یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر را تکذیب کرد.
به گزارش یافته، سجاد کاظمی ضمن تکذیب افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر، اظهار داشت: هیچ مصوبه‌ای برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تاکنون به سازمان تاکسی‌رانی ابلاغ نشده است.
وی اضافه کرد: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی در خرم‌آباد به شورای شهر ارسال شده و باید نرخ جدید مصوب و بعد اعمال شود.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی پیش از ابلاغ نرخ جدید ممنوع است، عنوان کرد: رانندگان تا زمان اعلام رسمی نرخ مصوب کرایه تاکسی حق دریافت نرخ جدید را ندارند.
کاظمی با اعلام برخورد با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در خرم‌آباد، بیان کرد: مردم بهترین ناظران عملکرد رانندگان هستند و انتظار می‌رود مسافران نسبت به تخلفاتی که ممکن است از سوی برخی رانندگان تاکسی رخ دهد بی‌تفاوت نباشند.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به دریافت وجه غیرقانونی سرویس مدارس از دانش‌آموزان، تأکید کرد: دانش‌آموزان در ۱۵ روز از فروردین‌ماه تعطیل هستند و اخذ کرایه کامل یک‌ماه توسط سرویس مدارس تخلف و غیرقانونی است
وی خاطرنشان کرد: از والدین دانش‌آموزان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد مراجعه کنند و تخلفات را گزارش دهند.
باشگاه خبرنگاران

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-01-21 10:22
شهرداری منطقه ۴ در جنوب خرم‌آباد تاسیس شود الان دزفول نصف خرم‌آباد جمعیت دارد بعد ۴ منطقه شهرداری دارد ولی خرم‌آباد از سال ۱۳۸۰ تاکنون فقط ۳ ناحیه شهرداری دارد و برای خدمت رسانی بهتر، لازم است به ۶ منطقه شهری تقسیم شود
نقل قول کردن
#2 علی 1403-01-21 12:12
وقتی همه چی گران شده باید کرایه تاکسی و کرایه اتوبوس هم افزایش یابد.
هرچند که در خرم آباد نسبت به تهران مسیرها خیلی خیلی کوتاه تر هستند .....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا