یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی های درون شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیشتر از مسافران، تخلف است.
سجاد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳۰ به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تایید در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
وی تاکید کرد: هنوز نرخ جدید کرایه مسیرهای درون شهری در خرم آباد تایید نهایی و اعلام نشده و هرگونه افزایش خودسرانه توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافربرهای شخصی تخلف است و جریمه های سنگین برای متخلفان اعمال می شود.
وی تصریح کرد: گزارشاتی در خصوص افزایش خودسرانه نرخ کرایه ها توسط برخی رانندگان به سازمان حمل و نقل شهرداری گزارش شده است که با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کاظمی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی موردنظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.
به گفته وی ۲ هزار و ۵۴۰ دستگاه خودروی تاکسی در خرم آباد وجود دارد که حدود یکهزار و ۷۰۰ دستگاه از این تعداد فعال است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-01-29 16:27
خدای من
حداقل از تاکسی های دولتی پلاک خرم‌آباد دفاع و حمایت کنند
از شهرهای دیگه میان خرم‌آباد مسافرکشی
نقل قول کردن
#2 عابر 1403-01-29 18:51
این چند روزه راننده ها دارن می گیرن کی گوشش بدهکاره!!!! خدا بیامرزه اموات تو شماره چند نفر رو بدیم.... اینقدر هم خوش دهنن که روت نمی شه بهشون چیزی بگی...
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1403-01-30 07:44
راننده های شخصی سال گذشته بیشتر از این مبلغ از مسافران میگرفتند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا