یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۶۵ مدرسه در سه نوع الف، ب و ج میزبان مسافران هستند.
به گزارش یافته، رضا عزتی در حاشیه جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در سه نوع الف، ب و ج میزبان مسافران هستند افزود: برای اسکان نوروز ۱۴۰۳ یکهزار ۶۱۵ کلاس درس به عنوان اتاق مفروش شده و به ملزومات اقامت از جمله یخچال، تلویزیون، پتو و.... مجهز شده است، افزود: علاوه بر این ۷ مرکز رفاهی (خانه معلم ) هم در سطح استان با ظرفیت روزانه ۱۲۵ نفر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه امنیت و رضایتمندی مسافران نوروزی را اولویت در بحث اسکان عنوان کرد و گفت: همه در قبال مسافران نوروزی باید احساس وظیفه کنند و با تکریم ارباب رجوع موجب رضایتمندی می‌همانان نوروزی شوند.
پرویز عبدی معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه همه نواقص محل‌های اسکان رفع شده است افزود: ورودی‌های شهر بنر‌های راهنمایی مسافران نصب شده است و در پایگاه‌های اسکان مسافران می‌تواندد با اسکن بارکد‌های (QR ) نقشه محل اسکان خود را بر روی گوشی خود داشته باشند همچنین یک‌ایستگاه در ورودی شهر خرم آباد برای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی و حمام جهت مسافران نوروزی بازدید شده و برای استفاده می‌مهانان آماده است ومواد بهداشتی وشوینده‌ها هم در نظر گرفته شده است
اسفندیار گنجی پور افزود: همه مقدمات برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و با توجه به مصادف شدن با ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم هم‌اندیشیده شده است و در نظر داریم امسال در پایگاه‌های اسکان مسافران علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استان، نمایشگاهی از توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستانی در معرض دید مسافران نوروزی قرار دهیم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-01-01 19:45
به روشنایی پارک نسترن در ورودی شهر و جنب شمشیرآباد توجه شود و پلیس مستقر شود مهمانان نوروزی که اونجا شب‌ها می‌مانند باید امنیت داشته باشند چون نزدیک به محله حاشیه‌ای دره کوروش هستند و برخی افراد ولگرد و معتاد اونجا مزاحمت به‌وجود می‌آورند و امنیت پارک را مختل می‌کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا