یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بازرس‌کل استان لرستان در بازدیدی میدانی برای بررسی مشکلات تصفیه‌خانه آب خرم آباد گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب لرستان مطرح شود.
به گزارش یافته از روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان در راستای بررسی‌های میدانی مشکلات موجود و به منظور تحقق نظارت‌های محوله بازرس‌کل لرستان و هیأت همراه از واحد‌های فنی و فرآیندی تصفیه‌خانه آب خرم آباد بازدید کردند.
سعید رازانی در این بازدید که با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب و مدیران سایت تصفیه‌خانه آب خرم آباد انجام شد، ضمن اشاره به فرآیند تأمین و تصفیه آب شرب، از زحمات فعالان این حوزه تقدیر کرده و خاطرنشان کرد: کوتاهی و غفلت در این حوزه مصادف با ورود خسارت و ضرر‌های جبران‌ناپذیر است.
وی خاطرنشان کرد: در این سایت به چند شاخصه مهم از قبیل آینده‌نگری، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فنی داخلی، به روز و پیشرفته بودن امکانات و تجهیزات موجود و بهره‌گیری از آب مطمئن و پاک می‌توان اشاره کرد.
بازرس کل استان بیان نمود: سازمان بازرسی برای حل هر گونه مشکلی در کنار همه دستگاه‌های متولی است.
رازانی با تأکید بر اینکه در استان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد و آب تصفیه خانه‌ها بیشتر از اب چشمه‌ها و رودخانه‌ها تأمین می‌شود افزود: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب لرستان مطرح شود.
سپس مصطفی کریمی بیرانوند( معاون نظارت و بازرسی)، بازرسی کل استان با اشاره به حفاظت فیزیکی و امنیت تصفیه خانه‌ها گفت: ایمنی، حفاظت و نگهداری از تأسیسات تصفیه خانه‌های آب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از عوامل مؤثر در تأمین آب آشامیدنی سالم، تأسیسات تصفیه خانه‌ها می‌باشد و امری بسیار ضروری است که می‌تواند تأثیر بسیاری در کیفیت آب داشته باشد و همچنین وجود نگهبان در طول شبانه روز برای امنیت تصفیه خانه امری ضروری است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-02-05 23:05
شهرداری خرم‌آباد بجای ساخت پل گردشگری در کمالوند بیاید یک پل جایگزین برای پل گپ خرم‌آباد بسازد یعنی این همه ترافیک را در مرکز شهر نمی بینند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا