یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص درگذشت خانم دکتر بخشی گفت: نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان به آنجا منتقل شده بود.
به گزارش یافته، بیرانوند در این خصوص و جهت تنویر افکار عمومی گفت: دکتر بخشی در آبان ماه سال ۱۴۰۱ جهت انجام تعهدات دوره تخصص به استان لرستان معرفی گردید که به دلیل مشکلات شخصی و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تعدیل شرایط‌ایشان، پس از یکسال به استان مراجعه نمودند.
وی افزود: لذا به منظور رفاه حال نامبرده و تسکینی بر شرایط‌ایشان و امکان رفت و آمد از طریق فرودگاه به استان تهران، محل خدمت‌ایشان در پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مرکز استان (مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی) تعیین گردید.
بیرانوند بیان داشت: پس از سپری نمودن چند ماه از تعهدات و الزام به حضور‌ایشان طبق دستور العمل‌های وزارت متبوع در مراکز درمانی و عدم تمایل‌ایشان به حضور مستمر در مرکز استان، درخواست جابه جایی به شهرستان با ضریب محرومیت پایین‌تر به منظور کوتاه شدن دوره تعهدات خود را داشتند. نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان، به منظور ادامه تعهدات در پایان اسفند ماه به شهرستان مذکور که از شهرستان‌های نیمه برخوردار و با کمترین ضریب خدمتی و دارای تجهیزات لازم و امکان نزدیکی به فرودگاه شهرستان‌های خرم آباد و کرمانشاه، معرفی و در منازل سازمانی بیمارستان اسکان گردید.
وی تأکید کرد: لازم به ذکر است موضوع فوت‌ایشان در دست بررسی است و پس از اعلام رسمی پزشکی قانونی، در اسرع وقت به اطلاع عموم رسانیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 مجتبی 1403-01-05 21:54
تمام سايت هاي خبری ایران اقدام تحسين کننده و فداکار پاکبان بروجردی در نجات ۵توله سگ را بعد از چند روز هنوز دارن پوشش میدن.دریغ از سايت یافته.به کجا داریم میریم
نقل قول کردن
#2 ال 1403-01-05 22:42
چرا خودکشی واقعا
نقل قول کردن
#3 شهروند 1403-01-06 08:41
با سلام
وقت آن رسیده تمام مدیریت ارشد استان به قضیه علوم پزشکی ورود کنند
نقل قول کردن
#4 شهروند 1403-01-06 09:21
روحش شاد
واقعا ناراحت شدم
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1403-01-06 09:23
روحش شاد
خیلی ناراحت شدم
پدر و مادرش رو از دست داده بود
و کاشکی می‌فرستادند همون زادگاه خودش تهران
یا استان مرکزی یا قم یا اطراف تهران که احساس غریبی نکند
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1403-01-06 16:07
روحش شاد.دقت کردید امار حوادث برای کادر پزشکی چقدر زیاد شده.
نقل قول کردن
#7 محمد 1403-01-06 16:47
به خدا قسم اگه پارتی داشت در همون تهران تعهد خودش رو می گذروند . حالا که شما مشکلات ایشون رو می دونستید این یک مورد که پارتی نداشت رو به خاطر خدا همکاری می کردید وبا درخواستش موافقت می کردید و شرایطش برا ادامه طرح موافقت می کردید. درمان دانشگاه و گروه داخلی و قلب باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.
نقل قول کردن
#8 داودی 1403-01-07 11:48
سلام.واقعا متاسف شدیم.اما زود قضاوت نکنیم مردم با فرهنگ نورآباد حق دارند پزشک متخصص داشته باشند و پزشکان ملزم به انجام تعهدات خود هستند.باید صبور باشیم تا دلایل شخصی خودکشی ایشان مشخص شوند.ایکاش قلم به دستان، مریض شهرستانی داشته باشند تا بفهمند.پزشکان نباید در تهران جاخوش کنند
نقل قول کردن
#9 امیری 1403-01-10 09:55
مردم نور اباد وکوهدشت در استان مشهور به مهمان نوازی هستند خودکشی ایشان ربطی به مردم نور اباد ندارد چون فکر کنم فقط یک روز انجا بود
قطعا عدم شفاف سازی سبب شد هجوم‌زیادی به مردم لرستان در فضای مجازی بشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا