یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به شرایط جوی ناپایدار و بارندگی‌های شدید در استان‌های لرستان و خوزستان، اقدامات لازم برای رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی توسط کارکنان مخابرات مناطق لرستان و خوزستان انجام شده و در نقاطی از دو استان که بارش ادامه دارد، بخش فنی و پشتیبانی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی در نقاطی از استان‌های لرستان و خوزستان، با اقدامات شبانه روزی انجام شده توسط همکاران بخش‌های فنی و پشتیبانی، ارتباطات سیار، دیتا و ثابت در حال حاضر به صورت نرمال برقرار است.
بر اساس این خبر، در چند روز گذشته با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌ها و سیل در استان‌های لرستان و خوزستان، تمهیدات لازم در مخابرات این مناطق‌اندیشیده شده و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات منطقه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
این گزارش می‌افزاید، با اقدامات انجام شده، اختلالات عمده و تأثیرگذاری گزارش نشده و صرفاً در بعضی از سایت‌های تلفن همراه و‌ایستگاه جلگه خلج به دلیل رعد و برق قطعی داشتیم که با تلاش همکاران، قطعی‌ها رفع و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی پایدار است.
همچنین، بر اساس اعلام معاونت شبکه شرکت مخابرات ایران و هماهنگی حوزه ستادی با مخابرات‌های مناطق درگیر بارش، بخش‌های فنی و شبکه و پشتیبانی مخابرات لرستان و خوزستان با رصد و‌مانیتور لحظه‌ای حوزه ستادی، پایداری شبکه ارتباطی گزارش شده است و این بخش‌ها تا پایان فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-01-07 09:26
سالانه چهارده میلیارد مترمکعب آب از لرستان به‌خوزستان می‌رود و لرستان هیچ سد بزرگی ندارد و نود درصد زمین‌های کشاورزی لرستان دیم است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا