یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، خودروهای میوه فروش بلوار ولایت و منطقه دره گرم خرم آباد که موجب سد معبر در خیابان بودند، ساماندهی شدند.
به گزارش یافته، با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، خودروهای میوه فروش بلوار ولایت و منطقه دره گرم خرم آباد که موجب سد معبر در خیابان بودند، ساماندهی شدند.
در راستای اجرایی نمودن اهداف مقرر در سند تحول و تعالی قوه قضاییه و صیانت از حقوق عامه با دستور حسنوند ،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان و پیگیری ایشان در ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مکان مناسب جهت خودروهای میوه فروش حاشیه بلوار ولایت و منطقه دره گرم تعبیه شد.
در این تصمیم مشترک که با همکاری شهرداری خرم آباد، نیروی انتظامی و پلیس راهور اخذ شد، خودروهای میوه فروش واقع در بلوار ولایت به مکان مناسب تعیین شده انتقال یافتند.
با این کار علاوه بر ایجاد دسترسی آسان شهروندان جهت فراهم نمودن مایحتاج روزانه ی خود، چهره ی نامنظم زشت شهری رفع شد و از وقوع ترافیک و سوانح متعدد از جمله تصادفات رانندگی پیشگیری گردید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطر نشان کرد، در صورت نقض مقررات قانونی از سوی افراد، فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد بدون فوت وقت مراتب را جهت دستورات لازم و پیگیری قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام نماید.



دیدگاه‌ها  

#1 ماسور 1403-02-04 21:21
سلام سد معبرهای ماسور را هم ساماندهی کنید
نقل قول کردن
#2 لرستان 1403-02-04 23:50
قبلا از طرح افقی پارک میکردن بعد از طرح ساماندهی عمودی پارک‌میکنن.
تنها اتفاقی که افتاده همینه و این یعنی ساماندهی
نقل قول کردن
#3 علی 1403-02-05 17:43
شهرداری و گشت های نیروی انتظامی نباید اجازه
بدن خودرو و خودرو های دست فروشان در لاین سرعت و تند رو پارک کنند...تنها شهری که اجازه این کار رو میدن فقط و فقط خرم آباد است.
نقل قول کردن
#4 شهروند 1403-02-05 19:20
شهرداری خرم‌آباد یک پل جایگزین برای پل گپ یا صفوی بسازد انصافا این همه ترافیک را در مرکز شهر نمی بینند؟ خبرنگاران و مردم چرا بی تفاوت هستند
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1403-02-06 23:07
به نقل از علی:
شهرداری و گشت های نیروی انتظامی نباید اجازه
بدن خودرو و خودرو های دست فروشان در لاین سرعت و تند رو پارک کنند...تنها شهری که اجازه این کار رو میدن فقط و فقط خرم آباد است.
توی شیراز اگر وانتی سد معبر کند به پارکینگ شهرداری منتقل می‌شود و باید جریمه پرداخت کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا