یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رستوران ماهی بازان در حریم و بستر رودخانه خرم رود در شما خرم‌آباد که به طور غیر قانونی احداث شده بود با دستور دادستان و حکم قضائی همچنین حکم قطعی دادگاه با حضور عوامل انتظامی و دستگاه‌های اجرایی ملک تخریب شد.
به گزارش روز پنجشنبه یافته، معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی لرستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه رستوران ماهی بازان در حریم و بستر رودخانه خرم رود به طور غیر قانونی احداث شده بود امروز با دستور دادستان و حکم قضائی همچنین حکم قطعی دادگاه با حضور عوامل انتظامی و دستگاه‌های اجرایی ملک تخریب شد.
مرادی فر همچنین تاکید کرد: با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی و مرتکب ترک فعل شده‌اند برخورد خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه‌ها کوتاهی از جانب ادارات ذیربط انجام شده و ما شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه خرم رود از جمله رستوران ماهی بازان بودیم اما با ورود جدی دادستان این ملک امروز تخریب شد.
مرادی فر به ناظران دستگاه‌های قضایی توصیه کرد: برای صیانت از حقوق عامه، کار نظارت بر اراضی و باغات کشاورزی و همچنین حریم رودخانه‌ها را به درستی انجام دهند تا شاهد ساخت و ساز‌های غیر مجاز در استان نباشیم.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه خرم رود رفع تصرف شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-12-24 22:37
در برخی مناطق خرم‌آباد مثل فلک‌الدین و آخر دره گرم دارند ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند همچنین دلال‌ها زمین‌های محیط‌زیست را غصب و خرید و فروش میکنند
نقل قول کردن
#2 قاسم 1402-12-24 23:10
جای تشکر و تقدیر داره . خسته نباشید.اما واقعا خیلی دیر اقدام شده . تو مسیر تنگه شبیخون چند تا دامداری و باغ ویلا به همین شکل تو حریم رودخونه ساخته شده که قوه قضائیه باید ورود کنه .
اداره منابع طبیعی وظیفش چیه میشه مدیر اداره منابع طبیعی توضیح بده.
نقل قول کردن
#3 فریاد 1402-12-25 01:45
واقعا دستتون درد نکنه دمتون گرم منابع طبیعی رو واگیر کردن انگار ارث پدرشونه .زودتر و سریع تر همه رو تخریب کنید .به حرفهای مفت بعضی ها توجه نکنید که چند نفر از نون خوردن افتادن.این تصرفات غیر قانونی یعنی از دیوار ملت بالا رفتن.جرمش از دزدی بیشتره
نقل قول کردن
#4 مصطفی 1402-12-25 18:06
ممنون از دستگاه قضایی
منطقه ماهی بازان هم تفریحی است و هم تاریخی که توسط تعدادی افراد متخلف تصرف عدوانی شده بود . این منطقه مهمترین محل تفریح و گذران اوقات فراغت شمال خرم آباد است که در این سال های اخیر از دست مردم خارج شده بود. باز هم تشکر از قوه قضاییه. قبرسستان غیر قانونی شمال روستای رباط نمکی که توسط عده ای سودجو باعث تخریب منابع طبیعی شده را هم از دادگستری لرستان می خواهیم که تخریب و تعطیل و سودجویان را که از قبل فروش اراضی منابع طبیعی به سودهای میلیاردی رسیده اند را جریمه و مجازات کنند.
نقل قول کردن
#5 فاطیما 1402-12-25 18:29
افرین دمتون گرم
نقل قول کردن
#6 لرستانی 1402-12-25 22:13
می‌گذاشتند بعد از عید و تعطیلات تخریب می‌کردند
برای گردشگری کار اجرایی انجام دهیم
نقل قول کردن
#7 سوری 1402-12-27 20:51
کاش مسئولین قبل از تخریب فکری به حال ده بیست جوانی که از این طریق خرج خود و خانواده شون رو تامین میکردن داشتند
نقل قول کردن
#8 فاطمه 1402-12-28 13:05
چکار ب مردم دارید همین ماهی بازان خرج حداقل بیست سی خانواده رو میداد
نقل قول کردن
#9 مریم مرادی 1403-01-05 20:36
اقامت گاه ماهی بازان با هدف جلوگیری از ورود سیل به پرورش ماهی و حفاظت از کتیبه ماهی بازان ساخته شد وبه دلیل سرویس دهی مناسب گردشگر خارجی ه جی هم داشته...که متاسفانه بدون هدف تخریب شده که در حال حاضر نه تنها برای مردم خرم آباد بلکه برای گردشگر جذابیتی ندارد
نقل قول کردن
#10 سمیه 1403-01-08 07:49
با تخریب این رستوران
تانکر بنزین را واژگون کرده و بنزین وارد استخر های ماهی شده تعداد ۴۰۰۰ ماهی قزل الهی ۴۰۰ گرمی تلف شده تمام درختان را قلع قمع نموده واقعا گناه این موجودات چه بوده و خسارت میلیاردی به مردمی که با دست خالی شروع به فعالیت میکنن میزنن و ۲۰ کارگر را از کار بیکار کرده اند مسولین حداقل سد بند را تخریب نمی کردی کردید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا