یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان گفت: روز چهارم فروردین ۸۲۸ خانوار به تعداد ۴ هزار ۶۴۸ نفر در اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند.
به گزارش روز یک‌شنبه یافته، پرویز عبدی با بیان اینکه ستاد اسکان به طور رسمی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ اسکان مسافران را شروع کرده است افزود: تا کنون ۴ هزار ۵۷۶ خانوار به تعداد ۲۰ هزار ۵۵۹ نفر توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده‌اند.
وی با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از ۸ هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۴۱ هزار ۱۱۸ نفر روز از اقامتگاه‌های آموزش وپرورش بهره برده‌اند.
عبدی گفت: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفر‌های نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال می‌باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 سعیدی 1403-01-06 05:23
با وجود مسافران بازهم شهر خیلی خلوت است در طول سال حتی در کوچه های فرعی هم ترافیک و هرج و مرج است . خیابان شهدا که غلغله است. ایکاش ساکنان شهرستانهای اطراف و همشهری های عزیز از ترددهای بیخود و اضافی در خرم اباد پرهیز کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا