یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: مشکل کدورت آب بیش از ۹۵ درصد مناطق شهر خرم آباد که بعد از بارندگی‌های شدید با آن مواجه می‌شوند مرتفع شده است.
به گزارش یافته، یاسر اکبریان درخصوص مشکل کدورت آب شهر خرم آباد به دنبال بارندگی‌های شدید، عنوان کرد: با استفاده از اعتبارات داخلی توانستیم این مشکل شهر خرم آباد را که سالیان زیادی به ویژه بعد از بارندگی‌های شدید اسفند و فروردین ماه به وجود می‌آمد برطرف کنیم.
وی به کدورت بالای ۴۰ درصد آب شرب خرم آباد بعد از بارندگی‌های شدید فروردین ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از مشکل کدورت سال گذشته و طی نشست‌هایی که با استاندار و معاون عمرانی استاندار داشتیم برنامه‌هایی برای رفع این مشکل تدوین و اجرا شد.
مدیر عامل آبفا لرستان با اشاره به این که در گذشته رفع این مشکل را منوط به احداث فاز دوم تصفیه خانه میدانستند، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش معاونت آب وسایرین موفق شدیم کنیم این مشکل را در بیش از ۹۵ درصد مناطق آسیب‌پذیر شهر که دچار کدورت می‌شدند برطرف کنیم.
اکبریان ادامه داد: منتظر یکسری مجوز‌های اداری هستیم تا مشکل اندک مناطق باقیمانده را نیز مرتفع کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین شیران 1403-01-09 19:18
احیانا در مورد افت فشار بی دلیل در محله ی قدیمی باغ دختران که در مرکز شهر قرار داره نظری ندارید؟؟ آبگرمکن های ما روشن نمیشن!همیشه باغ دختران و وصال بالاترین فشار آب داشتن اما مدت هاست بی دلیل مثل یزید آب رو بر روی اهالی این محله بستید! حالا بماند شهرداری و بقیه دستگاه‌های دولتی در حق این محل اجحاف زیادی می کنن!ولی دیگه آب قطع نکنید!مگر پولش نمی گیرید؟ جالب اینجاست این محله به دلیل محدودیت های شهرداری و میراث فرهنگی آپارتمان های چند طبقه نداره و استفاده از پمپ در اینجا مرسوم نیست
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1403-01-09 23:50
آب خرم‌آباد بخاطر رسوبات فراوان بسیار سنگین است و اکثر ساکنان خرم‌آباد مشکل جرم‌دندان و سنگ کلیه دارند و نیاز است تصفیه‌خانه‌های بهتری نصب شود
نقل قول کردن
#3 منتقد 1403-01-10 00:42
جناب اکبریان فکری به حال افت فشار آب شیرخوارگاه بکنید ما نمیتونم حموم بریم و آب گرم برا دست و صورت شستن هم نداریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا