یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تعطیلی اماکن تاریخی استان لرستان و قلعه فلک الافلاک در روز 21 رمضان جاری خبر داد.
به گزارش یافته؛ عطا حسن پور  روز شنبه 11 فروردین ماه افزود: با توجه به فرا رسیدن 21 رمضان، سالروز شهادت امام اول شیعیان؛ حضرت علی (ع)، روز دوشنبه 13 فروردین همه اماکن گردشگری تاریخی، خانه های تاریخی استان و قلعه فلک الافلاک خرم آباد تعطیل است.
او اضافه کرد: مسافران و گردشگران نوروزی می توانند؛ امروز و فردا از این آثار تاریخی و قلعه فلک الافلاک بازدید کرده و یا بازدید خود از آثار را در روز سه شنبه 14 فروردین انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: پس از 21 رمضان، بازدید از جاذبه های تاریخی استان و بخصوص محوطه تاریخی فرهنگی قلعه فلک الافلاک به روال عادی خود ادامه دارد و گردشگران می توانند از این آثار تاریخی و خانه های یاد شده بازدید کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-01-11 16:45
اهالی برخی مناطق( با جاذبه‌های طبیعی استان). به شکل احتمالا خودجوش اقدام به اخذ ورودیه به روستا یا منطقه با دستگاه پوز می‌کنند.
انتظار می‌رود جهت حفظ آبرو و شان استان، مسوولین به این موضوع رسیدگی کنند. با تشکر
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1403-01-12 18:27
خرم‌آباد ۱۷ هزار شی تاریخی دارد ولی موزه و ساختمان استاندارد و مجهزی برای نگهداری آنها ندارد
همچنین به بازدید موزه مردم‌شناسی قلعه‌فلک‌الافلا ک خرم‌آباد رفتم و قبلا عکس‌های تاریخی از تمامی اشخاص و طوایف بود ولی جدیدا آنها را جمع و فقط عکس‌ها را از یک طایفه گذاشتند احتمالا میراث‌فرهنگی‌‌خ رم‌آباد هم قبیله‌ای و عشیره‌ای و ایلیاتی شده وگرنه چرا فقط عکس‌های گزیده شده از یک طایفه را فقط در موزه قلعه گذاشتند؟ خب اگر بناست عکس‌های تاریخی بگذارند لطفا از همه اشخاص سرشناس و به صورت تلفیقی و ترکیبی باشد نه فقط یک طایفه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا