یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از ورود سامانه بارشی به استان و اعلان وضعیت هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان به هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان سامانه بارشی از ظهر دوشنبه ۲۸ اسفند تا اواسط چهارشنبه ۱ فروردین وارد استان می‌شود.
وی با بیان اینکه احتمال بارش در سطح استان بیش از ۲۰۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از بروز خسارات و حوادث احتمالی اولین و مهم‌ترین اقدام اطلاع‌رسانی هشدار‌های لازم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان به مردم است.
استاندار لرستان بر لزوم آمادگی نیرو‌های امدادی و عملیاتی تأکید و بیان کرد: با توجه به مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
وی در ادامه با تأکید بر جلوگیری از فعالیت گروه‌های گردشگری افزود: مردم استان از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کرده و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.
زیویار گفت: ماشین آلات راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس طی این چند روز بصورت آماده‌باش باید در جاده‌ها و مناطق پرمخاطره حضور داشته باشند.



 

دیدگاه‌ها  

#1 دلسوز 1402-12-27 12:46
سالانه چهارده میلیارد مترمکعب آب از لرستان به‌خوزستان می‌رود بعد نود درصد زمین‌های کشاورزی لرستان دیم است و نیاز به ساخت سد است
نقل قول کردن
#2 رسول 1402-12-27 19:16
شهرداری منطقه دو خرم‌آباد یک چاله‌ای بزرگ بین پمپ‌بنزین کولیوند تا دوربرگردان بسیج را آمده نصفه و نیمه پر کرده و رفته و یکطرفش خاکیه و یکطرفش آسفالته انصافا این دیگه چه مدل آسفالت کردنه؟؟؟
نقل قول کردن
#3 شهروند 1402-12-28 16:12
خرم رود(گلال)را لایروبی می‌کردند تا مثل سال ۱۳۹۸ سیل به مردم خسارت وارد نکند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا