یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از آمادگی لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش یافته، فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در جلسه ستاد اجرایی سفر که به صورت  ویبناری به ریاست وزیر کشور برگزار شد از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران در استان خبر داد و گفت: زمینه برای اینکه مردم در نوروز و ماه رمضان با آرامش به امورات این ایام بپردازند فراهم است و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در لرستان با حداکثر توان برای خدمت‌رسانی آماده هستند.
  استاندار لرستان گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تاکنون هشت هزار ۶۰۰ نفر در لرستان اقامت داشته‌اند.
زیویار افزود: آموزش و پرورش استان با ۱۶۵ مدرسه در مجموع با یکهزار و ۶۱۵ کلاس درس پذیرای مهمانان نوروزی است.
وی ادامه داد: همچنین اماکن دیگری مانند مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی که مربوط به گردشگری هستند هم آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.
استاندار لرستان افزود: طبق آمارهای پلیس‌راه ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد و در همین رابطه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با اجرای طرح ۶۰-۳۰ (پویش سلامت) با همکاری راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر این طرح را در ایام نوروز اجرا خواهد کرد.
زیویار افزود: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ بالگرد فعال در مواقع ضروری همچون، تصادفات بین جاده‌ای، انتقال بین درمانگاهی یا مناطق صعب‌العبور و ۶۰ مرکز امدادی در طرح نوروزی فعال است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-12-29 13:28
انصافا کدوم آمادگی؟ یه بارونی اومد شهر و زندگی مردم را مختل کرد برید پیش پادگان ۰۷ و مصلی خرم‌آباد ببینید چقدر آب جمع شده :cry:
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-12-29 13:33
جای پارک و پارکینگ نیست تو مرکز شهر خرم‌آباد بعدش دو تا مغازه فرسوده و کهنه تو خیابان روبرو قلعه است چرا میراث‌فرهنگی‌‌خ رم‌آباد و شهرداری اونارو تخریب نمیکنند؟ تو همون خیابان قلعه شده پُر کابینت ساز که پیاده‌رو را اشغال کردند و درخت‌ها کج شدن سمت خیابون، دستفروش‌ها هم ایام عید میان روبرو درب قلعه و جنس‌های نامرغوب می‌فروشند لطفا و لطفا شهرداری و میراث‌فرهنگی‌‌خ رم‌آباد درس عبرت بگیرند و اینارو ساماندهی و جمع کنند. با سپاس
نقل قول کردن
#3 دلسوز 1402-12-29 13:36
سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها تمیز و مرتب شوند
متصدی ندارند؟ چرا پارک‌ها روشنایی کافی ندارند؟
در مکان‌های گردشگری مثل پارک شریعتی و کیو و پارک شاپوری و قلعه، پلیس و گشتی مستقر شود و جای پارک را به مهمانان نوروزی و مسافران اختصاص دهند، ما ایام عید که پیاده میریم کیو، نگاه میکنیم، می‌بینیم تمام ماشین‌های پارک شده پلاک ۳۱ و ۴۱ هستند و اون مسافر بنده‌خدا جای پارک گیرش نمیاد.
نقل قول کردن
#4 موسوی 1402-12-29 15:14
امنیت و ایمنی از همه مهمتر است
پلیس و گشتی باید دائما مراقبت و مواظبت کنند
شهرداری خرم‌آباد تلاش کند این روگذر شریعتی را زودتر درست و تکمیل کند متأسفانه کار خوابیده و طول برده است
نقل قول کردن
#5 دانشجو 1403-01-01 00:09
به روشنایی پارک دانشجو در ورودی شهر و جنب شمشیرآباد توجه شود و پلیس مستقر شود مهمانان نوروزی که اونجا شب‌ها می‌مانند باید امنیت داشته باشند چون نزدیک به محله حاشیه‌ای دره کوروش هستند و برخی افراد ولگرد و معتاد اونجا مزاحمت به‌وجود می‌آورند و امنیت پارک را مختل می‌کنند
نقل قول کردن
#6 موسوی 1403-01-01 17:08
آسفالت دور میدان دانشجو خرم‌آباد و پارک نسترن، کنده شده و از بین رفته است
نقل قول کردن
#7 آرمین 1403-01-02 02:56
به جای چادر زدن مجانی برای مسافران فکر مسافرخانه ها و هتل ها و سوئیت داران و بوم گردی ها باشید،می بایست مقصد گردشگری باشیم نه معبر و استراحتگاه موقت!!!! کمبود پارکینگ و مبلمان نامنظم شهری مشهود هست
نقل قول کردن
#8 همشهری 1403-01-02 18:24
برخی و عده‌ای فقط بفکر منافع فردی و شخصی خودشون هستند و ذره‌ای به زیبایی شهر اهمیت نمی‌دهند الان زیرگذر شمشیرآباد و زیرگذر گلدشت و روی دیوار فرودگاه خرم‌آباد تماما شده اسامی کاندیداها و تبلیغات، لطفا و خواهشاً شهرداری خرم‌‌آباد آنها را پاک و رنگ‌آمیزی کند و بنویسند که پیگرد قانونی دارد هرگونه دیوارنویسی. سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا