یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کل دادگستری بر ضرورت برقراری امنیت و نظارت بر جاده‌های استان خصوصاً در ایام تعطیلات تاکید کرد.
به گزارش یافته، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری درشورای قضایی استان لرستان در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه امروز همه به عینه می‌دانند انتخابات با همت و تلاش دادگستری استان به سلامت و صحت کامل برگزار شد و همه عوامل قضایی استان پای کار انتخابات بودند، ابراز داشت:نظارت بر بازار مسئله بسیار مهمی است و باید تمام ظرفیت‌ها موجود را برای نظارت بر بازار به ویژه در آستانه عید نوروز پای کار آورده و نظارت ویژه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه مردم خوب ما همیشه پای نظام ایستاده‌اند و شایسته خدمت هستند، افزود: علاوه بر مشکلات متعدد برخی مشکلات ما مشکل مدیریتی هستند و در این راستا هر کس توانایی مدیریتی ندارد بایستی کنار گذاشته شود.
شهواری ضمن تاکید مجدد بر اینکه دادستان‌ها، بازرسی استان و تعزیرات بایستی به صورت جدی و مستمر بر بازار نظارت داشته و با تخلفات و جرایم این حوزه برخورد جدی و قاطع داشته باشند، بیان داشت: ما مسئولین بایستی به نفع مردم تلاش و کوشش کنیم و هر کسی در هر کجا کوتاهی کرد بایستی او را پاسخگو کرده و با تخلفات و جرائم رخ داده بدون اغماز برخورد نماییم.
نماینده عالی دستگاه قضا در استان ضمن تاکید بر برگزاری جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان قبل از شروع سال جدید، اذعان کرد: در تمامی بخش‌های دادگستری و سازمان‌های تابعه که نیاز به کشیک در ایام تعطیلات نوروز دارند کشیک‌های فعال در نظر گرفته شده است تا مردم در حوزه قضایی با مشکل مواجه نشوند.
شهواری در ادامه ضمن بزرگداشت روز شهید و شهدا، اظهار داشت: همه بایستی در قبال شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا سر تعظیم فرود بیاوریم چرا که هرچه داریم از ایثار و مجاهدت‌های این عزیزان است.
رئیس کل دادگستری امنیت و نظارت بر جاده‌های استان خصوصاً در ایام تعطیلات را بسیار ضروری دانست و ابراز داشت: دستگاه‌های مرتبط با پنجره واحد زمین بایستی در اسرع وقت مستندات خود را بارگذاری کرده و در صورت عدم انجام این کار تحت عنوان ترک فعل با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.



دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-12-24 10:57
خرم‌آباد احتیاج دارد که در مرکز شهر و بازار و پارک‌ها چندین سرویس بهداشتی تمیز و مرتب بسازند همچنین دوربین مداربسته امنیتی نصب کنند و پلیس در پارک‌ها حضور داشته باشد و روشنایی پارک‌ها درست شود همچنین معابر خرم‌آباد پر از چاله است چرا شهرداری لکه‌گیری نمیکند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا