جا منصب داشته‌اند هنوز يك خرم‌آبادي مدير كل اداره‌اي نشده است! با اين حساب از نظر شما دكتر شيخ‌آزادي كه اهل پلدختر بوده يا دكتر ساكي كه دوردي است همراه با مردم شهرشان دشمن مردم بروجرد هستند؟!
بس كنيد اين توهم را و نگاه‌تان را از شهرگرايي و طايفه‌گرايي به سمت كشورگرايي تغيير دهيد.
البته اكثر تهمت‌ها و دروغ‌هاي‌تان به خاطر جهل و عدم اطلاع شماست. مثلال اين هفته نماينده پلدختر گفت كه اعتبارات استان به صورتي تقسيم مي‌شود كه شهرهاي فاقد زيرساخت مثل دوره و سپيددشت كه مثلال بيمارستان ندارند بايد بودجه بيشتري ببرند آن وقت شما هي مي‌گوييد بر اساس جمعيت! (بر اساس زيرساخت تقسيم مي شود)
همچنين پتروشيمي خرم‌آباد سه دهه قبل به اراك منتقل شد، شنيدة اي يك خرم‌آبادي بگويد اراكي ةا دزد هستند؟ همه مي گويند تقصير نماينده خودمان يا فلام شخص بود اما شما پاسخ دعيد آيا امكان دارد شهري كه نماينده‌اي مثل آقاي بروجردي دارد چيزي از آن سرقت كنند و اگر امكان دارد پاسخ دهيد مقصر خودتان هستيد كه چنين نماينده‌اي را انتخاب كرده‌ايد يا كس ديگري در شهرتان است كه وظايفش را خوب انجام نداده است؟!
نقل قول کردن
#4 بروجردی 1393-05-21 01:36
در اولین جلسه یا همان جلسه یکی از همین استانداران غیر بومی نیز عده ای از دوستانتان خیلی رک و پوست کنده به استاندار گفته بودند ما میخواهیم خرم آباد در حد یک مرکز استان باشد انتظار اولیه دوستانتان از استاندار این بود که خرم آباد را به حد بروجرد برسانند، البته اینکه مرکز استان کجا باشد مهم نیست مهم این است که در مملکت اسلامی مدیرانی که همه تحصیلکرده هستند باید عدالت اسلامی رعایت شود، در دانشگاه های ما مدیریت تدریس میشود مگر نه اینکه یکی از مهمترین و اصولی ترین مباحث تدریس شده در بخش مدیریت اصولیست که از امام علی (علیه السلام) تدریس می شوند؟ شما تا زمانی که انتقاد ها و مطالبات مردم را توهین تلقی کنید و مقابل ظلم ظالمان سکوت کنید خودتان نیز از ظالمان هستید ما هم وقتی کسی حقمان را بدون رضایتمان ببرد او را دزد خطاب میکنیم، در ضمن مشکل ما با مسئولین کارشکن و ظالمان است نه مردم شهر خرم آباد ، برای مثال یکی از عاملین سرقت دانشکده داروسازی بروجرد اصلا لرستانی نیست و باعث ظلم به مردم شهر ما نیز شده.
___________________________
يافته: شما خودت استاندار باشي از روي حرف كسي در مورد يكي از شهرهاي تحت نظرت تصميم مي گيري؟ والله شما داريد به همين توهين مي‌كنيد و دست را پيش مي‌گيريد و پس نيافتيد.
هر كس به لرستان مي‌آيد پس از مدتي متوجه مي‌شود شما سعي داريد از راه چانه زدن و افترا زدن به ديگران به نوعي سهم‌ بيشتري بگيريد.
در ضمن خرم‌آباد سال‌هاي 46 و 49 دو بار شهر نمونه كشور بين شهرهاي درجه 2 كشور شده و بروجرد تا كنون افتخاري نداشته است، اما به دلايلي مثل مهاجرت‌هاي فراوان سال‌هاي بعد براي خرم‌آباد مشكلاتي ايجاد شد تا در مسير پسرفت بيافتد كه البته اين مشكل تا حدودي نيز براي بروجرد در حال اتفاق افتادن است.
برخي از مديران و بسياري از معاونان و مسوولان ارشد ادارات در مركز استان بروجردي هستند. مطمئن باش هر طور براي خرم‌آباد تصميم بگيرند، بهترش را براي بروجرد در نظر مي‌گيرند. پس تهمت نزنيد و به جاي پيشبرد اهداف‌تان از راه دروغ و تهمت، دوست و رفيق پيدا كنيد كه از اين راه سريع تر به نتيجه مي‌رسيد. همه جا هم آدم خوب و بد و مظلوم و ظالم پيدا مي شود، چه بين خرم‌آبادي‌ها و چه بين بروجردي‌ها و ساير نقاط ...
نقل قول کردن
#5 بروجردی 1393-05-21 12:13
اینکه شهرهای کمتر توسعه یافته باید بودجه بیشتری بگیرند درست و کاملا منطقی است ولی اینکه معیار برخی مدیران برای بروجرد آمار و ارقام چند سال پیش است اشتباه است، بطور مثال همیشه میگویند 60 درصد صنعت استان در بروجرد است ولی این آمار مربوط به الان نیست، دانشکده دزدیده شده داروسازی رو بیخیال بشیم، چطور باید کم کاری های علوم پزشکی لرستان مخصوصا مدیران قبلی اش را نادیده بگیریم؟ اینکه ما میدانیم بودجه چطور وارد استان شده و در زمان مدیر قبلی چه بودجه های ناچیزی برای بخش بهداشت و درمان در نظر گرفته شده آیا این ظلم نیست؟ برادر من ما دوستان زیاد خرم آبادی داریم و با مشکلات شهر شما هم تا حدودی آشنا هستیم، میدانیم که مسئولین استان همه خرم آبادی نیستند ، در زمان دکتر شیخ آزادی کارشکنی های زیادی در بحث بهداشت و درمان بروجرد شد که البته سند و مدرک نیز هست و نه توهم است نه توهین و تهمت، در مورد نمایندگان هم ما بارها و بارها در محافل گوناگون انتفاد شدیدی به کم کاری هایشان داشته ایم و هنوز هم داریم ما نیز ایران را آباد می خواهیم لرستان را آباد میخواهیم ولی نه به قیمت نابودی شهر خودمان.
_______________________________
يافته: حرف ما همين است. هر كس حقي از مردم شريف بروجرد را ناحق مي‌كند، خدا لعنتش كند. ولي مطمين باش اگر طي اين چند سال اخير دو سه مدير كل بروجردي داشته يا داريم، هيچ مدير كل خرم‌آبادي در اين استان منصب نگرفته و اكثراً اهل شهرهاي ديگر استان يا غيربومي بوده‌اند. پس لطفا در استفاده از كلمه مركز استان و خرم‌آباد، رعايت كنيد. با سپاس
نقل قول کردن
#6 بروجرد محروم 1393-05-23 04:31
بروجرد تنها شهر کشوره که حدود 50 ساله در اون بیمارستانی ساخته نشده ،بروجرد دو تا بیمارستان کهنسال زلزله زده داره که دیگه ارزش مقاوم سازی هم ندارند،تا الان چه خدمت خاصی به بهداشت و درمان مردم بروجرد شده؟؟ آیا تا الان بیمارستانهای بروجرد رو دیدی؟؟؟ آقای دکتر کوروش ساکی وقتی بروجرد اومد نزدیک بود بریم تو کلاهش پول بریزیم انقدر که از بی بودجه ای زار زد!! ولی وقتی نوبت خرم آباد میشه میرن پیمانکار خارجی میارن!! نمیدونم اینها آخرتشون رو به چه قیمتی معامله کردند!
به برکت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بروجرد دو تا بیغوله داره که مایه رو سفیدی عملکرد استان لرستان در 40 سال اخیره! این در حالیه که تعداد بیمارستانای خرم آباد دو رقمی هستند
به گفته امید علی پاپی سرپرست موقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان "سرانه تخت بیمارستانی در کشور 1.5،در لرستان 1.2 و در بروجرد 1.1 هست" الان در راهروهای بیمارستان های بروجرد مریض بستری می کنند! که لینک عکسش رو میزارم
آماری که امثال تو رو شاد میکنه که دوست دارند خواری و ذلت این شهر مظلوم رو ببینند
www.zarebineborujerd.blogfa.com/post/467
______________________________
يافته: تعداد بيمارستان‌هاي خرم‌آباد دو رقمي نيست. فقط بيمارستان شهداي عشاير با 54 سال قدمت و نيز بيمارستان شهيد رحيمي كه اخيراً پس از سال‌ها افتتاح شده و هيچ امكاناتي نداره لذا مريض‌ها رو هم جواب مي‌كنند دولتيه. بقيه مثل بيمارستان‌هاي شفا، توحيد، ايران و ... توسط بخش خصوصي ساخته شده كه مدام هم مي‌نالند كه از نظر مالي وضعيت خوبي ندارند. يك بيمارستان هم مربوط به تامين اجتماعي هستش كه ربطي به علوم پزشكي نداره. همين!
سوال: چرا پزشكان بروجردي مثل پزشكان خرم‌آبادي در شهرشون بيمارستان نمي‌سازند و حاضر نيستند اون‌جا هزينه كنند؟!
نقل قول کردن
#7 بروجردی 1393-05-25 11:56
جواب سوال:چرا پزشكان بروجردي مثل پزشكان خرم‌آبادي در شهرشون بيمارستان نمي‌سازند و حاضر نيستند اون‌جا هزينه كنند؟!

مگر پزشکان بروجردی 10 سال پیش دستگاه آنژیوگرافی را وارد بروجرد نکردند که به همت خیانت ها و مانع تراشی های علوم پزشکی لرستان پس از 10 سال اجازه فعالیتش صادر شد؟ مگر همین چند ماه پیش نبود که علوم پزشکی لرستان برای یک سرمایه گذار که قصد داشت در بروجرد بیمارستان خصوصی بسازد مانع تراشی نمیکرد؟ چرا علوم پزشکی لرستان هیچگاه جواب این سوال مردم بروجرد را که چرا دانشکده داروسازی را از بروجرد دزدیدند و به شهر دیگر بردند نمیدهند؟ و باز هم سوال اینکه چرا وقتی بودجه دو بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد عزیز و آیت الله بروجردی بروجرد همزمان یک ردیف بودجه میگرند چرا باید بیمارستان خرم آباد بهره برداری شود و بیمارستان بروجرد اینگونه بماند؟ شما جواب این سوال هارو بده تا ما هم بگیم چرا دکترهای بروجرد بیمارستان خصوصی نمیسازند
_________________________
يافته: از آن‌جا كه رييس كنوني دانشگاه علوم پزشكي اهل دورود و رييس قبلي اهل پلدختر بودند و معاونان وي نظير دكتر آذرگون(اهل تهران) يا دكتر عباس‌زاده(اهل مركزي) بوده و بقيه هم اهل خرم‌آباد نيستند، لذا نتيجه مي‌گيريم كه بني و بشر با بروجرد سر جنگ دارند اما شما آن را فقط به اسم خرم‌آبادي‌ها و مردم خرم‌آباد تمام مي‌كنيد در حالي كه مردم اين شهر فلك‌زده خودشان آن‌قدر غرق در گرفتاري هستند كه حوصله فكر كردن به بروجرد را هم ندارند ...
به نظر شما چرا دوردي‌ها يا پلدختري‌ها و ... همه با بروجرد سر جنگ دارند اما شهرهاي خودشان از خرم‌آباد و بروجرد محروم‌تر است؟! وقت آن رسيده انرژي خود را به جاي زدن تهمت و افترا و همچنين جمع‌آوري دشمنان جديد، صرف دوستي، مودت و نيز تلاش براي عمران و آباداني شهرتان كنيد بدون هيچ‌گونه توهين و تخريبي ... چرا كه با اين روش فقط دشمن جديد براي شهر و مردم بروجرد مي‌تراشيد
نقل قول کردن
#8 بروجردی 1393-05-26 09:57
(( اما شما آن را فقط به اسم خرم‌آبادي‌ها و مردم خرم‌آباد تمام مي‌كنيد در حالي كه مردم اين شهر فلك‌زده خودشان آن‌قدر غرق در گرفتاري هستند كه حوصله فكر كردن به بروجرد را هم ندارند ...))
با وجود اینکه ما مدام در حرف هایمان میگوییم برخی مسئولین و افراد کارشکن و عدالت ستیز(آنهم فقط برخی مسئولین نه همه) ظلم هایی به بروجرد کرده اند، باز ما مارا متهم به توهین و تهمت به مردم خرم آباد میکنید؟؟؟ بهانه همان مدیر قبلی دانشکده داروسازی در دزدیدنش از بروجرد نداشتن هیئت علمی بود ((درحالی که 2 کارخانه بزرگ داروسازی خاورمیانه در بروجرد هستند)) گاهی اعتراضات مردم باعث این تنگ نظری های نیست بلکه عقده های درونی افراد است که باعث اینگونه بی عدالتی ها میشود، در ضمن مدیر مسلمان باید تمام فعالیت هایش در چهارچوب قانون و اسلام باشد و هر گامی بر میدارد برای رضای خداباشد در خدمت به خلق خدا پس مدیری که اینگونه اعتراضات که بازخورد فعالیت های نادرست خودش بوده را توهین تلفی کند نمیتوان یک مدیر اسلامی نامید و اینگونه مدیر ها به هر نحوی که شده باید از ادارات و نهادها جمع گردند و ما نیز بدنبال همین هستیم.
___________________________
يافته: در اين مورد كاملاً با شما موافقيم
نقل قول کردن
#9 امین 1393-12-09 17:16
من تمام متنا رو خوندم ادمین عزیز یا اگه یک نفر هم مثل رگبار اینجوری منو به باد انتقاد ببنده ناراحت بشم ولی خوب این دوستان هم حق دارند ولی مگه شما چه کاره ایی ببینید تو هر جمعی توهین به صورت لفظی شروع میشه اکثرا از جانب شهرهای دیگه اس برای مثال همین خرم آباد ولی کمتر پیش میاد یه بروجردی به خرم آبادیه بگه ها فلانی ... و به نظرم این ریشه در یه مشکل قدیمی داره کاش همونطور که از افتخارات استان بگن دست میزارن رو بروجرد خوباش نام میبرن به همون اندازه هم برای بهتر شدن همین شهر کاری می کردن بعد بروجردیا هم عیبهایی دارن ولی شما ببیند اگه با وجود پتانسیل بروجرد بیشتر بش بها داده می شد به قول شما بیشتر پیشرفت می کردیم و برای خود استان هم بهتر می شد ولی اینگونه نیست الان بروجرد دومین شهر پرجمعیت استانه ولی حمایت نصف این جمعیت هم نیست به امید روزی که این تنگ نظری ها از بین بره موفق باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا