یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس شورای شهر بروجرد با تاکید بر اینکه شورا مختلف استعفای شهردار است و آنرا تایید نمی کند، گفت: در حال تلاش برای رفع مشکلات و متقاعد کردن شهردار در انصراف از استعفا هستیم.

محمد پاپی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهردار بروجرد در ارائه استعفای خود مصمم و برای خود یک سری عدله هایی دارند ، در حال بررسی این مشکلات و موانعی هستیم که سر راه شهرداری وجود دارد و امیدواریم به نتیجه برسیم.
وی افزود: استعفای شهردار فرآیندی دارد که استعفا داده می شود و شورا هم مخالفت یا موافقت خود را اعلام می کند که در مورد استعفای شهردار بروجرد شورا مخالف و با آن موافقت نمی کند ، اعضا از شهردار حمایت می کنند، ولی در نهایت تصمیم با خود شهردار است که تا این لحظه هنوز موفق نشده ایم وی را متقاعد کنیم.
پاپی نژاد بیان کرد: شهردار گلایه هایی دارند و از جمله این گلایه ها، برخی مشکلات موانعی است که شهرداری را با مشکل مواجه کرده است ؛ بعنوان مثال ؛ کمربندی یک گذرگاه پرتردد برون شهری در بروجرد به شهرداری تحمیل و تنها آسفالت آن ۱۵۰ میلیارد هزینه دارد و این هزینه از کجا باید تامین شود؟!
رییس شورای شهر بروجرد افزود: مشکلات عدیده دیگری هم وجود دارد و ما در حال جمع بندی هستیم تا بتوانیم با پیگیری های لازم با رفع این مشکلات شهردار را متقاعد به بازگشت کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 خادمی 1403-01-16 22:17
بروجردی ها قدر شناسند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا