یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هیات بازرسی استان لرستان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان مستقر شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان لرستان، هیأت بازرسی این اداره کل (گروه امور فرهنگی و اجتماعی) از تاریخ 26-1-1403 لغایت 20-3-1403 در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان به منظور بررسی عملکرد  مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان طی سال‌های 1400 لغایت 1402 مستقر می‌باشد.
چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 33206676-066 تماس حاصل فرمایند.
ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی‌کل کشور به‌ نشانی اینترنتی زیر، آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 Armin Shiran 1403-02-08 12:32
شاید نزدیک به ۱۰ سال باشه بیننده و بازدیدکننده ی پایگاه خبری یافته هستم و بارها اعتقاد داشتم بی طرف هست! ولی با این چند خبر جدید درباره ی جناب شفقت فهمیدم دیگه مثل روال سابق نیستید!!! به رسم ادب بدرود جناب قاسمی عزیز، سعی می کنیم از پیج ها و سایر خبرنگاران لرستان که آزادانه در اینستاگرام نظرات بایکوت نمی کنن و فرش قرمز برای یک فرد ناشناخته با سوابق ضعیف پهن نمی کنن مراجعه کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا