یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در عملیات تعقیب و گریز یکی از اشرار مسلح در آبادان، ستوانیکم مجتبی نعمت‌پور از کارکنان فرماندهی انتظامی خرمشهر بر اثر اصابت گلوله مجروح و ساعتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 به گزارش یافته، فرمانده انتظامی لرستان با اعلام این خبر گفت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سروان مجتبی نعمت پور در شهرستان سلسله تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
 یحیی الهی اظهار داشت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سروان مجتبی نعمت پور، جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ از محل مسجد امام‌سجاد (ع) تا چهارراه کاشانی تشییع و سپس در مزارستان روستای سیاهپوش این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.
 

جزییات حادثه:

صبح روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مأموران انتظامی، در اجرای حکم قضائی، برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، حمل و توزیع مواد مخدر و دیگر جرائم بود، به محل اختفای او اعزام شدند.

این متهم در یکی از مناطق حاشیه آبادان مخفی شده بود که در این عملیات، سارق مسلح به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

در این عملیات، مأمور وظیفه شناس سروان «مجتبی نعمت پور» که بر اثر اصابت گلوله سارق مسلح مجروح شده بود علیرغم انجام اقدامات درمانی کادر پزشکی، لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مامور وظیفه شناس شهید «مجتبی نعمت پور» اهل سلسله، فرزند درویش عباس متاهل و دارای یک فرزند دختر یک‌ماهه بود.


پیام تسلیت فرمانده سپاه لرستان در پی شهادت مجتبی نعمت پور

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی شهادت  مجتبی نعمت پور را تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 ((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))

  (۱۶۹ آل عمران)

 درخت تنومند انقلاب اسلامی همواره با خون بهترین جوانان این مرز و بوم آبیاری می‌شود.

 دلاورمردی که سوگند یاد کرده بود تا پای جان مدافع ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امنیت جامعه باشد، مردانه پای عهد و پیمان خویش ایستاد و آسمانی شد.

 اینجانب شهادت، شهید فدایی امنیت ستوانیکم " مجتبی نعمت پور " را به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور استان لرستان و به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان سلسله و همکاران خدوم انتظامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، از خداوند متعال مسألت دارم روح پاک این شهید را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و مؤید بدارد.

 نیرو‌های جان برکف از هیچ تلاشی برای مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اشرار دریغ نخواهند نکرده و همواره برای برقراری نظم و امنیت مردم و جامعه آماده جانفشانی و شهادت هستند.

 علو درجات را از درگاه خداوند سبحان برای برادر شهیدم و صبر و اجر برای بیت معظم و جمیع بازماندگان مسألت دارم.

 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1403-01-25 11:51
روح تمام شهدا بالاخص شهدای امنیت شاد باد
تا ابد مدیون شما هستیم
خدا به خانواده اش صبر بدهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا