یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان لرستان و بازدید از سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر بروجرد بر ادامه روند تامین زمین در این استان تاکید کرد.
به گزارش یافته، ارسلان مالکی از سفر به لرستان با هدف تعیین تکلیف پروژه‌های آماده‌سازی و پیگیری تسهیلات پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با همراهی، هم‌افزایی و پیگیری بخش‌های مختلف دولت مسئله تسهیلات پروژه‌های طرح نهضت ملی استان برطرف خواهد شد.
وی افزود: خوشبختانه در شهر بروجرد زمین لازم برای ساخت مسکن تامین شده و پروژه ۴۳ هکتاری این شهر با ظرفیت ۲۷۰۰ واحد آغاز به کار کرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت هم‌افزایی دولت و مردم در پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و ادامه داد: دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد.
گفتنی است در بازدید امروز معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد، دالوند معاون عمرانی استاندار لرستان، مرادی فرماندار بروجرد و شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-02-08 22:18
لطفا جاهایی انتخاب شوند که زمین کشاورزی نباشد چون زمین فرونشست می‌کند از طرفی زیرساخت و امکانات داشته باشند الان مثلا مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد با ۴۰ هزار نفر جمعیت حتی فاقد یک درمانگاه و یک کلانتری است
نقل قول کردن
#2 شهروند 1403-02-08 23:06
عرض سلام
مسکن ملی لرستان شده مسکن میلی چون مدیران میل ندارند همه پروژه ها رو تعطیل کردن و داره عمر مدیرتشون هم تمام میشه
واقعا اینا مدیون این مردم هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا